revin cu amanunte:apa din motor am gasito in baie iar mecanicul tine sus si tare ca e din cauza injectorului(care intre timp a fost testat si e in parametri)
Acum ceva timp plec din garaj in cursa cu motorul ok.dupa20km motorul tacane urat se opreste,motiv supapele la piston 3 rupte.Se face rk la motor(set motor,chiuloase,injectoare)cu piese livrate de atp,dupa 4000km motorul mergea struna dintro data tacane scoate fum concluzie turbo dus si un piston topit.nu inteleg cauza si nu doresc sa pic de gasca in fata patronului.ajutatima cu o explicatie reala.Daca sant gasca asta e aplec capul si rabd. MULTUMESC.
SA REZOLVAT!!!! problema au fost intradevar cuzineti axiali vibrochenul avea joc de 5mm vizibil cand bagai surubelnita in gaura de vizitare ambreaj si faceam pirghie in volanta,mai am si joc in grup de aprox.40 grade pe care il rezolva baieti maine .Multam de sfaturi si drumuri bune.
masinile au fost la petrom servis am avut okazia sa le vad personal in realitate arata mai rau crd ca cei de la bas leau luat la pachet de la firma de leasing aveau nr de bucuresti
masina e intrun servis ce repara de toate iar mecanici ziceau ca de vina ar fi vibrochenul pt ca are joc axial cea ce ma indoiesc motorul nu bate are presiune. nu vad legatura?
rupe rumentul de presiune.ultima data iam schimbat si kit ambreaj.joia trecuta am schimbat cilindru de ambreaj si tot smunceste.masina e un .tga 26.480 de pe 2003 are 670000km iar din2008 pina anul trecut in august a stat nepornita in germania.daca nu sti ce are si ma vezi plecand de pe loc zici ca sunt incepator.(ce influena are uleiul in cutie? are si filtru?)