Jump to content

globoi

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

globoi last won the day on January 9

globoi had the most liked content!

About globoi

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 05/14/1974

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Craiova

Contact Methods

  • Yahoo
    mvctin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Vezi si aici ! http://i261.photobucket.com/albums/ii45/mikel106/daf_lf_apu.gif
  2. Fie gasesti un coleg care se pricepe in vreo parcare, fie te opresti la baietii de fac service la gps-uri. Bijbaitul prin setarile gps-ului si instalatul de soft nepotrivit pot duce la deteriorarea definitiva a aparatului.
  3. Ai schimbat calea catre softu de navigatie. vezi ca ai niste setari gps si acolo "path to.." si incearca sa gasesti programu primo.
  4. Excludeti din continutul necitit postarile alea cu member map. Sunt relativ putine postari dar toata lumea actualizeaza harta cu diverse puncte.
  5. A venit din nou iarna si caut un montaj electronic pentru supravegherea tensiunii ramase in baterii care sa traga niscaiva zgomote in cabina cind tensiunea scade sub 23.2-23.4V sa ma trezeasca. Daca e vreun coleg care a utilizat sau utilizeaza asa ceva e rugat sa ne dea detalii.
  6. globoi

    schimbare card

    Daca cardul vechi este in perioada de valabilitate trebuie declarat pierdut/furat, daca a expirat deja nu va mai intreaba nimeni de el.
  7. globoi

    iveco stralis

    Colegu eroarea aia spune ca ai prea putin ulei. Ca prima masura cauta joja si verifica nivelul de ulei (am mai auzit de senzori defecti) dupa care daca e cazul completeaza ulei pina la nivelul minim. La Iveco Eurotec, Eurostar, Stralis pina la euro5 joja este sub cabina in partea dreapta fata a motorului si se poate folosi numai prin rabatarea cabinei. La iveco Stralis EEV si Stralis euro6 joja este accesibila prin partea din fata a masinii fara rabatare cabina doar prin desfacerea capacului frontal.
  8. Daca inca nu ti-a raspuns nimeni este din cauza ca problema e incurcata dar mecanicii adevarati stiu sa o rezolve. Intrebare suplimentara : daca stringi busonul scoate apa pe valva de suprapresiune in sarcina ? In mod normal racirea la motoarele astea se face cu apa sub presiune insa din cite stiu presiune mica maxim 1.5 - 1.8 bar. Daca nu scoate pe valva de suprapresiune esti norocos si doar nu stii cum functioneaza masina. Daca scoate apa pe valva de suprapresiune probabil nu compresorul baga aerul in apa de racire ci este vorba de motor, fie garnitura de chiuloasa fie vreun por pe vreun cilindru caz in care apeleaza la un mecanic profesionist. Succes .
  9. globoi

    iveco stralis

    La Iveco stralis s-au pastrat de la modelele anterioare (eurotech si eurostar) farurile rabatabile pe balama la partea interioara si prinse cu surub la exterior. Deschizi usa si in gaura de la treapta in partea din fata vezi un capat de surub in cruce mai grosut cam de 5 pe care il desfaci cu o surubelnita tot cruce. Dupa ce desfaci surubu inpingi cu mina farul in fata si poti lucra la lumina avind si spatiu. Daca din diverse motive nu vrei sa desfaci surubul poti sa salti un pic cabina doar cit sa-ti incapa mina printre fusta de la cabina si plasticul de la scara in spatele farului si rotesti de capacul rotund de plastic din spatele farului catre stinga. Odata scos capacul fix in mijloc este mufa care alimenteaza becul de far sub ea este una mai mica cu becul de pozitie si spre exterior mufa de la becul de semnalizare. Stingi intai farurile (ca sa nu faci vreun scurt), scoti mufa de alimentare a becului de far sub ea sunt 2 bucati de sirma elastica(arc) care fixeaza becul, scoti becul, pui altul, fixezi becul cu sirmele elastice , bagi mufa pe piciarele becului , aprinzi farurile sa verifici, le stingi si inchizi capacul.
  10. M-am gindit ca pentru colegii care nu au mai fost niciodata in Anglia le-ar fi util ghidul pe care l-am gasit eu pe vapor(feribot) prima data cind am trecut din Franta in Anglia. Pt soferii profesionisti http://www.kentroadsafety.info/touristscommercialdrivers/downloads/updated/KCC-Commercial-Drivers-ROM.pdf Pt soferii amatori http://www.kentroadsafety.info/touristscommercialdrivers/downloads/updated/KCC-Tourist-Drivers-ROM.pdf
  11. Imagini mai vechi din martie 2013 Imagini recente ianuarie 2014
  12. Fara a fi o problema legata de moderatori/administratori, le propun modificarea paginii de contact astfel incit contactele sa fie disponibile si atunci cind nu functioneaza baza de date. Sunt convins ca administratorii au fost informati de problema zilelor trecute insa existenta unei pagini de contact html (model 1900 toamna) care functioneaza mereu e un semn de respect. Va urez succes si drumuri line.
  13. Colegu daca statia stie doar AM (adica modulare in amplitudine), conversia la FM (modulare in frecventa) se poate face doar schimband complet electronica de modulare a iesirii de RF care in conditiile in care toate circuitele statiei sunt pe o singura placa si aceea in tehnologie miniaturizata interventia de modificare e foarte greu de facut si nu merita economic. Mai pe scurt daca poti sa o dai inapoi da-o si cumpara una care sa aiba atit modulare FM cit si AM. Succes !
  14. Ca sa eliminam confuziile in rindul celor care citesc perioadele de repaus zilnic redus nu se compenseaza dar sunt restrictionate la maxim 3 pe saptamina. Perioadele de repaus saptaminal redus se compenseaza inainte de sfirsitul celei de a 3-a saptamini. (http://www.arr.ro/files/tahograf-digital/legislatie/561.pdf cap 2 art 6) Deci colegul nu are de recuperat ore.
  15. Colegu din cum am citit eu programul in prima zi te-ai incadrat sub 10h iar in a 2-a zi sub 9 deoarece ce este dupa pauza de odihna (19:35) face deja parte din programul zilei urmatoare. Ca urmare eu zic ca nu iei amenda din aceasta cauza. Va trebui sa adaugi cele 2 ore de ohihna zilnica neefectuate in a 2-a zi la o perioada de odihna in urmatoarele 2 saptamini.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.