Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

spaniolu

Members
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre spaniolu

  • Dată Naștere 04/14/1976

Profile Information

  • Locatia:
    Alba Iulia

Contact Methods

  • Yahoo
    spaniolu36@yahoo.es

spaniolu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. eu sunt de parere ca daca vrei sa iti faci doctoratul...sa pui mana si sa iti faci studiile de caz...nu tot ce zboara se mananca, dar e mai usor sa plagiezi si sa bagi burtologie dacat sa faci ce trebuie! de doctorazi ca tine e plina romania!fara suparare! si pentru voi colegii ar trebui sa va pricepeti la condus si sa respectati regulamentele si legile in vigoare ptr ca.asta va este meseria...fiecare sa isi faca ce are de facut!acesti doctoranzi si multi altii pot ajunge sau sunt factori de decizie...neefectuarea corespunzatoare a studiilor si implicit interpretarea gresita a datelor de catre persoane care nu pot intelege anumite aspecte, situatii s.a.m.d. nu duce decat la ingradirea si limitarea noastra a conducatorilor auto indifernt de varsta!sa faca un studiu privitor la nerespectarea de catre operatorii de transport dispeceri patroni asupra conditiilor in care conducatorii auto profesionisti isi desfasoara activitatea!nu poti optimiza un transport doar cu o masina ieftina si destinata ptr altceva, un sofer flamand si obosit care se spala la bidon si isi vede familia la luna...avem drepturi si obligatii toti in prima faza sa ne facem treaba toti si sa respectam ceea ce este reglementat si in vigoare!avem nevoie de oameni care sa inteleaga cum stau lucrurile in transportul rutier in ansamblul lui si nu de doctoranzi flamanzi sa mai inventeze studii pe care incompetentii sa le promoveze la rang de taxe, legi sau dupa bunul lor plac...profesionalism domnisoara...cauta un esantion de studiu si monitorizeaza in timp ani chiar nu merge cu vrajeli de forum...poate in momentul acesta esti doctor in ceva stiinta vai si amar de capul nostru care posibil sa ne ciocnim de tine la un psihologic sau la vreo evaluare ca esti zero barat sincer si in loc sa ne indrumi asa cum ar trebui ne vei creea probleme
  2. se consuma aproximativ 1l de motorina pentru a aduce un vehicul de 40t de la 0km/h la 80km/h...in conditii de drum drept, forta de inertie fiind cea care trebuie invinsa, odata atinsa viteza constanta(de croaziera) forta de inertie este nula. scade consumul daca: - atingi cat mai rapid posibil aceeasta viteza - eviti opririle de fiecare data cand este posibil, ptr a limita astfel cat mai mult manevrele de readucere a vehiculului la viteza de croaziera.pentru a putea face asta trebuie sa anticipezi fiecare situatie si sa utilizezi de o manevra optima energia cinetica acumulata de la plecarea de pe loc - incarcarea la capacitate maxima a vehiculului contribuie la micsorarea consumului de carburant - metodele si stilul de conducere, faci ecomonie cu cat mergi mai lin si linistit, demaraje si franari cu intensitate mare - reducerea consumului de carburant la o functionare a motorului cu moment mare si turatie redusa - pentru o rezerva de putere se mentine turometrul in zona verde - cauciucuri care sa opuna o cat mai mica rezistenta la inaintare - cele mai mici consumuri se inregistreaza in intervalul de turatii in care motorul dezvolta momentul maxim motoarele subturate consuma, schimbarea vitezelor in afara zonei verzi max albastra a turometrului consum mare, franare brusca consum mare - retarderul nu iti scade consumul, in plus daca este hidraulic iti reduce cu intarziere si nu poti sa te bazezi pe el decat sa iti compenseze franarea la coborare si sunt convins ca astea le stiti dar nu avem ce face reglaj frane stare drumuri starea vremii starea tehnica generala a vehiculului
  3. salutare...imi este si rusine sa gandesc in felul acesta!din pacate cu prostia te nasti si nu se trateaza!si daca ai fi la 5min de casa si nu ar trebui sa incalci progranul clar!cine incalca programul din punctul meu de vedere nu se poate numi sofer profesionist...mai degraba un mare inconstient care pune in pericol siguranta tuturor participantilor la trafic...fara suparare aici...ganditi-va cauza nr.1 in producerea evenimentelor rutiere este OBOSEALA!...s-au facut teste cat se poate de adevarate cu un om obosit si altul sub influenta bauturilor acoolice surpriza cel obosit este net inferior celui baut, a nu intelege cineva ca trebuie sa urce la volan baut dar totusi think twice!...avem niste drepturi si sunt date prin lege...de ce acceptati sa fiti calcati in picioare ptr 1 euro?...vi se pare normal sa platiti garantii ptr angajator...nu stiu care cum a ajuns fiecare sa isi aleaga meseria dar meseria e "bratara de aur"...suntem romani si ne mandrim suntem foarte orgoliosi si figuranti dar nu atunci cand trebuie sa ne facem meseria atunci nu zice unu nimic toti tac chitic...ma rog astia suntem "fala goala traista usoara!" RESPECT PENTRU PROFESIONISTII ADEVARATI PENTRU CEI CARE ISI IUBESC MESERIA SI O FAC CU PLACERE! drumuri bune
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.