Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

radu2015

Members
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre radu2015

  • Dată Naștere 05/21/1946

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    radauti

Vizitatori Recenți Profil

849 citiri profil

radu2015's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. nu prea e clar ce vrei sa spui,deplasarea dureaza 30 ore,e corect si conform regulamentului sa introducem 30 ore de disponibilitate sau alte activitati,efectuate consecutiv?sau trebuie efectuat repaus ,9 ore, dupa maxim 15 ore de activitate?trebuie conducatorul auto sa intrerupa deplasarea spre locul de preluare a camionului dupa maxim 15 ore si sa efectueze acel repaus zilnic?
  2. pai asta intreb si eu!!!dar inca nu am un raspuns clar din partea nimanui.
  3. Adica trebuie dupa 15 ore de deplasare, spre locul de munca,sa incadram aceasta perioada in 24 ore si sa efectuam perioada de repaus zilnic de 9 ore,altfel daca vom depasi aceasta perioada si vom calatori neintrerupt pana la locul preluarii camionului,este ilegal?
  4. Referitor la acest subiect ,as dori sa expun si eu cazul in care: conform reg.165/2014 ,citez:art 34,, (b) dacă vehiculul este echipat cu un tahograf digital, se înscriu pe cardul de conducător auto cu ajutorul funcției de introducere manuală oferite de tahograf. Statele membre nu impun conducătorilor auto o cerință de a prezenta formulare care să ateste activitățile lor în intervalul în care s-au aflat departe de vehicul.Intrebarea este :1.cu ce activitate se incrie perioada de timp necesara deplasarii de la domiciliu conducatorului auto pana la camion?.Daca tipul activitatii necesare deplasarii va fi(alte activitati sau disponibilitate) conform notei de orientare2:-,, Prin urmare, în conformitate cu articolul 9 alineatele (2) şi (3): - perioada de timp necesară conducătorului auto pentru a se deplasa către o destinaţie sau pentru a se întoarce dintr-un anumit loc, care nu este nici locul de reşedinţă a conducătorului auto, nici sediul angajatorului, şi unde conducătorul auto trebuie să preia sau să predea un vehicul care intră în domeniul de aplicare a regulamentului, indiferent dacă angajatorul a dat instrucţiuni cu privire la durata şi modul de deplasare sau dacă această alegere a fost lăsată la latitudinea conducătorului auto, trebuie considerată fie ca „disponibilitate”, fie ca „altă muncă”, în funcţie de legislaţia naţională a statului membru'',atunci intrebarea este:care este perioada maxima a acestei activitati intr-o zi,poate depasi 15 ore,este permis inregistrarea a mai mult de 15 ore de activitati fara a efectua perioada obligatorie de repaus zilnic?cum este legal?
  5. Buna ziua!Am o nedumerire asupra perioadei de disponibilitate pe care o desfasor de acasa pana la locul de munca,pe care trebuie sa o introduc manual atunci cand introduc cardul si trebuie sa justific timpul cat cardul a fost extras din tahograf.Daca eu parcurg distanta de acasa pana la camion pe o durata de 30 ore,atat cat dureaza calatoria,e bine sa trec toata perioada de disponibilitate de 30 ore pe tahograf sau doar 15 ore?Intreb asta din motiv ca:perioada de munca care presupune totalitatea activitatilor ,probabil, si cea de disponibilitate nu va fi mai mare de 15 ore,pt a efectua cele 9 ore de repaus obligatoriu zilnic.Cum este corect de procedat?

    1. Gongy

      Gongy

      perioada de cand ai scos cardul o bagi manual in tahograf ca "repaus, iar ultimele  15 ore pana introducerea cardului in tahograf pe "alte activitat, apoi iti faci o pauza de minim 9 ore si esti in regula 

       

    2. radu2015

      radu2015

      Merci,deci daca sunt corect si trec toata perioada deplasarii,pana la locul de munca,respectiv 30 ore consecutiv,risc penalitati?!normal ar fi ma deplasez 15 ore,opresc la hotel fac 9 ore pauza ,iau tichet de la hotel ca am fost cazat,apoi alte 15 ore de calatorie.Daca le duc bilet de autocar cu plecare maine din iasi, spre exemplu, si ajung poimaine la zeebrugge,iar in tahograf trec 15 ore alte activitati,nu or sa creada ca am parcurs 2300km in acest timp,nu?

  6. Buna ziua!Am o nedumerire asupra perioadei de disponibilitate pe care o desfasor de acasa pana la locul de munca,pe care trebuie sa o introduc manual atunci cand introduc cardul si trebuie sa justific timpul cat cardul a fost extras din tahograf.Daca eu parcurg distanta de acasa pana la camion pe o durata de 30 ore,atat cat dureaza calatoria,e bine sa trec toata perioada de disponibilitate de 30 ore pe tahograf sau doar 15 ore?Intreb asta din motiv ca:perioada de munca care presupune totalitatea activitatilor ,probabil, si cea de disponibilitate nu va fi mai mare de 15 ore,pt a efectua cele 9 ore de repaus obligatoriu zilnic.Cum este corect de procedat?

    1. Arată comentarii anterioare  1 alții
    2. Mario Bandit

      Mario Bandit

      Te rog scrie la un subiect , legat de deplasare , care oricum nu e disponibilitate . 

    3. radu2015

      radu2015

      Subiect: Înregistrarea duratei de deplasare a unui conducător auto către o destinaţie care nu este locul obişnuit de preluare sau de predare a unui vehicul care intră în domeniul de aplicare al Regulamentului (CE) nr. 561/2006 Articolul: 9 din Regulamentul (CE) nr. 561/2006 Abordarea care trebuie adoptată:  Un conducător autor care se deplasează către o anumită destinaţie, alta decât sediul angajatorului, indicată de angajator pentru a prelua şi a conduce un vehicul echipat cu tahograf, îndeplineşte o obligaţie de serviciu şi, prin urmare, nu poate dispune în mod liber de timpul său.  Prin urmare, în conformitate cu articolul 9 alineatele (2) şi (3): - perioada de timp necesară conducătorului auto pentru a se deplasa către o destinaţie sau pentru a se întoarce dintr-un anumit loc, care nu este nici locul de reşedinţă a conducătorului auto, nici sediul angajatorului, şi unde conducătorul auto trebuie să preia sau să predea un vehicul care intră în domeniul de aplicare a regulamentului, indiferent dacă angajatorul a dat instrucţiuni cu privire la durata şi modul de deplasare sau dacă această alegere a fost lăsată la latitudinea conducătorului auto, trebuie considerată fie ca „disponibilitate”, fie ca „altă muncă”, în funcţie de legislaţia naţională a statului membru; 

    4. Mario Bandit

      Mario Bandit

      Revin cu discutarea despre acest lucru la un subiect si luarea in considerarea a notei 2 asupra regulamentului 561/2006 .Multumesc 

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.