Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

natanael

Members
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Locatia:
    iasi

natanael's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputație Comunitate

  1. suieritul nu cumva vine de la vasul de expansiune? cand e motorul cald scoate busonul de la vas si vezi daca tot suiera.daca da inseamna ca e dusa garnitura de chiuloasa.Cam atat stiu spor
  2. Salutare! Am un Volvo FL6 din 2000, de 12 tone, 220, cp si il folosesc doar la transportul stupilor.Nu l-am mai pornit din luna agust iar acum cand am vrut sa il pornesc nici bateriile nu mai erau bune....am incercat sa il ajut cu o a treia baterie de la un golf si cand am pus contactul si i-am dat la automat a iesit fum de sub volan.Nu am mai continuat atunci.Peste o zi am venit cu doua baterii bune si cand am pus contactul nu se mai aprindeau toate becurile in bord cum se aprindeau inainte. Cand am dat la automat invarte normal dar nu porneste,am invartit cam 5 min si nimic.(cu pauze) I-am dat cu sprai si porneste din sprai dar apoi se opreste. Motorina are jumate de rezervor,filtrele sunt schimbate in primavara.Motorina ii vine la injectoare ca am desfacut injectoare si stropeste cu motorina cand ii dau la automat.Ma gandesc ca o fi ceva electric de la scurcircuitul acela cu bateriile.Am verificat sigurantele de la panoul mare(principal) dar o mai fi alte sigurante?? (repet...cand pun contactul nu se mai aprind toate becurile ci numai unul ...trebuia sa se aprinda peste 10)...Daca cineva poate sa ma ajute ....Va multumesc!
  3. salutare...AM REZOLVATO! Deci am schimbat garnitura de chiuloasa iar acum camionul trage foarte bine...se simte diferenta..Multumesc frumos pentru sfaturi!!! Drumuri bune! Am uitat sa va spun ca mai ales atunci cand era in forta se auzea ca un fluierat..De unde provenea acest sunet?-de la busonul vasului de expansiune(greu am mai depistat asta,nici cei de la un service nu am dat de capat) ideea era ca atunci cand o acceleram se forma presiune si mai mare in vas urmand ca busonul fortat de presiunea mare care se facea eliberand aerul scotea un sunet ca de fluierat. Niciodata nu a urcat acul la apa peste 90 grade.a fost incarcata si cu 6 tone la deal mare prin padure si la un moment dat se auzea cum arunca apa din vas(appo cam la 300 km completam cu 1 litru apa) ..Poate ma credeti nebun dar asa cum era am mers cu camionul aprox 3000 km toata vara pana l-am facut spre toamna....alfel pierdeam sezonul apicol......si sa va mai spun ceva cand lasam masina nepornita cam 2 saptamini si doream sa o pornesc atunci cand dadea sa invarta electromotorul ceva il BLOCA BRUSC. ..Ce era?-din ce mi-am spus altii si cred ca astea era problema este ca apa se scurgea in capul pistonului iar atunci cand trebuia sa se invarta motorul nu putea din cauza apei facand preziune..dupa ce faceam asta de vreo 10 ori cat apa(nu stiu cat de multa ,atat pot sa spun ca atunci cand am dat chiuloasa jos era cam 30 ml apa in 2 pistoane) era scoasa afara,pornea.......ee cam asta a fost cu camionul meu. merci din nou pentru ajutor si va urez drumuri bune si fara evenimente neplacute
  4. salutare.scuze de intarziere dar am tras de camion asa cum era din primavara pana acum la transportul stupilor.Deci am avut si presiune in vasul de expansiune si a inceput sa imi fluiere busonul de la vas din ce in ce mai tare.Am verificat injectoarele si 5 din 6 erau f bune iar la unul din 5 gauri functionau doar trei ,deci nu cred ca din cauza asta nu tragea.Azi 29.06.2015 am dat chiuloasa jos(cele doua chiuloase) si s-a observat ca apa s-a infiltrat pe sub garnitura afectand aprox 3 pistoane.in capul a doua pistoane am gasit cca 30 ml de apa.Mentionez ca garnitura era din cupru sau metal..\ Am facut poze la garnitura ,chiuloasa si bloc motor si le voi posta sa le vedeti.azi trebuie sa montez garnitura(am facut comanda si m0a costat 750 lei toate garniturile(Elring) inclusiv evacuare si oringuri fara prezoane,voi pune aceleasi prezoane) Astept sa vad scimbarea in bine si va anunt! Multumesc de sfaturi!!! Am uitat sa spun ca nu am avut nici ulei in vasul de expansiune si nici apa in baia de ulei
  5. multumesc frumos pentru informatii ! voi da un raspuns cu ce am rezolvat
  6. oldtruker citeste bine mai intai.........am specificat in primul rand din paragraf ca este euro 3.Am schimbat filtrele de ulei,uleiul,si un filtru de motorina de la motor.filtru de motorina(separatorul de apa )nu l-am schimbat. Fumul este clar alb si subtire in densitate
  7. Salutare... mi-am cumparat un volvo Fl 6 220cp euro 3 motor 5480 cc an 2000 cu 420 000 km din gemania in februarie .Cand am plecat de la Koln am observat ca,camionul meu nu trage,ff greu isi lua demarajul iar la cel mai mic deal trebuia sa schimb in treapta inferioara repede.deci de la koln pana la deva m-am chinuit cu el ...ajungea la 100 km/h dar foarte greu .La deva am stationat 15 minute dupa care am pornit si mi-a scos un FUM ALB GROSS dar gros de nu se mai vedea nimic in jurul meu;Am plecat cu acceleratia la maxim iar dupa vreo 300 m a incetat sa mai iasa fum si a inceput sa traga ca de la Deva pana la Brasov camionul tragea de ma lasa pe spate cand bagam la maxim,parca era alta viata.Am innoptat la brasov iar apoi dimineata acceasi poveste ,nu mai tragea si nu mi-a mai tras nici pana in ziua de azi(nu am circulat prea mult cu el nici nu prea voi circula pentru ca eu il voi folosi la transportul stupilor).Acum din cand in cand chiar de e motorul rece sau la 90 grade scoate putin fum alb cate 1 min.Am verificat turbina si e buna pentru ca nu are joc iar aer baga ff bine ca nu pot sa tin mana foratata la iesirea din turbina pentru ca mi-o arunca..Porneste usor chiar si dupa 2 saptamani.Nu scoate fum negru sau altfel,doar alb.Pe afisajul de la computer imi apare apris beculetul cu INFO si becul cu acea spirala(carnacior sau cum sa ii spun care la golf dau exemplu trebuie sa se stinga si apoi sa pornesc motorul) Daca puteti sa ma ajutati cu informatii va multumesc mult! Sunt din Iasi si va rog daca cunoasteti sa imi recomandati un service bun de camioane in iasi. Va multumesc! folosirea cuvintelor prescurtate duce la pierderea comentariului..atentie pe viitor...citeste si regulamentul
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.