Confirm cele spuse de colegi. Camioane de tot plansul, conditii 0 incepand de la microbuzele cu care se face schimbul (se oprea in mers), ieseai pe banda de urgenta sa dai la automat si plecai din nou(20 km pana se oprea iarasi). In garajul din Olanda de la Leudal ai parte de un singur dus si un singur wc la 15-20 de oameni cati sunt la schimb in acel moment. Daca nu vomiti cand vazi dusul, atunci o vei face cand vezi wc-ul. Nu ai ce cauta la garaj decat la schimb. Camioane (daca se pot numi asa...) varza. Cauciucuri ca in palma, cuple defecte, baterii care nu tin, ceasuri de bord pline de erori (nici nu e de mirare la Iveco Stralis de aprox 1 mil de km), sirocol nefunctional, frigidere nefunctionale, oglinzi crapate si lipite cu banda....ce sa mai zic...in ele chiar spui ca au dormit imigrantii. Un coleg a ramas in Luxemburg, intr-o parcare oarba, 3 zile pana au trimis pe cineva sa-i repare masina. Dupa reparatie, dupa inca 200 de km a ramas defect din nou. Alt coleg incepator, dupa un sejur de 6 saptanani, a luat doar salariul pe tara si diurna 0. Banii niciodata la timp (majoritatea in transe). Semnezi precum ca iei bani pe Franta (legea Milog), iar de fapt..nu iei nimic. Nu imi mai raspund la telefon. Am sunat cu numar ascuns si mi-au raspuns. M-am prezentat cine sunt si mi-au spus: "normal nu ar fi trebuit sa va raspund." Am intrebat: de ce? Au spus ca normal nu trebuia sa mai raspunda cand vede numarul meu de telefon. (acum nu si-a dat seama cine poate fi si a trebuit sa raspunda). Probabil sa nu ii mai stresez ca imi cer drepturile. Pe mine m-au tepuit cu vreo 500 de euro..