Jump to content

DUVAL

Members
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

DUVAL last won the day on September 10 2017

DUVAL had the most liked content!

About DUVAL

  • Birthday 09/29/1973

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Satu Mare

Recent Profile Visitors

1,411 profile views

DUVAL's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

20

Reputation

  1. Ciao. vezi ca poți scoate siguranța corespunzătoare ventilatorului de interior cabină! ridici capacul de la siguranța și o scoți seara sau când vrei să folosești sirocoul,așa nu o să mai pornească ventilatorul! dimineața o pui inapoi,ca altfel nu mai primești căldură în timpul mersului!
  2. Dacă pornești cu entuziasm în branșa asta, obișnuiește-te să fructifici toate informațiile primite! Absolut din toate informațiile o să vânezi minim una nouă,care sigur ți-a fii de folos vreodată! Tot timpul apar noutăți, nu te plictisesti ,doar up dateaza-te constant! Daca totusi te atrage și Îți place meseria ăsta, eu te sfătuiesc să îți dezvolți simțurile. Cristian ți -a făcut o trimitere la câteva legi, să știi că ele sunt ca și biblia șoferului! Citește-le pană le înțelegi iar apoi o să realizezi ca ai controlul asupra legislației noastre. Aici ne raportăm la EU,nu la psd al lui dragnea, trebuie să fie perfect! Cu cât controlezi mai bine,legislația, camionul pe care lucri, curiozitatea și dorința de perfecționare ,cu atât ai mai multe șanse să hotărăști tu pe ce bani lucri și la cine!!! Șlefuiește-Te singur ca să ai diamante în visterie! Drumuri bune să avem parte...
  3. eu am trecute in cim tot ce am negociat cu firma unde lucrez acum! te rog să mă crezi că sunt destule firme care fac așa contracte,chiar am întâlnit un cantor de biserică de prin cluj cu permisul făcut după urma cântariilor in biserică!avea 2 luni de când lucra pe camion și ghici cum avea contractul?! cu salariul și diurnă trecută în cim! parca era de la Pruestel sau Prufstel,îmi scapă acum! dar contractul îl am cerut express să îl văd și așa era!!! deci... se poate!
  4. Întâi o să îți mulțumesc pentru ce ai postat aici și ce ți s-a întâmplat cu situația ta! Primul impuls îl am de regres!de ce oare?văd în cazul tău, Cum nu ar trebui să procedez eu (noi șoferii )! și pentru asta îți mulțumesc pentru informațiile postate! Am ajuns la concluzia ca nu mai trebuie să credem firmele de transport ce ne oferă VERBAL, O oferta telefonică! Oameni buni,TOT CE NU E TRECUT ÎN CIM SUNT VORBE GOALE!!! De ce? Pentru că oferă așa sume doar de dragul (Pardon... sa prindă oameni!) de a le funcționa businessul în condiția de stat acasă și sa încaseze! , restul tot face șoferul!!! Corect ar fi sa negociem salariul și diurna separat și trecute în CIM, apoi nu mai avem surprize Cum ai pățit tu! Din păcate nivelul de acumulare a informațiilor corecte și legale iar apoi pus în practică și concretizate în CIM,E Redus!!! (Îmi pare rău ptr semnul exclamării dar de 25 ani am observat treaba ăsta și nu e puțină vreme!)
  5. Ups... As vrea sa fiu un spiriduș și să ghicesc opțiunile majorității active ca să știu Cum mere piața!!!
  6. Plata pentru munca prestată e diferita în funcție de mai mulți factori.cu toți ne dorim câștiguri mai mari dar nu putem cere nici peste prețul pieței căci altfel ne excludem singuri.asta nu înseamnă sa nu țintim către maximul pieței în sectorul de transport pe care activam! Personal am observat că banii nu ii primim pentru ceea ce meritam,ci pentru ceea ce negociem iar cine oferă mult o sa ceară mult! Iar când mergem sa negociem ar trebui să mergem cu temele făcute! Foarte multe informații valoroase sant aici pe forum care se pot fructifica ușor și în avantajul nostru (mulțumim forumului pentru ele).eu când am pornit prima data la internațional, nu aveam așa parte de informații și gratis,trebuia sa vin cu lada de bere în mijlocul parcării, sa socializam întâi apoi spuneau oamenîi informațiile valoroase! Revin la bani,bata-i norocul,ca despre ei vorbim! Patronatele profita de necunoașterile noastre și le fructifica în avantajul lor,la fel profită de naivitatea,prostia,slăbiciunea,lipsa de experiență a unora dintre noi! De asta e bine să expunem problemele și soluțiile lor realiste aici , ca sa nu facem aceeași greșeală o dată ce a fost expusă! Monitorizați și ofertele care sunt la vedere,strângeți informații și de la alți colegi cum sant plătiți ca sa va faceți idee cum merge piata iar ca sa obțineți preturi mai bune trebuie lucrat și la ce oferiți! Mai mult interes și dorința de a învăța și cunoaște cum devenim adevărați profesioniști, nu are cum sa nu va aducă și succes în negocierile voastre!Avem curajul să conducem camioane de 40 t cu 90 km/h,e o responsabilitate și răspundere mare,haideti cu același curaj să facem meseria bine și corect iar efectele se văd rapid!
  7. Așa mă gândeam ca acest topic ar trebui sa fie realist,e un punct de vedere iar dezvoltare lui ar trebui sa fie în avantajul șoferilor! În această meserie ,fiecare dintre noi (indiferent de experiență ) răspunde personal de ceea ce face! Chiar dacă lucram pentru o firmă din Ro, ori alegem altă opțiune în altă țară (chiar avem dreptul de a profesa în tot Eu),până la urmă fiecare dintre noi facem o alegere (bine cântărita , mă gândesc ),unde ne desfășurăm activitatea! Gusturile oamenilor sunt diferite , la fel și opțiunile, îndemânarea, experiența, mentalitatea etc,etc! Fiecare dintre noi facem o alegere care credem ca e bună în acel moment,apoi vedem ce se întâmplă cu alegerea noastră!?!? Total greșit! Eu am personal un motto "dezvoltați simțurile " ca sa nu faci o alegere greșită, indiferent din ce țară s-ar afla firma respectiva! Ne mutam,nu ne mutam,iar schimb firma, astia sant așa, ceilalți tot la fel, etc! Și la un moment dat facem o alegere!!! Orice am alege,legislația este aceiași referitoare la timpii de condus și odihnă!!! Eu va rog pe toți soferii,haideti sa respectam toți 561 și apoi multe se vor schimba ori unde am lucra...
  8. Bună ziua. Încerc prin acest topic să strângem cât mai multe informații despre locații în europa,unde să ne luăm repausul cuvenit la hotel și în același timp să putem parca camioanele aproape de cazarea respectivă! Dacă cunoașteți sau ați fost intr-o locație de acest gen? Vă rugăm să le faceți cunoscute și pentru restul colegilor care ar fii interesați și ar putea ajunge în locația respectiva... Va mulțumesc!
  9. Acum când citesc acest topic,forumul are 28516 membri! Să mai intram în detalii despre actualizare gratuita și activitate benevola de up date a tuturor șoferilor care au un navigator? Nici tu Cico nu crezi asta? Omul a văzut cifrele și o potențială piața, doar pune puțină miere pe anunț! Dacă voi ați avut parte și noroc în viață sa primiți gratuități? ! Eu unul nu! și îmi susțin în continuare afirmația!
  10. De ce crezi tu că am erori în soft?!?! Este o piață pentru ori ce!!! Lasă un preț pentru servicii,altfel te văd pirat!!! Nu te pune cu șoferii,a fii bai!!!
  11. No! Nu contează locația utilizatorului cât contează "jucăria" cu care îți faci treaba și te ajută efectiv!!! Beker e doar un sistem de navigație, dar tu trebuie să simți înaintea navigației ce trebuie să faci! Considera ca este doar un bun sfetntic,nu o destinație musai de urmat! Te sfătuiesc să îți dezvolți simțurile și să "premeditezi" traseul camionului tău cu tot cu caracteristici,înainte să virezi volanul la o..... (curbă, intersecție,giratoriu,depășire, ş a m d) pentru ca s-ar putea sa ai surpriza să îți arate altceva decât ai tu nevoie!
  12. Am citit topicul,pentru mine e clar valoarea veniturilor cumulate salariu + diurnă în regimul lucrului în regim comunitar! Aș dori să te întreb (Cristian) dacă poți face un calcul asemănător și pentru șoferii care lucrează doar în România?
  13. Bună Câteva informații vă pot oferi în legătură cu transportul specializat,am lucrat cu animale vii câțiva ani la o firmă daneză! E un domeniu de transport care implica multă muncă brută pe lângă activitatea de condus propriu-zisă,deci se lucrează direct în că...t domnilor! Lăsând condusul de o parte,șoferul mai trebuie să pregătească trailerul înainte de încărcare cu material absorbant pentru dejecțiile animalelor în fiecare boxă, apoi încărcarea animalelor efectivă care poate dura mai mult sau mai puțin în funcție de numărul și mărimea animalelor plus compartimentarea lor pe nivelele trailerului,apoi se merge la destinația de livrare.după descărcare se curăță trailerul apoi se spala și se dezinfectează pentru a se putea face o altă încărcare! Așa în mare am creionat o cursa dar când trebuie făcut toții pașii constatam ca volumul de muncă e enorm! Deci raportul munca=retribuție trebuie să fie la oră !!!
  14. Încerc să formulez un răspuns pertinent din experiența mea! Colegule Max.... frecusuri sant peste TOT,in contracte mai puțin! Nu stiu ce vrei cu adevărat, dar pentru ceva bani in plus fata de prețul pieței trebuie făcute compromisuri! Poate te-ai gandit la o sumă ce o poți primi ca salariu,însă sunt firme care plătesc peste ceea ce tu accepți si aici intra în discuție factorul interes! Al lor...al tau ...plus piață! Rezumă cât ești dispus să lucrezi...... indiferent de contract!
  15. Eu folosesc Beker de peste 5 ani,sânt foarte mulțumit! Inca își face treaba foarte bine,dacă a trebui să schimb , tot la marca asta ma intorc! Am mai avut si Navigon,la fel de multumit am fost și de el,cel puțin jucăriile care le-am cumparat! Au fost si alte navigatoare in dotarea camionului dar firmele nu prea investesc in scule profesionale. No,ai vreme să le tot schimbi pana dai de unul care te mulțumește. Drumuri bune
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.