Firma asta este punctul de lucru al Wallenborn Luxemburg. Dispeceratul este bineinteles firma directorului( fost sofer la Wallenborn) care angajeaza numai pustoaice care nu au habar de un program de lucru la camion. Se schimba remorcile foarte mult, rar daca tii o saptamana aceeasi remorca. Pe langa punctul de lucru, acest director a adus si alte firme colaboratoare, fiecare cu cateva camioane, care toti fac ce spune "dispeceratul" ca e bine cu programul si pauzele. Trag de tine cu repausurile sa fii cat mai repede disponibil, repausul de 24h fiind cel mai frecvent, nu cunosc notiunea de recuperare, sunt incompententi cu referintele de incarcare, dureaza foarte mult cred comunicarea intre acest dispecerat si Luxemburg, ori sunt si aia incompetenti, ca mai nou acolo ajung si sefii care au dat bine in Ro. Salariul este stabilit intre ei, si mentinut, 40e diurna si minim in tara, nu ai voie sa te schimbi de la o firma la alta ca au intelegerea ca minim 6luni sa nu angajeze de la firmele din grup, iar firmele colaboratoare angajeaza doar cunostiinte si rude, fara nici un fel de testare inainte, sau poate renunta la tine daca dupa un "mandat" cel cu care ai fost pe masina s-a plans de tine si tu din pacate esti mai slab de inger. Pentru incepatori sa zic e bine, iti primesti banii un pic mai greu, cam la toate firmele, si asta dupa ce vii acasa dupa 6 sau 8 saptamani cu cmr sa faci decontul si te rogi de banii tai sa ii primesti. Stres foarte mare , trebuie sa stii tot, cum lucreaza vama din fiecare tara, avand in vedere ca face foarte mult cargoaerian.