Jump to content

Ucenicu

Members
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Ucenicu

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 05/29/1992

Profile Information

  • Location:
    Arad

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. okei...am inteles eu gresit acea fraza cu banii pe caiet...totusi cred ca e putin 1500 pe luna,din care strici cel putin 3-400
  2. multumesc de raspuns adr...de aici sa inteleg ca se intarazie cu banii ?
  3. salutare colegi.s-a angajat cineva de curand si poate sa ne spuna si noua cum sunt apele prin zona Norbert ?
  4. mersi Mario de raspunsuri...nu stiu ce au facut ce n-au facut,dar au inceput munca )
  5. intre timp a mai aparut o "problema"...colegii care sunt in echipaj,nu stiu cum sa procedeze in aceeasi situatie ca si a mea,adica toti am plecat de la camioane la aceeasi ora,numai ca ei si-au scos cardurile inca din seara precedenta...eu le zisesem sa le scoata dimineata,inainte de plecare.Ei cum trebuie sa procedeze ?
  6. sa inteleg ca eu daca fa curse pe ruta Germania-Franta,atata timp cat sunt pe teritoriul Germaniei,firma mea angajatoare are obligatia de a-mi plati salariul stipulat in aceasta lege ? si cine/cum se va tine evidenta timpului petrecut pe teritoriul acestei tari ?
  7. ok,acum e clar...deci pot sa am doar inregistrarile manuale pe diagrame,ceea ce inseamna ca voi avea nevoie de circa 20 de diagrame,cred ca o sa fac totusi certificat...problema mai mare pentru mine este ora de inceput care se scrie pe certificat,adica ora la care am ajuns acasa,nu ?nu cea la care am plecat de la camion
  8. bun...si cu introducerea manuala pe verso-ul diagramelor,e credibila treaba ? adica vreau sa zic,ca oricine ar putea face asta...certificatul de activitati are in plus semnatura si stampila firmei...
  9. Buna ziua si La multi ani pentru toata comunitatea! M-am tot gandit unde sa expun si eu "problema" mea si am hotarat ca aici la "legal sau ilegal" este cel mai potrivit Incep prin a va spune ca am lasat camionul inainte de sarbatori,in Germania.in dimineata cand am plecat am scos diagrama la ora 5:00,iar pe alta diagrama am insemnat pe spate de la ora 5:00 pana cand am ajuns acasa,alte activitati si desigur am incheiat aceasta diagrama "de drum" ca si cum se incheie o diagrama normala.Avand in vedere ca au trecut mai mult de 72 de ore de cand am scos diagrama si pana o sa pun alta noua in tahograf,o sa am certificat de desfasurare al activitatilor pe toata aceasta perioada.Aici intervine mica mea nelamurire,acest certificat o sa contina ora si data de cand am ajuns acasa,nu de cand am scos diagrama din tahograf,pentru ca o sa fie bifata casuta concediu/repaus(16 parca) asa e ?
  10. pai scrie aici detalii despre firma daca zici ca lucrezi la ei...plata,perioada cat se sta plecat/acasa,seriozitate...
  11. 1100 BRUT pe Romania + 10 E / 100 km(doar in afara tarii) cand se merge pe tara primesc 30 LEI / zi
  12. bine atunci...daca pentru tine e mai important ceea ce spune tipul,atunci poti sa uiti de Regulamente,derogari,note de orientare si tot ceea ce tine de ele
  13. Cine zice ca acele minute cand stai la semafor si ti se pune taho pe ciocanele,se aduna la timpul zilnic de condus,ar trebui sa-l trimiti aici pe forum sa-si ia notite... Numai de curios,uita-te cand stai la semafor sa vezi daca minutele respective ti se aduna la timpul zilnic de condus si ai sa iti dai seama tu singur despre chestia asta. Nu e nevoie sa ai un repaus neintrerupt de minim 3 ore in decursul celor 13 ore de munca zilnica pentru a putea face amplitudinea de munca zilnica la 15 ore,acele minim 3 ore de repaus neintrerupt in decursul celor 15 ore de munca zilnica,te ajuta pe tine ca la sfarsitul zilei de munca,cumulat cu repausul de minim 9 ore pe care il faci la sfarsitul zilei,sa iti rezulte un repaus de 12 ore,care implicit este considerat repaus zilnic NORMAL...daca nu ai inteles ceva,te rog sa-mi spui
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.