Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

AugustYn

Members
  • Număr conținut

    155
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

AugustYn a câștigat ziua ultima dată pe Martie 4 2015

AugustYn a avut cel mai apreciat conținut!

Despre AugustYn

  • Dată Naștere 08/01/1985

Profile Information

  • Locatia:
    Timisoara

Contact Methods

  • Yahoo
    ovidel_ovidutz

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

AugustYn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Reputație Comunitate

  1. Am promis ca nu mai postez deloc pe forum, dar tinand cont ca aventura mea in cadrul acestei firme se incheie saptamana asta, vreau sa va ofer ultimele informatii care v-ar putea fi utile pentru angajare. Diurna, in mod normal este de 35 euro/zi. sunt 4 coloane de romani, una in belgia, la zeebrugge - curse predominant franta anglia cu un mare accent pus pe anglia, diurna pe aceasta coloana este de 35 euro/zi. nici mai mult nici mai putin. a doua coloana este la Venlo, in olanda. aici diurna este de 40 euro/zi. sunt 3 proiecte - Ewals Grupaje - 40 euro/zi, curse olanda italia cu grupaje, tranzit pe elvetia, necesar ADR; Interzuid - 40 Euro/zi(unii din soferii vechi au 42,5 euro), Oldenzaal 40 Euro/zi. A treia coloana este pe suedia, se fac curse Suedia-Germania, vara se merge si in Norvegia si Finlanda, se lucreaza doar in echipaj, 40 Euro/zi, ADR necesar. Se lucreaza mult cu Volvo si Scania, dar sunt si alte curse A patra coloana este de tandem-uri. Se fac curse predominant Germania-Italia, dar se mai merge si in Austria, sau elvetia, mai rar restul europei. Nu e nevoie de ADR dar, din cate stiu, era obligatorie o limba straina dintre italiana/germana/franceza. Perioada de lucru este de 6 saptamani, cu 2 saptamani acasa. Se asigura transport din Tm pana la garaj sau la camion cu microbuzele firmei. In ceea ce priveste consumul de motorina, acum se impun niste limite destul de greu de atins(cel putin pe coloana de pe zeebrugge), acesta fiind motivul pentru care eu parasesc firma. VA ROG NU MA INTREBATI CARE SUNT VALORILE DE CONSUM SI ALTE ASEMENEA INTREBARI PENTRU CA NU VOI RASPUNDE!!! Se prefera rutele cele mai rapide(nu se frecventeaza nationalele, Franta mai exact) La angajare se ofera salariu de 800 RON brut(aprox 650 in mana), primele 2 luni, apoi 1000 RON brut(aprox. 750 RON in mana). La angajare se da proba de lucru, Dl. Hutanu Catalin se ocupa de angajari - nu am nr. lui. Banii se achita fara intarzieri, nu se taie(mie cel putin nu mi s-a taiat nici un euro pana acum). Consider ca v-am oferit suficiente informatii, care sunt actuale. alte informatii le puteti primi de la firma. Va urez SUCCES si drumuri bune! Ma retrag definitiv de pe acest topic!
  2. Dl. Cristi, am si eu o intrebare la dvs. observ ca va ocupati cu vanzarea de aparate GPS. dar topicul asta este despre Igo Primo Truck. intrebarea mea este urmatoarea: Igo Primo Truck este o varianta modificata a softului Igo Primo??? sau e vorba despre acelasi soft, avand cuvantul Truck adaugat in titlu??? eu folosesc de mai bine de 2 ani Igo Primo, si sunt foarte multumit de el, vazand topicul am devenit foarte curios. Daca cumva este alt soft, sunt foarte curios sa-l incerc, si poate ma poti ajuta cu o adresa de unde sa-l pot descarca. iti multumesc pentru timpul acordat, si astept un raspuns de la tine. o zi cat mai placuta!
  3. yogi bear te hazardezi cu concluziile. netul pe afara nu il gasesti la fiecare colt de strada si in fiecare parcare. iar daca colegii nu raspund, poate sa insemne ca au de lucru - lucru bun, tinand cont de plata la km - ai de lucru, roata se invarte, banu' vine. nu e neaparat asta adevarul, dar nici sa arunci cu noroi spunand ca nu raspund de frica ca le stricati salariile. NU E CORECT SI NU ESTI PROFESIONIST! hartl tot timpul va lua incepatori, asta e profitul firmei. titularii cu vechime pleaca, vin cei noi fara experienta, care la randul lor vor pleca de indata ce aduna ceva experienta, alti noi vin, si tot asa ...
  4. nu cred ca poti iesi mai prost la waberers decat la hartl sofer 2. la hartl ai 600 euro lunar din care mananci samd. la waberers ... la 800-900 ajungi lunar(linistit) ... din care mananci samd ... nu am lucrat la waberers dar cu cati soferi romani am vb ... toti au zis ca mai jos de 800-900 nu au iesit lunar.
  5. AugustYn

    sa mai acceptam?

    la replica asta poti face ceva. cand patronu iti zice chestia asta, iesi din birou, du-te pana la poarta, apoi intoarce-te si spunei cati sunt in realitate in momentul ala la poarta.
  6. seby, si de ce nu spui ca la fartud nu toate cursele sunt tur retur, si trag soferii de marfa/de paleti samd, mutand marfa dintr-o masina in alta, prin parcari? si ca se merge pe magnet etc? sau asta nu ti-a zis tata? intr-adevar, bani se dau ... dar cu ce pret??? si la ravitex, toate cursele tur retur - TOATE! intr-adevar sunt si soferi care merg cu 4%, intr-adevar ca depinde mult de cum se prezinta soferul la interviu, si de starea de spirit a patronului. de bani, nu stiu cum se dau, cunosc doar o persoana acolo care a plecat acum un an de la ei, insa el si-a primit tot timpul banii la timp.
  7. distrugerea proprietatii. sunt de acord cu mesajul, sunt de acord ca e plina romania de asemenea specimene, dar nu asta e solutia.
  8. eugen, calmeaza-te ca nu are rost. asta e mentalitatea noastra. nu m-am simtit ofensat, jignit, si consider ca radupeica nu a avut nici o intentie de a ma jigni. dar, tinand cont de faptul ca sunt SOFER SI NIMIC MAI MULT la ewals, nu am pile in firma samd, nu sunt dispecer, sef, absolut nimic, si nici nu am intentia de a ajunge asa ceva in cadrul acestei firme, ce motiv am sa mint??? arunc cu noroi in firma cand e cazul, ii vorbesc de bine cand e cazul. asta e realitatea. astea sunt conditiile in firma. Am dat mai multe detalii despre firma, politica ei, etc. decat ar trebui(tinand cont ca am semnat un contract cu firma respectiva) nu mi-e frica pentru locul meu de munca. am mai spus-o, o mai spun. comparativ cu alte firme din ro(fie ele de origine autohtona sau firme straine) ... la ewals conditiile sunt acceptabile. atata timp cat niciodata nu mi s-a spus pune si tu magnetu sa descarci, sau sa ajungi cu o remorca in port, sunt platit fie ca lucrez sau nu(atata timp cat sunt la camion) - consider ca e bine. DA! Banii sunt putini, si e loc de mai bine, DAR SE POATE SI MULT MAI RAU!!! SUNTEM TOTI CONSTIENTI DE ASTA. si acum, ca o ultima intrebare, spune-mi radupeica, DE CE AS MINTI??? acesta a fost ultimul mesaj care l-am mai postat pe acest topic, si pe forumul soferii.ro ! nu plec de pe forum, dar in afara de cafenea nu ne mai auzim niciaieri, nici macar prin mesaje private. va multumesc
  9. @radupeica, nu stiu sa iti raspund, de ce difera. ce stiu, stiu din auzite si mai bine tac. @mercedes - daca ai experienta ... destul de mari. dupa pasti se anunta o noua sesiune de angajari. si din cate se pare - intens pentru suedia - se mareste coloana.
  10. gresit radu peica. pe suedia diurna e de 40 euro/zi - se lucreaza doar in echipaj pe venlo diurna e intre 40 euro/zi si 42.5 euro/zi pe zeebrugge si coloana de tandemuri diurna e de 35 euro/zi. sursa informatiilor - eu - angajat mega trucking, firma membra a grupului ewals. coletarie face toata lumea, si nu toate cursele sunt coletarie. depinde cum ti-e norocul. am avut curse si de 1000 km cu o singura desc/inc, am avut si curse de 300 km cu 3-4 inc si desc. e relativ.
  11. incep eu: 1. Shell Autohof Ramstein, A6 Germania - iesirea 13 Ramstein-Miesenbach. Coordonate N49.424109, E7.559624 2. Zeebrugge, Belgia - Baron de Maerelaan 12, Coordonate N51.328978, E3.183439. E doar o spalatorie mica, cu uscator. La vreo 2 KM aveti o benzinarie Total, cu parcare mare de camioane(~50-60 camioane)
  12. am inteles. din cate stiu ewals-ul garanteaza firmelor colaboratoare un nr de km ... cred ca in jur de 10.000 pe luna. insa se fac mai multi. 12-13.000 km. nu stiu acum daca fiecare contract e facut la fel ... insa vei avea de lucru. fie angajat direct la ewals, fie la colaborator.
  13. ce conteaza cati km faci intr-o zi/saptamana/luna??? esti platit la zi! faci 1 km iti iei banii. faci 700 iti iei banii ce conteaza daca/cat stai dupa o incarcare??? esti platit la zi!!fie ca stai 10 minute, 10 ore sau 10 zile, iti iei banii PENTRU FIECARE ZI CAT ESTI PLECAT! FIE CA LUCREZI SAU NU!!! dar ca sa nu fiu rautacios si sa iti raspund, desi e lipsit de importanta raspunsul, faci in medie 10.000-11.000 km intr-o luna. dupa incarcari nu se sta. 1 ora, 2, 3 in cazuri rele. sau daca descarci seara, probabil astepti pana dimineata.
  14. ce s-a postat(in principal de mine) pe ultimele 2-3 pagini, e valabil. nu s-a schimbat nimic. de fapt ... gresesc. s-a deschis de la 1 ianuarie coloana la ewals si pe suedia, pentru 40 euro/zi. limba engleza obligatoriu. datele de contact pentru firma sunt valabile, conditiile nu s-au schimbat, nici in bine, nici in rau.
  15. AugustYn

    ANGLIA

    esti sofer la o firma sau esti self-employed? adica iti conduci propriul camion?daca esti doar sofer la o firma, firma trebuie sa se ocupe cu rezervarea la ferry, plata etc. ferry se poate lua din mai multe locuri catre anglia, depinde de unde vii si incotro mergi. nu stiu cum mai e cu ferry de la calais la dover, ca de ceva luni e "buluceala" mare la tren la calais. SeaFrance a dat faliment ... de ce nu treci cu trenul? daca vrei sa treci de la calais ...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.