Jump to content

melyku

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About melyku

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 12/22/1981

Profile Information

  • Location:
    bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    melyku
  1. se pare ca se poate conduce mai mult de 10 ore in 24 H dar nu uitati de media de ore lucrate pe saptamana si media care se face la fiecare 2 saptamani de lucru, deci poti sa nu ''chiulangesti'' o zi , o saptamana dar vine trebuie sa ''somezi'' a doua saptamana.ca un sfat nu dati nici un motiv nimanui pt a va sanctiona.
  2. asta e chiar originala ..............in viata mea nu am vazut asa ceva. Sa va binecuvanteze Dumnezeu!
  3. camion vechi - simplu de intretinut, usor de constatat o defectiune,rezistent la toate conditiile de drum si carburant,putin pretentios,galagios,unsuros,ori prea calduros,vara. ori prea friguros,iarna, necesita prea des pigulire,puturos camion nou - silentios,rapid,puternic,confortabil,sigur pe directie,pretentios la combustibil,la drum rau, prea multe butoane si prea multi senzori de rahat. Va dau un exemplu la un roman de prin 2006 , adica MAN 98 % si roman 2% in urma unui scurt de la stergatoare nu mai pornea motorul, toate piesele intacte inclusiv singurantele din tablou......ce are ce are?? , in fine dupa mai multe verificari la mana si ochi au fost chemati cei de la reprezentanta MAN , au venit l-au diagnosticat si stupoare o siguranta de 1-2 ron de langa contact era arsa, s-a inlocuit pe loc iar totul costat 240 ron............. .Deci o masina intrega trasa pe dreapta doar pt o siguranta.......de 2 lei.
  4. motoarele in linie sunt foarte fiabile si cu randament foarte bun iar costurile sunt mai mici (ma refer si la piese si la intretinere ex: distributia,2 axe cu came etc) dar putere este oarecum limitata datorita spatiului pe care l-ar ocupa acest motor in linie,cum ar arata si cat de lung ar fi un motor cu 10 pistoane in linie pe un cap tractor? si in plus arborele cotit care cu cat este mai lung cu atat face fata mai greu fortelor de torsiune exercitate de pistoane. optez pt V
  5. constat un lucru cert : daca nici aici pe forum unde nu exista nici o obligatie sau rang social nu se gaste o solutie de mijloc , dar atunci cand stresul este maxim ,timpul prea scurt si se pierd bani ce intelegere se va gasi cu stima.
  6. va sunt recunoscator pt efortul de ami raspunde,respectivul post este la cineva care si-a mai cumparat anul acesta de curand 3 DAF full capete doar, pe langa inca 10 care le are,este verisor primar cu un actual coleg,actioneaza in zona belgia,germania,italia asociat.M-a chemat in urma cu 2 saptamani dar din pacate nu am toate atestatele. Sper sa pot tine legatura cu oricare dintre voi colegi caci am toata increderea ca mai exista destui oameni cu caracter si coloana vertebrala,oameni cinstiti cu demnitate.mult respect.
  7. Cu scuzele si rugamintile de rigoare, ma numesc cristian am 29 ani permis din 2004 BE+CE, lucrez 8 ore/zi de luni-vineri.uneori delegatii 5 zile cam la 3 luni fara plata extra.INtrebarea este daca merita sa raman in tara pe 1600 ron/luna sau sa plec pe comunitate pe minim 1500 la inceput apoi 1800 E asta in conditiile in care am un credit ipotecar de 1050ron/luna??? cu stima , orice raspund este binevenit
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.