Niciodata o firma din Romania nu se poate compara cu o firma din UE.
1. Starea drumurilor din Romania e jalnica, daca in 9 ore pe comunitate faci minim 600 km, la noi faci maxim 500 km, si astia in cazuri exceptionale cand pleci direct in program. (Ex: daca ai incarcare din portul Constanta, numai drumul de la podul de la Agigea pana in port iti ia 1h30min din program, si mai distrugi si masina.)
2. Daca in UE faci minim 10.000 km in program, in Romania faci maxim 8.000 km.
3. Tarifele/km in UE sunt minim 1 euro, in Romania maxim 0.7 euro
4. Parcari pentru pauze nu sunt, si daca sunt nu te poti odihni ca trebuie sa stai de paza din cauza hotilor.
5. Amenzile pe care le aplica cei de la ISCTR sunt fff mari, comparativ cu amenzile din UE. Daca in UE minimul de amenda incepe de la 70 euro, la noi indiferent de abatere minimul de amenda incepe de la 500 euro. (ex. nu ai asupra ta legitimatia de serviciu). Controale la tot pasul , ori ISCTR, ori Politia Rutiera.
Hmm, sunt multe de spus, dar ........
De transportatori nu doare pe nimeni, decat bani la buget.
Asa ca sunt de acord cu tine , dar pe de alta parte si firma trebuie sa castige bani sa-ti poata plati salariul, sa plateasca impozite si taxe, sa asigure intretinerea autovehiculului, plus alte cheltuieli( asigurare, rovigneta, motorina), iar in conditiile pe care ti le-am prezentat e foarte greu.
Dar traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul...
Asa ca... spor la bani si multa sanatate!