Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

johny the boy

Members
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre johny the boy

  • Dată Naștere 05/23/1986

Profile Information

  • Locatia:
    galati

Contact Methods

  • Yahoo
    villy_dhiloo

johny the boy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. nu vreau sa par indiscret....vreau doar sa te rog sa imi spui daca mai lucrezi la ei si sa imi dai si mie niste detalii actualizate pentru ca acest topic ed in 2010 si nu mai stiu despre ce e vorba....eu oricum am completat formularul lor si am trimis si un mail , acum astept sa vad daca ma contacteaza ca experienta am vreo 3 ani pe scandinavia , vorbesc fluent engleza si spaniola si rup cateva cuvinte in germana si franceza.... as vrea sa stiu despre camioane...conditiile de la baza(garaj) (daca au , pe unde si cam la cat timp se ajunge pe acolo)...despre salariu....transportul la/de la munca....perioada de munca....curse....ma rog cam ce ar fi important de stiut inainte de a alege sa o iau pe acest drum ca nu imi place sa umblu din firma in firma... multumesc anticipat!!!
  2. e pentru prima oara cand raspun la un subiect si nu o fac decat sa clarific cat de cat situati de la kim johansen.exact cum spunea un alt coleg daca stii sa apreciezi tot ce ti se ofera ai de castigat.tin sa mentionez ca sunt angajat la aceasta companie de 1 an de zile si daca as pleka de aici m-as lasa de soferi decat sa ma duc la alta firma cu conditiile de care aud zi de zi. situatia e cam asa ...eu lucrez pentru biroul din norvegia si anume la oslo unde conditiile de aici depasesc cu mult conditiile de acasa a multora.dusul , masina de spalat si de uscat , bucataria complet mobilata si utilata , cu canapea de piele si plasma de 106 cm la care sa iti petreci timpul alaturi de colegi cand nu ai curse , hotelul cu aprox 20 de camere , femeia de servici care iti cere permisiunea sa iti spele prin camera , internetul care iti permita sa fii in contact cu familia fara costuri cel putin de 2 ori pe saptamana sunt lucruri pe care nu le gasesti la orice firma si care atunci cand esti pe camion le apreciezi cu to dinadinsul. cursele sunt ce cele mai multe ori fixe, sunt curse expres spre aeroporturile din amsterdam si frankfurt care se fac in echipaj in 20 ore. camioanele sunt mari , bune si intretinute(in functie de la cine il iei) la oslo nu se schimba camioanele , orice mica problema se rezolva la unul din service-ul propriu la oslo sau la greve , penele sunt asigurate de Continental cu care exista un contrac cu acoperire in toata europa. bani sunt transparenti si la vederea soferului datorita unui portal pe net la care te conectezi cu un user si o parola. in functie de zilele lucrate primesti 32 de euro in fiecare zi si inca 25,28,30 euro pe zi depinde de vechimea si gradul de salarizare pe care il ai. programul de lucru se respecta cu sfintenie si nu prea se depaseste 35-40 de ore de condus pe sapt in echipaj(cazul meu),cardurile de motorina se dau fiecarui sofer si nu exista consum.se munceste 6 sapt cu 2 acasa sau 8-9 la munka si 3 sapt acasa cu biletul platit de ei (aprox 350 euro cu 2 avioane.nu exista cursa directa spre romania din norvegia) am si eu momentele mele in care nu ii mai suport ca ma pun la munka dar nu ma pot plange de ei ca fata de multi altii din europa sunt peste ei cu multe clase.va salut in speranta ca am fost de ajutor si cer scuze celor care se simt jigniti topicului meu....drumuri bune va doresc....UN FAMILIST!!!UN SOFER!!!
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.