Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Fekete Flavian

Members
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Fekete Flavian's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Colegule,nu te contrazic...am recunoscut si eu ca este puturos la panta. Nu este limitat la 85km/h.Are la cutie modul "Aeconomy"...''A'' si modul manual... In modul ''Aeconomy",daca il pui in tempomat sta la maxim 85 nu poti sa il pui la 90. pe modul ''A'' sta si la 90 in tempomat iar modul manual poti sa il setezi si din mers si poti sa il ti intr-o anumita viteza si jumate de ora la 2500 de turatii...nu iti va schimba viteza.....In meniu gasesti setarea ''Mod EcoRoll'' care sta activat tot timpul....cand este activat masina merge la economie...cutia schimba vitezele la turatii mici cand simte panta nu retrogradeaza imediat....dar cand ai dezactivat "Modul EcoRoll'' ,cutia are un raspuns mult mai rapid si schimba mai ''sportiv'' ca sa zic asa.. ;)
  2. salut! care era tonjul mediu ptr consumul dat? ai putea sa-mi spui ceva probleme care au aparut la cap tractor pe parcul km? sunt interesat sa vad daca au probleme din fabrica si cum se comporta la drum! Salut! Un tonaj mediu ar fi cam 16 tone iar probleme majore nu am avut pana acu la el....in prezent are 129006km si mai are 21000km pana la prima revizie. Ce m-a dezamagit putin la acest camion ar fi instabilitatea in curbe....tinde sa derapeze fata de volvo.....(ca volvo fh 460 euro5 am avut inainte). Este silentios,cabina spatioasa,confortabila....aaaa..da trebuie sa mentionez ca este puturos rau la panta .....ii place valea si parcarea ....dar per total sunt multumit de el.
  3. nu vreau sa fiu rau, dar da, e corect saritul vitezelor si mersul pe liber. ca sa fiu mai clar (desi toti fiind soferi profesionisti ar trebui sa stim aceste lucruri): - saritul vitezelor: am zis 2/4/6. iata de ce (iti propun sa incerci): cand pleci de pe loc pleci cu a 2-a (doar daca nu esti in panta si incarcat); incearca sa tii acceleratia pana la capatul liniei verzi si apoi da-i direct a 4-a si ai sa vezi ca intra in celalalt capat al liniei verzi; la fel cu 4 si 6. care e diferenta? cand schimbi viteza, imediat apesi acceleratia ca sa ridici puterea in motor. de fiecare data cand faci asta se consuma benzina. in loc sa schimbi 2,3,4,5,6 schimbi doar 2,4,6. daca nici acum nu ai inteles te indrum spre un curs CPC (obligatoriu pentru toti soferii cu categoria c sau d). - "pe liber": te miri de parca as fi spus sa urci dealul pe liber; normal ca e imposibil asa ceva. dar cand esti pe drum drept (la vale e de preferat sa nu faci asa ceva ci sa folosesti frana de motor) si vezi semaforul la 1 km in fata, ce faci? din cate imi dau eu seama sunt 2 variante: varianta 1 (a ta): ii dai bice si tii pedala de acceleratie la podea poate prinzi verde. uneori merge si treci dar alteori se face rosu. gandeste-te cata energie a consumat camionul cat ai tinut tu pedala apasata si deodata tre sa pui si frana brusca, ba poate ti se si rastoarna marfa din spate. varianta b (a mea) scoti din viteza, adica "pe liber" si ai sa vezi cu surprindere ca acul de la turometru se duce spre 1000 sau la cat e fixat minimul, uneori 1500. asa ai timp sa franezi si lejer, fara bruscari. partea naspa e ca ai mai multe sanse sa prinzi rosu si pierzi timp, dar castigi benzina si castigi uneori viata (de la viteza se trag multe accidente). am scris cele de mai sus nu ca sa te iau in ras ci doar mi s-a parut ca tu o faci pe "nestiutorul" cu faza pe liber. noroc si drumuri bune. kostel. La un camion ca sa scoti consum trebuie sa ''mangai'' pedala de acceleratie si la semafor sau la vale mai bine lasi camionul in viteza nu il lasi ''pe liber'' ca atunci consuma....cand este in viteza si lasi libera acceleratia ruleaza din inertie si consumul este 0..
  4. Consumul mediu la MB ACTROS MP4 pe 105000km 25.6%....l-am luat de la 0km rulat extern si pe tara.
  5. Firma Ravitex...nota 8.....si cu nota asta probabil voi fi injurat de altii care au lucrat sau care lucreaza in firma
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.