Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

LAUR_LAUR

Members
  • Număr conținut

    50
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre LAUR_LAUR

  • Dată Naștere 03/17/1978

Profile Information

  • Locatia:
    PRAHOVA

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

LAUR_LAUR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Reputație Comunitate

  1. Salut claxonele iti merg ? Daca nu iti merge claxonul vezi ca eu am avut problema asta si a fost scurt la firele claxonului sau se poate scurt direct in claxon Nu stiu ce legatura are circuitul de aer cu claxoanele dar la mine asa a fost Vezi ca meseriasii astia jmecheri vreo 2-3 ma puneau sa schimb toti senzirii de aer aia de langa baterii (vreo 4 ) si nu sunt decat vreo 1200 ron toti ITI DAI SEAMA CA AI SCHIMBAM DEGEABA Sper sa te fii ajutat
  2. Cine a montat vreodata piesa pe masina si are gravat pe ea TSV Eu am cerut baietilor de la ATP EXODUS bara de directie LEMFORDER si bineinteles am si platit pentru ce am cerut dar vazand sigla aia cu TSV eu cred ca mau inselat si mi-au vandut o chinezarie ( mie frica sa nu imi rup gatul cu panarama ) Precizez ca bara de di​​rectie nu are pe ea decat un abtipild inscriptionat cu LEMFORDER si un cod de bare sters si indescifrabil restul nimic cu LEMFORDER
  3. Trebuie declaratie notariala a fiecarui sofer precum ca nu a condus masini de peste 3,5 tone in ultimele 28 de zile (tradusa) si pe perioada deplasarii din RO - DE sa isi faca soferul diagrame manual pe spate si la rubrica auto sa treca numarul turismului cu care sa deplasat Iti spune un patit care sa luat dupa toti PROFESORIII tiristiii (nu iti trebuie nimic ca ai factura masinii) si era sa imi faca unguru un cadou de 1900 euro de caciula ca eram 2 soferi ,ne-am milogit de el vreo 3 ore si numai eu stiu cum am scapat si cu cat Asa ca informativa bine ca agentul ungur zice ca el face legea la el in tara nu il intereseaza de nimic
  4. Cine poate sa imi spuna ceva despre piesele pentru cutie de viteze marca asta EURORICAMBI Imi recomanda cineva piesele marca asta si eu nu prea am incredere initial am crezut ca sunt italieni dar am vazut ca au o fabrica la ZARNESTI BV. A montat cineva marca asta ce pareri aveti sunt fiabile ,durabile se strica usor ??
  5. Aceleasi coduri cred le-am avut eu la TGA 430 -2005 Nu mai arata ceasurile in bord presiunea de aer si nu mai functiona claxonul Mai multi MESERIASIIII ma puneau sa schimb 3 senzori de presiune cu testerul lor Dar in final a fost un scurt pe firele la claxon Nu stiu daca e valabil si la tine dar poate din aproape in aproape o rezolvi
  6. Mai stie cineva vreo firma care primeste tractionisti pe tara sau vreo casa de speditii pentru ansamblu cap+semiremorca care sunt parolisti cu banii, km
  7. Domnule LKW daca ati sters comentul meu inseamna ca pe cineva deranjeaza adevarul pe mine unul nici atit nu ma deranjeza ca ati sters pt ca stiu ce am de facut nu sunt picat din avion pe aici sau in meseria asta Am observat ca ati spus ca toate comenturile sunt contra la ceva sau cineva nu inteleg dece va deranjeaza asa tare cand cineva spune adevarul pe aici nu cumva aveti vreun interes ca multe lucruri sa nu iasa la iveala sau ca uni colegi mai naivi sa ramana legati la ochi Nu suntem liberi sa ne exprimam opiniile ce inseamna asta ca e mai bine sa tacem COMUNISMUL SA DUS DE MULT
  8. Ce e asta............................................................... ...............................multe chesti adevarate ai zis...................dar total off topic................. ...................................... ...............................
  9. La tren e mult mai misto poti sta chiar si 4 in cabina de dormit Eu am patito eram 3 romani in compartiment si ce sa vezi sa nimerit ca unul din colegi mai invirsta in afara de faptul ca sigur era certat cu sapunul si deodorantul mirosea de iti rupea nasul ,transpiratie imputita parul neclaios si netuns hainele nu mai vorbesc ca luceau pe el dupa ce a fost la sala de mese si a mincat baut omul ce a avut in sacosa (ceapa sunca brinza si cred vreo 2-3 beri ) sa intors sa faca nani Cum credeti ca am putut dormi eu si celalat coleg din cauza nemernicului acela de coleg jegos care se trezea bea apa minerala si ragaia intrun hal de nedescris miros de ceapa miros de nespalat nu mai zic ca la un momentdat a inceput si sa sforaie oribil Nu doresc nici la dusmani o experienta asa
  10. Nu va mai bateti capul cu modelul asta de 480 cp cu motorul ala fara garnitura de chiuloasa Modelul asta nu se compara la consum cu celalate eu am exploatat un asemenea model (fabric 2005 km 700000 ) 1,5 ani si ma inebunit cu consumul mai ales cand urci pe ardeal cu 24 T 39-40% (mers cu el la DAF Bucuresti si Cluj si toate testerele al dadeau excelent) schimbat sofer pt 2 curse inclusiv mers patronul la volan Ulterior sa convins seful ca baietii care cumpara DAF inebuniti dupa consum se feresc de acest model 480
  11. Domnu reprezentant de firma asta bomba care ajuta soferii sa iasa din foame de ce nu dai niste detalii din ce an era RENAULTUL cati KM avea cand ati schimbat ultima data sau daca ati schimbat vreodata uleiul din cutie ,daca ati angajat incepatorul ala cum lati platit ( banuiesc ca iati umplut sacosa ,din nefericire stiu ce foamete este le voi in judet si mai stiu si cum va bateti voi joc de bieti angajati aveti pretentii exagerate si masini majoritatea ciurucuri reparate cu dalta, ciocanul si multa sirma pe bordura la marginea drumului) Din aceste motive nu mai aveti baieti seriosi in judet ca toti baietii buni au plecat afara sa munceasca pe bani si camioane adevarate (nu in loc de bani o sita de malai si sa fie si mecanic la rapciugile voastre de masini) Referitor la incepatori nu va mai plangeti domnilor patronasi de incepatori ca va place la nebunie cand vine la voi la poarta si va accepta conditiile si salariile de mizerie care un sofer care se respecta nici nu vrea sa auda sa fie sluga aiurea Cu treba cu remorcatul masini asa se procedeaza in EUROPA si mai ales la o firma si un patron adevarat cand se strica masina vine firma specializata si te duce la service tata si masina se repara cu piese noi originale nu stai tu in parcare la marginea drumului 2-3 zile pana aduci doi trei betivi de asazisi mecanici si mai legi o sirma afara la o anumita perioada un anumit nr de km se renoieste parcul de masini se mai face o revizie calumea de niste oameni competenti nu de sofer DEAIA RAR VEZI UN CAMION STRAIN REMORCAT PE AUTOSTRADA Afara soferul nu trebuie decat sa schimbe becuri sa verifice nivelurile restul se face la service ca daia exista service cu mecanici si electricieni Suntem cetateni europeni si trebuie sa ne comportam ca atare nene, in EUROPA patronii au asigurari la marfa asigurari la masini si nu procedeaza ca la noi cand se strica junghiul reparatia trebuie platita de prostul de sofer ca e un incompetent Sa nu credeti ca sunt veun coconos ,stiu ce se mananca mecanica si un pic electrica inainte sa ma urc pe masina am lucrat ca mecanic vreo 2 ani
  12. Cerei si salariu de mecanic tati ca sigur cu baba aia trebuie sa stai pe dedesub moscolit in pauze, pe comunitate eu sincer nu prea am vazut CURSOR sau EUROTECH prin ITALIA am mai vazut dar alea sigur lucreaza intern la ei Si banutii sunt foarte putini 1400 Ganditiva ca din astia trebuie sa mananci ,telefon ,tigari,berea ,dusuri,spalat haine,apa de baut si alte cheltuieli neprevazute nu mai zici de vreo amenda doamne fereste ca fii tu sigur cand o zari BITE sau VOSA ,,STRALISUL ala E7 EEV" esti victima curata Eu unul nu mai plec de acasa pe comunitate pt 1,5 -2 luni fara minim 1600-1800 pe luna nu renteaza sa iti lasi familia si tu sa stai ca un caine in cabina si cand tragi linie la sfarsit de luna cat ai cheltuit tu afara si familia acasa sa te alegi cu praful de pe toba (nu vreau sa supar pe nimeni dintre colegi stiu sant colegi cu greutati care sant fortati de situatie sa stea pe afara ,dar sunt si multi care stau pe acolo din obisnuinta care daca stau cu nevasta acasa mai mult de o luna baga divort ca sau invatat la distanta) Ai mare grija si intereseazate de ce are seful tau nevoie de sofer vezi nu cumva sa stai pe acolo 1-2 luni si sa te arda el calumea (vezi ce pretentii are la consum ,vezi cum sta la capitolul amenzi sa nu cumva sa ti le impute tie din cauza la EEV lui) cum se procedeaza in ROMANIA la PPAATROONIII astia cu parcul mareee de 2-3-4 masini
  13. Nu va bateti capul prea mult cu GPS-urile ,LITROMETRELE pt ca nu prea aveti sanse in fata baietilor care le comercializeaza si patroni pt ca fomisti astia cu GPS-urile zici ca le spala creierii la patronii din romania In EUROPA in afara de site antifurt pe rezervor nu pun sefii pe masini alte rahaturi decat daca nu a ajuns pe acolo vreun fomist de dispecer roman (nu il intereseaza pe OLANDEZ, NEAMT,FRANCEZ de cum mergi tu daca stie ca motorina a trecut prin injectoare) Am curaj sa bag mana in foc daca aici pe site nu au cont toti fomistii de la firmele cu GPS-uri In EUROPA nu au loc firmele astea antifurt ar da faliment in minutul 2 Ce omologari ? au aparatele astea vandute de disperatii astia ce calibrari ?unde se fac calibrarile ? ei la randul lor ai pacalesc pe patroni si patroni trebuie sa scoata investitia de pe urma ,,prostilor"(la gunoiele alea de aparate in afara de costul lor in sine trebuie platit si abonament lunar tot la ei) Eu am lucrat la patroni care daca cumva nu ai convenea ce consum scoteai fara cearta al invitam cu mine sau cu alt coleg in 1-2-3 curse sa stea cu noi in cabina sau daca vrea sa mearga el la volan si atunci vedea omul cum sta treaba si atunci pt ce ai trebuie lui sefu GPS daca el vede cu ochii lui cum sta treaba? ASTA E PROSTEALA PE FATA BAIETILOR CARE LE VINDE ATENTIE AICI Gica Vlase care era disperat cu gps-urile am vorbit cu baieti de la el si nu unul mai multi si au zis ca de la atatea scandaluri a recurs la metoda urmatoare:El ca patron sta cu baietii in AUSTRIA la Worgl si pleaca cu ei 2-3 masini pe aceiasi cursa se plimba din cabina in cabina vede cum exploatezi masina daca nu ai convine iti explica iti arata cum sa mergi si dupa proba asta baietii care au fost cu el in probe de consum nu mai au probleme cu gonacii de la birouri pt ca ai suna GICA VLASE personal si le spune de baiatul asta sa nu te mai legi pt ca am mers eu cu el si e meserias merge bine masina sau gps e de vina.... ASA DA... asa ar trebui sa procedeze orice patron care vrea sa tina de baieti NU SA APLECE URECHEA LA UNUL CARE STA TOATA ZIUA IN FATA LA CALCULATOR si vrea bonusuri peste bonusuri si comisioane din banii de cursa ( sau mai si vinde curse fara ca patronul sa stie ca celalat ai ofera 50 euro)
  14. Sa vedem daca are vreun cunoscator curaj sa spuna la ce partid decarteaza LAZAR chiar crede cineva ca putea nenea ala sa ajunga la nivelul asta fara sa fie sponsor principal la vreun USL - PDL , si pe urma sa mai vorbim de ce nu a luat atitudine slugoi de militieni ,aia erau saraci batuti de soarta tine si ei de hainuta si bocanci Oricum colegul care a indraznit sa se ia in piept cu uraganul nu are sa mai vada servici pe raza PITESTI ,RM VALCEA ,BUCURESTI si mare mirare daca circula prin PITESTI sa nu ramana fara permis vreo 3 luni Daca al ia cineva la scuturat pe LAZAR mai scoate ceva la iveala nu numai ca fracsu e director la ITM ARGES cine stie ce institutii mai sunt in varful pantofului lui Din pacate astai ROMANIA traim aici si astia sunt patronasii romani 95% din ei sunt copy xerox LAZAR si ai mai auzi ca maninca rahat ca ei dau de munca la 50-100 de oameni dar niciodata nu spun ca cat le baga in buzunar oamenii la sfarsit de an si cumai trateaza pe angajati La intrebat cineva pe LAZAR cand a dat la soferi ultima data sau daca a dat vreodata prema de craciun ,pasti ,al treisprezecelea salariu La noi in ROMANIA la firmele private a disparut premele astea dar bugetarii le primesc din impozitele noastre de ce nu ai obliga statul pe patroni sa ne acorde asa ceva ?? Pt ca toti liderii din judete care sunt prin parlament au 1-2-3 firme din astea in spate care decarteaza in campaniile lor electorale Daca LAZAR nu ar mai finanta partidele nu ar mai avea contractele care le are prin ARGES cu DACIA
  15. Cred ca stiu asazisa firma dupa adresa de mail fiindca are numerele de inmatriculare (ca si adresa de mail) la cateva jafuri de IVECO EUROSTAR cu dube dupa ele Dar sa nu uite fomistul de patron ca panaramele iau bagat banii in buzunar noaptea (la el in curte) si la panarame le dadea ce trecea printre degete,panaramele se moscoleau de negreala cand alimentau la galeata, ca el a plecat de la un gunoi de raba si cu ajutorul prostilor a facut bani de a luat EUROSTAR-URI si acum daca are vreo masina doua pe comunitate numai are nevoie de PANARAME o vrea ceva piloti de avion
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.