Jump to content

Tipul Cel Rau

Members
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tipul Cel Rau last won the day on July 17 2015

Tipul Cel Rau had the most liked content!

Community Reputation

20 Excellent

About Tipul Cel Rau

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 04/03/1981

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Cluj-Napoca

Contact Methods

  • Yahoo
    vali.campean@yahoo.com

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Combinatia fatala : Un cetatean, Gabriel1960, convertit in conducator auto spre final de cariera in piata muncii (ca un sofer de o viata o mirosea din timp) + un recrutor italian (stim cu totii despre caracterul italienilor...) + contract de munca intr-o terta tara (Slovacia in cazul nostru) + un intermediar slovac cu alura de combinator (de fapt asta era) si s-a ajuns la asta... Bai oameni, daca nu ati umblat prin lume, nu ati muncit pe camioane prin Europa, de ce va mananca in posterior sa acceptati oferta la dracu-n praznic?Nu vorbiti o limba de circulatie internationala fluent, d
  2. http://www.risco.ro/verifica-firma/uca-trans-impex-cui-11976731 Cu asta am spus tot ceea ce era de spus.Am vazut in reclama camioanele alea verzi si noi si m-o apucat curiozitatea...mi-o trecut la fel de repede...
  3. No, sa ma bag si eu in seama : Discutia a fost constructiva. Concluzia (mea) este ca : muncim ca sa traim, si nu traim ca sa muncim (cum e in North America).Am lecturat pe truckersreport si TirExpress avea mare dreptate cu ceea ce a scris. Actualul meu sef are o fiica in State (cetatean) si fiul la master.Fiica e mare MBA pe acolo, dar trimite taticu' bani in fiecare luna pentru rata la casa imensa pe care nu inceteaza sa o arate sarantocilor din Romania...trimite bani si fiului de asemenea, pentru ca acesta ii plateste vreo opt sute de parai chirie surorii sale...Acestea auzin
  4. Salut.Eu cat am muncit pe autocar/autobuz am fost tare mutumit de Setra.Am avut cu motorizare si de la Mercedes, si de la Man.La acelasi traseu, Man-ul consuma cu 2-3-4 litri la suta mai mult, deci concluzia e logica la motorizare.Eventual daca gasesti motorul sa fie in V, e cu atat mai bine, sunt deosebit de fiabile si rezistente.Nici Tourismo nu-s de aruncat, destul de ok, n-am avut probleme deosebite pe drum.Evita Bova, Daf, n-am gasit coleg pe drum care sa lucreze pe asa ceva si sa nu se planga de diferite probleme.
  5. Iti raspund putin tarziu pentru tine : ( eliminat ) In primul rand, ce este ala "Sprinter 316 dublu"?Vrei sa zici cu 4 roti pe puntea spate poate...Modelul 316 ar putea sa insemne ca : are MTMA de 3100 kg si 160 de CP, incadrandu-se astfel in categoria B.Pentru ca vei avea si o platforma agatata dupa, care daca este pentru transport auto, va fi avand MTMA ori 2500 ori 2700 de kg (aia cu 2 axe), vei avea o MTMA a ansamblului autovehicul+platforma de peste 3500 de kg, intrand astfel sub incidenta Reg.561.Daca totusi faci acest transport in cont propriu, legea te scuteste de la folosirea tahograf
  6. E greu cand apare cineva care pune intrebari competente?Treaba e ca nu-s batran, dar is de mult, si-s cam harsait in soferie, si le-am cam patit pe toate.Inclusiv pe aia cu accidentul de munca (chiar in Danemarca cea frumoasa), asadar stiu cat puteti fi de parsivi si mincinosi (angajatorii de acolo).Ce ma deranjeaza si mai tare sunt trompetele acestor angajatori.Si ca fapt divers, am tras o remorca de a KajMadsen-ului pe vremuri, cand nu aveati inca angajati straini, doar danezi.Doar ca acuma e foame de bani, sunt buni si romanii. Si totusi, eu parca as vrea sa continuam polemica si sa
  7. Soferul cu falanga retezata cat timp va fi in concediu medical?Sau mai bine zis beneficiaza de concediu medical?Ce bani va primi in acest timp?Concediul medical va fi recunoscut ca si vechime in munca?Documentatia aferenta acestei probleme cine/unde o face?Cine plateste asigurarea medicala, firma angajatoare sau angajatul?
  8. Lasati, spuneti-mi ce se intampla DUPA spital.Stiti dumneavoastra, cu concediul medical.Sta pe banii lui, este?Ca sa nu mai vorbim ca probabil asigurarea privata este platitat tot de catre sofer.Este si asta?
  9. Da' sa postati ineptii (a se citi oferte de munca) aveti timp?Atunci nu e volum de munca mare?Vedeti ca ati comis-o gramatical de 2 ori, ceea ce denota necunoastere, nu doar neatentie.Vedeti cum va prind cu minciuna?S-apoi sa nu-mi dau seama ca mintiti cu nerusinare la oferta de munca?Vom fi o seama frustrati ( a se citi/intelege ca nu punem botu') da' nu suntem si prosti cu totii.In fata romanilor adevarati imi scot palaria, iar in fata dumneavoastra mi-o asez inapoi pe cap.
  10. Si va somez sa-mi raspundeti la intrebarea : ce se intampla cu un sofer roman in cazul unui accident de munca daca are contract de munca pe Lituania?
  11. @Kajmadsen-Poate ”a-ti” vrea sa invatati niste gramatica, sau poate ”a-ti” gresit doar, din cauza nervilor.Oferta voastra de de c....Ce se intampla in cazul unui accident de munca?Tre' sa mergem la Vilnius pentru acte etc?Umbla vorba ca in statele baltice daca un sofer contribuie 4 ani la fondurile sociale, e ca si cum n-ar fi existat, deoarece pragul minim este de 15 ani.Desigur e doar un zvon...Ca si comparatie, am dus odata o echipa de muncitori din DK la Madrid (eu le-am dus incarcatura, ei cu avionul fireste), montatori de standuri, aveau 30 de euro in fiecare ora din cele 24 cat timp era
  12. In primul rand formula corecta e marsarier (din franceza), nu marsalier.Corect e sa ai masina in viteza, sa nu bruschezi comenzile autoturismului (frana, acceleratie, volan) sa folosesti pe cat posibil frana de motor, iar daca totusi trebuie sa folosesti si frana de serviciu, sa o faci intr-un mod sa-i zicem insesizabil, sau cum spun specialistii ”in cascada” adica calci pedala mai usor si de mai multe ori.Contrabrachezi in directia in care iti derapeaza masina.Esential sa faci manevra cu o viteza cat mai mica, astfel chiar si-n cazul unui derapaj necontrolat, urmarile sa fie minime.In rest,
  13. Si apropo, eu m-am gandit intr-o zi ca poti sa ai si 6 contracte de munca diferite a cate 2 ore fiecare.De contract de 1 ora inca nu am auzit.
  14. @masteriasi-E bine ca ne contrazicem pozitiv .Pe langa volan, la un moment dat am fost putin si patron, si de atunci stiu ca intr-o firma contabilul te ridica, si tot el te ingroapa.De asemenea, m-am mai nimerit si printr-o firma care avea dubla contabilitate, deoarece erau luni cand munceam mult prea mult si efectiv nu ma puteau plati legal, asadar imi ”mutau” zile intregi in lunile mai slabe.Legea la noi e buna, pacat ca nu se aplica.Cat despre ITM, niste incompetenti (majoritatea) .Am avut ceva litigii de munca si, parerea mea ca asa cum rezolva ei problemele de multe ori sunt inutili de-a
  15. Fii atent : statul roman zice ca poti munci intr-un arc de 24 de ore maxim 12 ore.Contractul colectiv de munca zice 8 ore pe zi, 160 de ore intr-o luna.Daca tu ai alte nevoi financiare, te mai lasa sa-ti gasesti un serviciu cu jumatate de norma, adica 4 ore.Acuma sa presupunem ca tu vrei sa muncesti la 3 firme diferite, deoarece poti : in fiecare loc poti avea maxim jumatate de norma, adica 4 ore pe zi, deoarece toate adunate dau 12h/zi, adica o norma si jumatate (4+4+4=12).Cei care muncesc 12 ore (nevasta-mea lucreaza asa) au specificat in contract faptul ca lucreaza mai mult, pentru a fi com
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.