Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Miki

Members
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Miki's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Niciodata o firma din Romania nu se poate compara cu o firma din UE. 1. Starea drumurilor din Romania e jalnica, daca in 9 ore pe comunitate faci minim 600 km, la noi faci maxim 500 km, si astia in cazuri exceptionale cand pleci direct in program. (Ex: daca ai incarcare din portul Constanta, numai drumul de la podul de la Agigea pana in port iti ia 1h30min din program, si mai distrugi si masina.) 2. Daca in UE faci minim 10.000 km in program, in Romania faci maxim 8.000 km. 3. Tarifele/km in UE sunt minim 1 euro, in Romania maxim 0.7 euro 4. Parcari pentru pauze nu sunt, si daca sunt nu te poti odihni ca trebuie sa stai de paza din cauza hotilor. 5. Amenzile pe care le aplica cei de la ISCTR sunt fff mari, comparativ cu amenzile din UE. Daca in UE minimul de amenda incepe de la 70 euro, la noi indiferent de abatere minimul de amenda incepe de la 500 euro. (ex. nu ai asupra ta legitimatia de serviciu). Controale la tot pasul , ori ISCTR, ori Politia Rutiera. Hmm, sunt multe de spus, dar ........ De transportatori nu doare pe nimeni, decat bani la buget. Asa ca sunt de acord cu tine , dar pe de alta parte si firma trebuie sa castige bani sa-ti poata plati salariul, sa plateasca impozite si taxe, sa asigure intretinerea autovehiculului, plus alte cheltuieli( asigurare, rovigneta, motorina), iar in conditiile pe care ti le-am prezentat e foarte greu. Dar traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul... Asa ca... spor la bani si multa sanatate!
  2. Salut, tot respectul pentru raspuns, se vede ca si tu lucrezi in domeniu. Eu am facut o astfel de curatare la blocul de ventile, am gasit foarte multa mizerie. Intradevar erau probleme la toate treptele de viteza. In urma curatarii nu au mai existat probleme.
  3. Daca era senzorul la care face referire colegul (automat iti apare un cod in bord), problema era tot timpul (indiferent de temperatura, la toate treptele de viteza). Cauze pot fi doua, daca nu iti apare niciun cod in bord: 1. uleiul din cutie este uzat si trebuie inlocuit impreuna cu filtrul. 2. sub electronica de la cutie, se afla o parte pneumatica, care trebuie curatata (la acesti km, cutia avand totusi un grad de uzura), deoarece pistonasele care actioneaza cautatoarele de viteza, la temperatura scazuta( avand span), nu mai actioneaza in parametri(deci actioneaza intarziat). Curatarea o faci la un service autorizat.
  4. Colegutu' , daca esti un om "cu toata tigla pe casa", nu te iei dupa barfa din parcare. La angajare iti sunt prezentate toate conditiile, inclusiv salarizarea, cand te prezinti la locul de munca ti se explica cu lux de amanunte absolut tot ce ai de facut. Sunt satul de barfa, de asa zisii "soferi de comunitate", care traiesc in cabina mai rau ca in cocina, iar in parcare sunt cei mai tari si nu le convin de firma la care lucreaza. Daca nu le convine firma, nu ii tine nimeni cu forta. Daca vrei, mergi si te vei convinge singur de corectitudinea lor. Am zis si repet, singura lor greseala e ca nu-i verifica pe unii in "cocina" in care traiesc. Eu am lucrat la ei si vorbesc in cunostinta de cauza, sunt foarte corecti cu banii. Daca nu aveam unele probleme de sanatate nu plecam. Sunt foarte corecti cu banii, nu esti obligat sa depasesti programul de lucru, ( din contra ti se atrage atentia , ca in cazul in care iti depasesti programul iti platesti singur amenda), nu iti tin contul la motorina(dar nici sa nu te gandesti ca poti sa furi, nu ii intereseaza consumul). Cei de la trafic iti dau mura in gura adresele si coordonatele destinatiei, (trebuie sa fii prea prost sa spui ca nu stii ce ai de facut) important este sa ajungi la ora stabilita la incarcare sau la descarcare. Principiul lor e, respecta si vei fi respectat. Eu, unul, am tot respectul pentru d-nul Dumitru, d-nul George si toti cei de la birouri. Toti sunt romani si sunt oameni de nota 10.
  5. SC Carrion Expedition SRL Cluj e o firma de nota 10 in ceea ce priveste seriozitatea, cat ti s-a promis atat ti se da. Eu am lucrat la ei si am ramas impresionat de modul lor de lucru. Am plecat din firma din motive de sanatate si din cauza colegului de cabina, nu l-am cunoscut ce fel de om este. Daca ar fi sa mai merg la ei, as merge cu un om care il cunosc, un om lucid, un om care stie ce vrea de la viata. Dumitru e un om deosebit. Respecta si vei fi respectat. Vinovati sunt unii soferi, care pur si simplu isi bat joc de masini, nu ii intereseaza decat banul, nu se gandesc ca acea masina e casa si locul lor de munca. Greseala celor de la firma este, ca nu verifica cum sunt intretinute si exploatate masinile de catre soferi. Pacat ca li se da asemenea masini (deoarece sunt masini aproape noi si chiar noi) pe mana unor oameni fara scrupule, oameni care isi bat joc de utilaje, efectiv de locul de munca. Un sfat celor care vor sa mearga in echipaj: cautati-va un prieten, un om pe care il cunoasteti si ii stiti toate tabieturile, pentru ca impartiti acea cabina 24 din 24. Trebuie sa fiti ca o familie, deoarece dormiti, mancati, lucrati impreuna. Tot respectul domnului Dumitru si intregii echipe!
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.