Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Marku's

Members
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Marku's

  • Dată Naștere Aprilie 1

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    plm

Marku's's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputație Comunitate

  1. Cazul 2 Conducatorul mai poate conduce cel mult 4 ore, asta daca acesta va efectua un repaus zilnic redus. Intr-o perioada de 24 de ore conducatorul auto trebuie sa efectueze un repaus zilnic (redus in cazul de fata de 9 ore), . Plecarea in cursa a avut loc la ora 17:00 iar la ora 21:00 acesta trebuie sa inceapa un repaus zilnic redus in intervalul luni ora 21:00 - marti ora 06:00. Ps; Sunt incepator, corectati-ma. Suntem aici sa ne ajutam, nu sa dam cu pietre
  2. Cazul 1 Plecarea in cursa este programata la ora 8:00 si are nevoie de 10 ore de conducere efectiva, pentru a ajunge la destinatie, perioada la care se adauga si doau pauze intre perioadele de conducere (conduce 4h30min, pauza 45min, conduce 4h30min, pauza 45min, conduce 1h). Conducatorul ajunge la destinatie la ora 19:30 si participa la descarcarea marfurilor timp de 1h30min, dupa care incepe un repaus zilnic normal la ora 21:00. Repausul zilnic normal va fi efectuat in intervalul: marti ora 21:00 - miercuri ora 08:00.
  3. Concluzie: Acel sindicat era tare interesat de un coleg care ramase pe drum prin nustiu ce tara. Acel sindica, ca si toate celelalte au gasit bax-ul cu pet-uri de bere la 3L si nu le-au mai pasat de altceva si altcineva. Treaba cu sindicatele e apa de ploaie. Nu o sa avem niciodata prezenta de spirit in tara a sindicatelor, asa cum se intampla in afara tarii, acolo unde esti aparat si ajutat in relatia cu angajatorul si unde nu esti pus sa iti semnezi demisia inainte sa semnezi angajarea. Asta pentru ca la noi, de cele mai multe ori sindicatele sunt conduse de patroni si/sau "prietenasi" de ai lor. Zece (10) lei nu este o avere nici pentru un cersetor, atat cat e cotizatia, nu ar fi o problema nici 50 de lei (sau mai mult) sa fie cotizatia, problema este ce se face cu acei bani!!!! Ps1: Daca acel/acele sindicate vor sa atraga sustinatori, sa mai prezinte si niste dovezi a activitatii lor. Daca exista! Ps2: De colegu ce se mai stie ...
  4. Si totusi ce se mai aude? A dat sindicatu' de el. s-au s-a ferit cu atentie, unu de celalalt? Unde e sindicatu' acum ? Pardon sindicatele ca e mai multe si fara nicio prezenta, toate. Problema e grava: Pe noi cine ne apara, zilnic vedem la stiri cum "Un sofer de tir a distrus n suflete, vina apartinandui acestuia si. (punct)" Si daca exista sindicatele acestea, am o intrebare: Unde stau ascunse? Cum se numesc ele si care sunt dovezile activitatiilor lor!
  5. Asta da veste. Ce asteptari sa mai avem! Un exemplu avem aici. Drumuri bune, sper.
  6. Marku's

    Cont Curent! $

    Salutari tuturor colegilor, (defapt viitori colegi, inca nu am toata documentatia la bord). Vreau sa imi recomandati nu neaparat o banca, ci mai degraba un produs pe care sa-l aleg. Acesta oferindu-mi siguranta banilor, mobilitatea lor, costuri si comisioane decente. Dau exemplu: Angajat pe tara, salariul fiind in lei, dar lucrand pe comunitate, unde diurnele sunt in euro. As avea nevoie de doua conturi, unul in lei si altul in euro? Personal as alege un cont curent in euro, atasand un card de debit, salariul fiindu-mi virat in acest cont. Voi ce folositi? Va multumesc anticipat si sper ca nu am facut offtopic, totusi pentru bani lucram. Drumuri fara evenimente.
  7. Aici ai lista publicata de M.T. cu institutiile autorizate in acest sens: http://www.mt.ro/web14/documente/domenii/medical/localitate.pdf
  8. Eu abia ce am obtinut categoria "C" si urmeaza categoria "C+E" urmand ca apoi sa dau si de atestate, respectiv: atestat marfa+ agabaritic. De ce dau agabaritic? Pentru ca pana acum am luctat in Germania la carusele in parcuri de distractie, iar acolo se mai cere.
  9. Totusi, ai uitat de regulamentele locale. Hai calmeaza, in cateva ore isi face efectu'.
  10. Marku's

    Atestat CPI Marfa

    Certificatul de pregatire profesionala/atestatu' e valabil, sa nu ai nicio grija. Acesta iti da posibilitatea sa profesezi meseria de sofer profesionist (sa fii angajat in domeniul transportului de marfa). Nu e specificat nicaieri pentru ce categorie e valabil. Conteaza sa corespunda seria de pe permis cu cea de pe atestat. Drumuri bune.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.