Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

ALEXANDRU_NORD27

Members
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

ALEXANDRU_NORD27's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. ALEXANDRU_NORD27

    MAN Erori

    salutare ,vreau sa ajut un prieten are un man tga 440 2007 euro 4 ,de vreo 2 zile ii palpaie becul de sub kilometraj acela galben cu semnu excalamarii si motoru nu mai merge in parametri normali nu mai are putere deloc,stie cineva ce are ?
  2. ALEXANDRU_NORD27

    MAN Erori

    salutare ,senzorul ce indica presiunea in turbo il poti gasi pe cotul din partea stanga al intercoolerului ,este prins cu doua suruburi si bineinteles o mufa electrica
  3. ALEXANDRU_NORD27

    MAN Erori

    imi pare rau ca am scris cu caps lock nu am stiu imi cer scuze moderatorului ma ajuta si pe mine cineva cu codurile astea am ramas fara ABS ebs 04355-00 si 04546-00 abs aprins plus triunghi rosu plus senzor placute frana rosu ,pe calculator imi mai arata numai axa 1 uzura placute .este un man tga 440 2007
  4. ALEXANDRU_NORD27

    MAN Erori

    da mi voie sa te contrazic...racitorul de gaze la egr,asa cum si ii spune,raceste gazele care merg din evacuare in admisie...cu cat aerul din admisie este mai rece cu atat implozia este mai mare...deci influenteaza puterea/consumul motorului... si nu este neaaparat sa umplii soseaua de abur...daca este doar o fisura mica care se deschide la temperaturi ridicate nu o sa observi pe unde pierde apa/antigel... Bunazia sunt nou pe forum am vazut aceasta discutie si va zic sincer eu mam lovit de cazul acesta,nu vreau sa contrazic pe nimeni sa nu ma judece cineva gresit vreau doar sa ajut daca este cu putinta . DECI Modulu EGR AGR cum vreti sai ziceti are rolul de a recircula o parte din gaze,adica le mai baga odata in camera de ardere toata chestia asta este pentru noxe,tot modulul asta este format din 2 manunchiuri de tevi de grosimea degetului mic cred ca sunt in jur de 20 de tevi atentie prin care circula gazele din evacuare spre admisie ,pentru a avea o buna eficienta lA ardere aceste gaze sunt racite de atingel,DECI TEVILE PRIN CARE CIRCULA GAZELE STAU IN ATINGEL .DAK SE OBTUREAZA INTRarea si iesirea din aceste tevi cu o tabla adica se anuleaza recircularea gazelor EGR, motoru va merge numai cu aer curat plin de oxigen ,nustiu dak ati inteles ok putei verifica foarte simplu va explic acum cum.EXIsta pe modulul |EGR UN PISTONAS CU O TIJA CARE ACTIONEAZA CLAPETELE CARE LASA SA TREACA GAZELE SPRE ADMISIE ,DAK DESFACETI TIJA SI DESCHIDETI CLAPETELE O SA OBSRVATI CA MOTORU NU MAI MERGE BINE SCOATE MULT FUM NEGRU ,DAK INCHIDETI CLAPETELE ADICA NU MAI LASTI GAZELE SA MAI INTRE INCA ODATA LA ARS O SA VEDETI CA MOTORU MERGE PERFECT FARA GRAM DE FUM. TOTU AR FI BINE DAK NU AR APAREA DEFECTIUNI ,ATENTIE DAK SE STRICA PISTONASU SI NUMAI LUCREAZA APARE FUMUL NEGRU LA O ANUMITA TURATIE IN SARCINA ,SE POT GRIPA CLAPETELE SI RAMAN DESCHISE IARA O SA APARA FUMUL NEGRU .SE POT SPARGE TEVILE SI ANTIGRELUL VA FI ELIMINAT PRIN TOBA SE VA OBSERVA LA PRIMA PORNIRE ABUR MAI MULT DECAT NORMAL CAM DUPA 3 MIN DUPA CE AM PORNIT,ATENTIE PT MODELELE MAI NOI SE POT DUCE ORINGURILE CE ETANSEAZA ACESTE TEVI SI VETI PIERDE DEASEMENEA ATIGELUL PE TOBA SUB FORMA DE ABUR ,LA MINE ASTA A FOST PROBLEMA ,AM INLOCUIT ORINGURILE SI TOTU E OK . ASTA VARA SA DEFECTAT PISTONASU CE ACTIONEZA CLAPETELE DE LA EGR SI MERG CU CLAPEPTELE INCHISE,MOTORU MERGE PERFECT FARA GRAM DE FUM . ALTA OBSERVATIE SE POATE ANULA EGR CUM AM ZIS PUNANDUSE LA CAPETE TABLA ASTFEL IL VETI SCOATE DIN SCHEMA FARA CA MOTORU SA SIMTA CEVA INCA CHIAR VA MERGE MAI BINE FARA ACELE GAZE IN ADMISIE,VETI ELIMINA TOATE RISCURILE DEFECTIUNILOR CE IMPLICA MODULL EGR AMINTITE Mai sus .dak nu am fost destulo de clar alexandrusantuzo85 id de skipe va ajut cu orice sfat dak imi e in putinta
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.