Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

mc_fane

Members
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre mc_fane

  • Dată Naștere 06/01/1986

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Constanta

Contact Methods

  • Yahoo
    mc_fane

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

mc_fane's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputație Comunitate

  1. Se dau bani mai multi dar tot nu de ajuns pentru munca prestata. Am venit de la cargo, si cand an ajuns la training an cerut tot pe cargo, vreo 4 persoane au spus ca nu e nici o problema, acolo voi ajunge. Ce crezi, am ajuns pe grupaje, unde sunt platit pentru incarcare/ descarcare cu 7lei net. Planerii cum au spus si cei mai sus sunt sub orice critica, si cheama oamenii la munca de acasa, ajung la Oradea si nu au ce camion sa le dea sa plece la munca, implicit o noapte la cazarea super cunoscuta de langa gara. La bani sunt seriosi, intra la timp, dar parca nu e de ajuns la cata prostie si mumca degeaba este. Eu personal inchei colaborarea cu ei.
  2. Firma asta este punctul de lucru al Wallenborn Luxemburg. Dispeceratul este bineinteles firma directorului( fost sofer la Wallenborn) care angajeaza numai pustoaice care nu au habar de un program de lucru la camion. Se schimba remorcile foarte mult, rar daca tii o saptamana aceeasi remorca. Pe langa punctul de lucru, acest director a adus si alte firme colaboratoare, fiecare cu cateva camioane, care toti fac ce spune "dispeceratul" ca e bine cu programul si pauzele. Trag de tine cu repausurile sa fii cat mai repede disponibil, repausul de 24h fiind cel mai frecvent, nu cunosc notiunea de recuperare, sunt incompententi cu referintele de incarcare, dureaza foarte mult cred comunicarea intre acest dispecerat si Luxemburg, ori sunt si aia incompetenti, ca mai nou acolo ajung si sefii care au dat bine in Ro. Salariul este stabilit intre ei, si mentinut, 40e diurna si minim in tara, nu ai voie sa te schimbi de la o firma la alta ca au intelegerea ca minim 6luni sa nu angajeze de la firmele din grup, iar firmele colaboratoare angajeaza doar cunostiinte si rude, fara nici un fel de testare inainte, sau poate renunta la tine daca dupa un "mandat" cel cu care ai fost pe masina s-a plans de tine si tu din pacate esti mai slab de inger. Pentru incepatori sa zic e bine, iti primesti banii un pic mai greu, cam la toate firmele, si asta dupa ce vii acasa dupa 6 sau 8 saptamani cu cmr sa faci decontul si te rogi de banii tai sa ii primesti. Stres foarte mare , trebuie sa stii tot, cum lucreaza vama din fiecare tara, avand in vedere ca face foarte mult cargoaerian.
  3. salut! din ce stiu, in afara de friguri ca acolo nu cunosc salariile, mai trag remorci si pentru luxemburghezii de la Wallenborn( Titan transport cta) si acolo este 40e/zi. nu am idee de bani pentru motorina daca opresc, au masini noi si mercedes si volvo, programul se respecta din ce am auzit in mare parte, este o mica dilema cu pauza saptamanala, dupa cum iti da dispeceratul aceste pauze, in rest cum te intelegi cu colegul sau daca esti singur pe masina programul se respecta sigur sigur.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.