Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

garofu'

Members
  • Număr conținut

    55
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

garofu''s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Reputație Comunitate

  1. garofu'

    un mic ajutor

    E gri pentru ca e inchisa!!!cand se deschide e portocalie si e obligatorie cand transporti materiale periculoase.Ai nevoie si de un atestat Adr,masina si remorca trebuie sa indeplineasca anumite conditii speciale pentru transport Adr.
  2. Nu se poate schimba softul,doar actualiza harta Garmin.
  3. Fac transport de containere,ii gasesti in terminalul de la Rekkem in granita cu Lille.M-am intalnit de cateva ori cu ei si mai jos de Bordeaux. Nu stiu cum platesc caci nu sunt genul care is saluta colegii cu "cum te plateste?cat stai plecat?cati km faci?" Daca nu cunosti pe nimeni sanse minime sa te ia.
  4. Sfatul meu e sa consulti un avocat,aici vei obtine doar pareri neavizate.
  5. Ce numere de inmatriculare are semiremorca si unde vrei sa o aduci?
  6. Din cand in cand mai apasa ENTER,e foarte greu de citit textul,am renuntat imediat.
  7. Cand va intreaba de nationalitate spuneti ca sunteti croat,sarb,grec sau ceva mai excentric.
  8. Nu te intreaba nici macar nationalitatea? Citeste conditiile acceptate odata cu achitarea tichetului.Ai posibilitatea de a plati separat o alta camera.Studentii cum stau cate 4 in camera?Cand erai mic ai fost in excursii?In tren daca se aseaza cineva langa tine il respingi? Nu te baga nimeni cu forta in cabina,poti ramane singur la pacanele.
  9. Atunci platiti motorina !Vi s-a pus pistolul la cap?Daca nu vrei sa mergi cu magnetul,nu o faci,poate sa dea faliment si Airbus !
  10. Asa va trebuie daca v-ati furat singuri caciula.Daca mergeati 6000km lunar cu magnetul,acesti km neinregistrati inseamna cam 2000L combustibil pe care nu ii puteti justifica!
  11. Fara proces verbal,foaia de concediu si tichetul de cand a fost folosit ultima oara cardul e doar o poveste. Am unele rezerve ca ar fi fost data amenda pentru neintroducere manuala a datelor.
  12. Pe teava de esapament la iesire sau pe la racordul de intrare in toba?
  13. garofu'

    Achizitie IVECO STRALIS 2007

    Nu il fac la nicio reprezentanta,il fac la ei la garaj. Pai depinde pe unde vrei sa lucrezi,cu ce case de expeditie,cu remorcile tale sau nu... Daca e mega,o cupla reglabila pe inaltime rezolva dilema.
  14. garofu'

    Achizitie IVECO STRALIS 2007

    Volvo de 800.000 km banuiesc ca sunt euro 3-4 de 400cp fabricatie 2007,acum depinde si de ce rute vei face,tine cont ca sunt mega.Intamplator am condus si un exemplar de la ei dar cand era in prima tinerete.Motoarele sunt foarte bune si economice,cutia la fel. Daca nu a fost inmatriculat in Ro este o alegere buna,a beneficiat de un service foarte bun,nu s-a umblat deloc cu carpeli.Masinile nu sunt foarte muncite,s-a condus la consum,fara supragreutate si rar la capacitate maxima in general curse lungi. Acum am vazut ce e vorba de 440,nu au avut in ro modelul asta. La Daf problema e la primele serii de motoare euro 5,cele euro 3 si 4 sunt ok.Renaultul e chiar aerodinamic comparativ cu Daf.
  15. garofu'

    Achizitie IVECO STRALIS 2007

    Kitul a fost schimbat caci motorul era dat jos si efortul a fost minim. Ghinionul a fost cu vibrochenul,am mai auzit si la altcineva ca a patit acelasi lucru.Motorul e cam mic in cilindree si are nevoie de ture cam multe.Si jn motor intra vreo 28 L de ulei ceea e totusi putin din phnctul meu de vedere.Diferenta se completeaza pe parcurs dar trebuie rabatata cabina!La fel si pentru a masura nivelul pe joja,in bord nu indica de fiecare data corect... O eroare foarte des intalnita la Iveco e de la imobilizator si nu vrea sa porneasca pana nu intrerupi contactul general.Daca nu ar fi diversele erori electrice ar fi o masina cat de cat ok. Alta defectiune des intalnita la marca e legata de adlue,din diverse motive nu il mai consuma,unele nu mai trag ,altele merg normal. Cutia automata cred ca e de la Zf si mi s-a parut la fel ca cea de pe MAN,uneori mai trosnea de ma speriam ca se rupe. Man urile au probleme cu egr-ul,injectoarele si chiulasa,Daf urile E5 consuma ulei de sparg... Ai luat Renaultul Premium in calcul?Cabina e o problema mai ales daca e vorba de stat cu lunile in ea. Scaniile s-au mai ieftinit dar scumpe de intretinut.Volvo si Mercedes sunt in alta liga de pret...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.