Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

xabi

Members
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

xabi a câștigat ziua ultima dată pe Septembrie 13 2020

xabi a avut cel mai apreciat conținut!

Despre xabi

  • Dată Naștere 12/04/1973

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Romania

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

xabi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

9

Reputație Comunitate

  1. salut, se pare ca nu ar mai fi conditiile acelea din 2016 , pentru ca au anunt pe net - Soferi profesionisti clasa CE pentru TIR in bransa Containere Maritime si prelata Se lucreaza din porturile Antwerpen/Rotterdam- si toata Germania Sediul firmei DUISBURG Conditii: Experienta de minim 5 ani, vorbitori de limba engleza sau germana minim Descrierea jobului -Se incheie contract de munca german, asigurare medicala inclusa, pensie, cu posibilitatea de stabilire in Germania cu familia -Se asigura cazare gratuita, gatit, masina de spalat rufe, e.t.c. -Flota de masini Man si Scania toate noi, la 3 ani se schimba, dotate cu frigider, TomTom profesional au evoluat sau ....
  2. Defapt salariul este de 1470 euro pe luna . Se opresc taxele de transfer bancar si Atentie ! bani pentru Concediu !!! Le iau din salariu , din diurna , intre 12 - 15 euro pe fiecare luna , iar K B spune ca-ti da banii inapoi cand esti in concediu . Si defapt nu-ti mai da nimica inapoi .
  3. Soferi Aquila - YouTube , si nu numai , 52 min dureaza , tre sa ai rabdare .
  4. la Aquila li s-au imputat soferilor de la 400 l pana la 1200 l , doar pentru ca firmei nu i-au iesit calculele . dar nu au spus ca s-a platit amenda ca iesind de la incarcare in DE Dusseldorf sau cantarit camioanele si sau gasit mari diferente de tonaj si chiar de peste 10 tone fata de inscrisurile in foaia CMR . Si binenteles cine sa suporte diferentele de consum ? firma nu pierde , nu-si permite asa ceva , insa soferii au de unde . Ce ,, strada mea ,, ! firma tre sa-si respecte blazonul .- aici vezi ce scuza a gasit patronul italian cu nikname -ul '' strada mea '' ce a intervenit sa-si acuze fostul sofer care ia oprit salariul doar pentru ca junghiul de camion sa oprit pe o str. in rampa de 15% .
  5. si in Germania poti gasii camioane foarte bune cu km reali si la pret bun
  6. Pot sa te contrazic aici , nu neaparat pentru din teama de a nu frauda , ci mai mult conteaza afinitatile dintre firma si cabinet sau medic .
  7. .. pai , ce ,,strada mea ,, italiano vero stie , ,, in strada mea ,, ca in RO poti gasii soferi si buni si rai , si la o adica , gaseste o scuza in ,, strada mea ,, de sta mita in coada gen .. '' a gresit adresa si firma pentru a putea elibera camionul pe o rampa de 15% a chemat ajutorul stradal cu plata catre sofer. I s-a mai intamplat si altcuiva sa gresasca adresa si a trebuit sa cheme ajutorul stradal? '' Pai mai ,, strada mea ,, { è traduzione libera per tutti , che cosa la mia strada } nu e sofer sa nu fii gresit o data adresa , in ,, strada mea ,, dar sa-i iei omului salariul pentru a-ti acoperii cheltuielie / paguba pentru ... si sa nu spun junghiul de masina care al ai , ca putea sa se intample si cu una noua , dar tu astia bani ai avut , trebuia sa incepi si tu de undeva nu ? ce ,, strada mea ,,
  8. Salut , sant cateva firme care angajeaza si fara experienta , la inceput in echipaj , pana te deprinzi , La JCarrion , desii ca sofer 2 ai salariul jumate cat sofer 1 sau suni la Elena 0729 449 455 , au interviuri la Iasi , pentru DeVreese Transport Belgia pentru echipaj .
  9. Salut si La Multi Ani ! De regula se plateste diurna la zi , asa esti si tu sigur ca nu te tepuieste prea mult . In schimb plata la km. ? , oferta devine putin neclara chiar vaga , desii la prima vedere pare concreta , iar la interviu ti-o prezinta cu mare aplomb . Astfel , la sfarsitul lunii cand se trage linie , ancep taierile : - sau facut prea multi km in gol , din cauza ta sau se inventeaza ca nu ai gasit ruta optima , etc. si astfel tu a-ti faci un calcul iar banii vin mereu mai putini , cu atat cat cred ei ca trebuie sa traga de la fiecare sofer pentru a acoperii alte costuri si nu din banii lor de profit . - dar mai exista o varianta ca tu poti sta intr-o parcare o zi jumate pana cand firma gaseste alta marfa de transportat mai avantajos ptr ei , dar tu ai pierdut cateva sute de km , care se transforma in bani minus . Mare Atentie !
  10. Cam asta este anuntul de pe eJobs : CRITERII DE SELECȚIE Peste 1 an experiență în Achizitii, Transport / Distributie Candidatul idealDescrierea postului Se lucreaza pe comunitate, in sistem CARGO . Ca sofer international veti efectua transport de marfa in toata Europa si veti fi responsabil pentru marfa, materiale, precum si livrarea lor in timp, catre clienti . Cerințe • permis de conducere CE . un certificat de transport rutier de marfă • un certificat de formare ADR • cel puțin 1 an de experiență • bune abilitati de comunicare si o atitudine flexibilă . cunoașterea unei limbi străine (engleză și / sau germană) . disponibilitate pentru un sistem de lucru in schimburi (6 săptămâni de lucru și 2 saptamani acasa) Competențe-cheie necesare : Cunoștințe profesionale, rezistent la stres, orientat spre rezultate, onorabil și dornici să învețe. Se va oferi o poziție într-o companie care este puternic dezvoltata, într-un cadru internațional foarte dinamic. Noi oferim un program intensiv de instruire și un pachet salarial atractiv. Costurile de transport și de planificare vor fi aranjate de către Jan de Rijk. Sunteți în căutarea unui loc de muncă provocator într-un cadru dinamic? Răspunde rapid! Stabileste motivele tale și trimite-le, împreună cu Curriculum Vitae, la: Jan de Rijk Logistics, în atenția. Dnei Roxana.Olteanu, Str.Ionescu Crum Nr.1 Businiss Park, Brasov. E-mail: r.olteanu@janderijk.com Pentru angajare este obligatorie prezenta candidatului la un interviu! Descrierea companiei Jan de Rijk Logistics este o companie olandeza, cu sediul in Roosendaal . Grupul de firme Jan de Rijk Logistics isi desfasoara activitatea in 25 de birouri din 15 tari Europene si are peste 1000 de angajati in Europa, operand zilnic cu peste 600 de camioane si aproximativ 1000 de remorci. Portofoliul de afaceri al companiei Jan de Rijk Logistics este organizat in jurul a patru linii de business: transport international, distributie in Benelux, depozitare si transport marfa.Grupul serveste o gama larga de sectoare , dar a dobandit o experienta importanta in industrii-cheie , cum ar fi Air Cargo, auto, industria aerospatiala, Hi -tech & Electronics, Non-food retail, farmaceutice, perisabile si tutun . Subsidiara Jan de Rijk Logistics Romania, detine o flota de 50 camioane DAF Euro 6 fabricatie 2014 / 2015 dotate cu cele mai moderne sisteme de comunicare precum si sisteme performante de monitorizare a activitatii realizate de aceste camioane .
  11. Kurt Beier este fostul H B T Logistic ( Cluj-Napoca, Romania) , firma inchisa pentru ca nu s-au platit taxele pentru angajati . De Ce ? pentru ca in RO , se poate asa ceva . Nu ai platite toate taxele la stat , cu alte cuvinte nu esti angajat pe deplin cu acte in regula . Deci nu ai drepturile unui angajat cu acte in regula . Defapt chiar de ai card European de sanatate , esti obligat sa -ti faci Asigurare pe un an . La plecare ti se aduce la cunostinta de asigurare , cu remarca ,, Nu urci in microbus fara ,, Pentru a fii constrans , sa accepti Asigurarea pe care ti-o face firma pentru comision . La A N A F , nu se gaseste nimic despre tine ca platitor de taxe ca si angajat . La A N A F nici firma G B T nu are despre angajati nimic actualizat din 2013 . Aceasta afirmatie este facuta de catre RAIFFEISEN Bank , la o cautare amanuntita , unde ai contul de virare salariu de catre firma .Cu alte cuvinte te poti gandi ca esti ,, La Negru ,, Ceea ce este adevarat , deoarece contractul de munca nu-ti confera acest statut , fiind minimalizat la maxim prin chichite avocatesti , pe care firma a-si rezerva dreptul de a le urma . Asta doar cat timp esti la munca , pe camion , odata plecat in concediu ..... No Job . Se lucreaza 3 luni , cu o luna liber . Odata ce ai plecat acasa , in concediu , sau in liber , esti Liber de Tot , esti defapt fara Servici . Pentru ca la semnarea contractului , semnezi si cererea de demisie . Cererea de demisie se activeaza imediat ce te-ai dat jos de pe camion . Pleci acasa ? In concediu ?! esti fara ,,servici ,, doar ti-ai semnat demisia . Tot contractul tau de munca sta in spatele unor tertipluri si chichite , avocatesti in care tu esti NUL . Firma a-si rezerva drepturi CA are drepturi , tu ?! accepti sau nu , Ai doar 2 posibilitati . In firma este un dute vino , de te intrebi pana cand ? doar mai vin soferi din spate !... Vrei sa pleci acasa la 3 luni esti amanat , din lipsa de soferi . Lasi camionul in curte ,nu in alta parte , Kurt Beier a-ti opreste 500 eur din salariu . Este adevarat multi soferi au furat si dati afara , dar foarte multi au plecat datorita altor factori legati de conducere de dispecerii danezi , care au un comision in plus pentru mai multe ancarcari . Da este o firma de grupaje , mai nou , si distributie cu TIR -ul . Asta o poate confirma toi soferii . Nu cei cu statut preferential . se stie .
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.