Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

traianb

Members
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

traianb's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Mersi fain, o sa ii verific cat are in roti, de fapt zi-mi daca stii cat ar trebui, daca nu unde sa ma uit, ca pe la usi am tot cascat eu ochii da nu e abtipildu ala cu fata-spate... Gropi n-am luat, dar parca prea se simte orice denivelare... LE: r15/225 peugeut boxer 2002 inalt
  2. Uite sa stii ca nu mi-a dat prin cap sa intru la un peco ceva sa verific presiunea, desi nici nu stiu cat ar trebui sa fie iar de greutate... cam greu ... nu stiu daca voi pune mai mult de 200 de kg pe ea, bag flori in ea, iti dai sema e mai mult volum decat greutate... Inca odata.. e normal sa fie ea mai "zdruncinatoare"? La turisme n-am avut problema asta..
  3. Salutbaieti si bine v-am gasit! Ieri mi-am cumparat o duba un P. Boxer.. Si azi am zis... sa o testez putin... asa ca am facut un drum dde vro 50 de km cu ea, toate bune si frumoase doar ca ma doare mijlocul fenomenal, am avut ceva probleme dinainte, o posibila hernie de disc "lecuita" cu lipsa eforturilor, din pacate azi vad ca m-a luat iarasi... ma intreb daca zdruncinarile astea... la cele mai mici denivelari parca ma arunca sus-jos 1-2 cm sunt de la amortizoare sau ... e normal ? M-am uitat la colegii de trafic, vedeam ca si pe ei ii salta/zdruncina dar parca n-am auzit pe nimeni sa se vaite de spate de la condus o duba 50 de km... Voi ce stiti din experienta, sunt dubele mai "dure" la mers decat un turism sau ar trebui sa schimb ceva amortizoare?
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.