Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Red-Dog

Members
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Red-Dog last won the day on May 31 2017

Red-Dog had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About Red-Dog

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 03/11/1971

Profile Information

  • Location:
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    Red-Dog

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mergeti la kuku baier colegi , au adus ucrainieni , nici aia nu mai vin , acum au adus filipinezi .... le a facut dormitoare , 3 mese pe zii si nu sunt multumiti , unde mai gasesc ei sclavi ca romanii !
  2. Sofer profesionist , BE CE DE , toate atestatele , ADR colete si cisterna , vorbitor de engleza si italiana , nefumator si antialcoolic , ultimi 6 ani lucrati pe comunitate , fara accidente/ incidente de orice fel in ultimii 24 de ani , vasta experienta pe frig cu marfa agatata. Ma intereseaza un loc de munca cu acte pe Romania , salariu pe contract de minim 2000ron si minim 60euro diurna la zii , diurna stipulata obligatoriu in act aditional la contractul de munca. Nu sunt interesat sa lucrez pe contract cu o perioada determinata !
  3. Vezi tinere ca e doar o cardasie intre dansk si BRG , pe final vei fi tepuit urat. Cunosc echipaj sot si sotie ce au fost tepuiti de 4000 euro si erau plimbati cu vorba de la dansk la BRG. Un danez ordinar pe nume kim la dansk cu o toapa romanca pe la birouri taie si spanzura , din pacate nu prea ai cui te plange pentru ca esti angajat pe firma fratilor grindeanu ....bogdan si rares , fosti lucratori spagari pe la kurt beier. Asta ca sa stii cu cine ai de a face. P.S. daca vrei sa te angajei la trans cargo sa o faci direct la ei in Padborg , Kim se numeste seful de ac
  4. Am lucrat 4 luni pentru kaj madsen si cred ca sunt in masura sa pot spune cateva cuvinte .... negative din pacate. 99% din trailere sunt frigo , se cara carne agatata pe italia , germania , franta , spania. Firma face contracte doar pe Lituania , pe firma unui lituanian stabilit in DK , individ ce taie si spanzura printre angajati , dar lucru bun pentru amatori este ca adora pupincuristii !!! Programul nu se respecta , se merge 9 cu 9 ori 10 cu 9 , se fac doar pauze de 24h , schimbi si 4 trailere pe zii si asta pentru ca sunt oameni in birou care urmaresc sa conduci maximul posibil pe ziua
  5. Am uitat sa mentionez faptul ca pentru primele 6 luni contractul este pe o perioada determinata , urmand ca dupa aceste 6 luni sa devii angajat pentru o perioada nedeterminata semnand un alt contract.
  6. Doar ce mi am dat demisia de la Quehenberger , lucrurile nu sunt asa pe roze , dar nici negre in totalitate. Am ajuns aici, eu si multi altii, cu promisiunea ca dupa prima luna remunerata cu 1800 euro va creste salariul la 2000. Asta se intampla in ianuarie cand parcul auto era impanzit cu peste 200 de camioane fara sofer. Dupa luna februarie am vazut ca salariu a ramas la fel si am sunat pentru demisie si le am reprosat faptul ca m au inselat la care ei mi au spus ca nu este adevarat , ca salariu nu s a marit la nimeni , deci nu am fost inselat Dupa mintea lor trebuia sa muncesc pe 1800 ca o
  7. Colegul svalentins are dreptate in mare parte , ar trebui sa mai spuna de faptul ca orice pauza petrecuta in garaj nu se plateste daca nu muncesti in depozit , ca de multe ori mai dai in program cand o cere dispecerul. Nu lucrez si nu am lucrat la ei , dar cunosc 80% din soferii de acolo , mare parte din ei sunt fosti soferi la kurt beier.
  8. Au masini fara soferi mereu , multi din soferii care ajung acolo sunt de pe alta planeta ...asta si cauta de fapt , schimbi sasiul si de 3 ori pe zii. Firma daneza , reprezentata de mister Kim vrea de mult sa faca schimbari in bine, din pacate trecutul nu i da voie pentru ca acel individ dorin beres are documente compromitatoare pentru care se face multa puscarie in danemarca. Asa ca pana nu se va scapa de acest db din conducere , practic el taie si spanzura , lucrurile nu se vor imbunatati pentru soferi in aceasta firma.
  9. Salut colegu , Ionut a venit din concediu.... cat despre Dudu , gurile rele spun ca a fost fortat sa demisioneze. Tot ce a scris Mamitzoiu este adevarat , se fac alte contracte pe o alta firma , dar cu acelasi sediu si aceiasi angajati ... ce faliment o fi asta nu stiu ?! Noile contracte prevad clauze ce lasa cu gura cascata si angajatii unei banci. Sunt colegi care de la Cluj se intorc acasa , nu vor sa l semneze. Se impun max 10h de functionare in gol a masinii pe timp de vara , 20h pe timp de iarna ... sa l vad eu pe ala care merge toata noaptea si ziua poate dormi in masina la peste 35
  10. @aquabluedod , de felul meu sunt calm si respectuos , asta in ciuda fizicului ... aici daca te porti si le vb frumos ei te confunda cu un prost , asa ca am dat armata jos din pod si am inceput sa ma port ca atare. Astazi m au sunat sa mi spuna ca am avizul psihologic expirat .... perfect , trimiteti ma acasa sa l fac , o sa va sunam noi .... ghici ? sunt parcat de 3 ore si nimic , nici nu ma mai suna , cum ti a spus si colegul mamitzoiu ... nu te schimba la o alta speditie , ptr ca disponentul are un cuvant mai greu decat al lor. Iar in perioada asta au o criza mare de oameni , sunt masini i
  11. Ptr ca nu ma schimba si ptr plecat acasa imi spun ca sunt alte programari inaintea mea ... las o moale cu DSV ul , acolo a fost si este boierie ptr cei care au ramas , nu am auzit pe nimeni sa , se planga. Nu stiu exact la ce speditie sunt , am CMR uri de N&k , CARP , ETAG . Daca oi fi varu , nepotu , cumnatu sau fratele nu stiu cui ... e normal sa te simti "ars" .... ca idee : am becuri arse , nu am ulei ptr completare , bazinul de la stergatoare nu a mai vazut lichid de mult ( e buna si apa) nu mai am CMR-uri , plicuri .... mai exact cam tot ce completezi cand ajungi in padborg. Sa ti
  12. Mda , incompetenta disponentilor si in mod evident prostia noastra isi spune cuvantul .... dupa 18 septembrie pana in 18 octombrie am nici mai mult nici mai putin de 14800km , am condus 201h , fara pauze de 11h intre perioadele de condus sau 45h la sfarsit de saptamana. Sunt curios in ce tara e amenda mai mare in caz ca imi controleaza cineva cardul ?! Mai nou am peste 30zile fara dk , doar germania , franta , belgia si nelipsita italie ... majoritatea pauzelor , fie ca sunt de 9h sau 24h se fac unde incarci/descarci , adica fara masina de spalat / uscat , dusuri . In conditiile astea eu plec
  13. salut colegu , probleme ca banii au fost la mai multi soferi , inclusiv eu cat am tras ptr leman apaream ca fiind in concediu , au fost ceva greseli la pontaje dar s a rezolvat intre timp kurt beier a renuntat la dsv esbjerg , au ramas cateva masini acolo ....din pacate si uite asa am ajuns din nou la n&k , tot italia , tot singur. drumuri line .
  14. Salutare colegi , Gata , am schimbat barca , ma plictiseam de stat pe Germania , Olanda si Belgia cu LEMAN ...imi lipsea Italia , acum sunt la DSV Esbjerg , pe frig din pacate ...dar cu Italia si Anglia la pachet.
  15. Salut Gabi , eu am o cursa extrem de usoara , ma plictisesc de moarte , fac doar olanda , belgia , germania ...max 2500km/saptamana ...vb cu , Karoly , poate te pune in locul meu. @George te ai bagat iar la DSV ? pe frig ? eu de aici mai plec doar pe italia si doar prelata , nu vreau sa mai aud de frig
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.