Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

rico005

Members
  • Număr conținut

    30
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

rico005 a câștigat ziua ultima dată pe Ianuarie 11 2019

rico005 a avut cel mai apreciat conținut!

Despre rico005

  • Dată Naștere 01/25/1987

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Bistrita

Vizitatori Recenți Profil

3889 citiri profil

rico005's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Prima postare Rare
  • Colaborator Rare
  • Prima saptamana in comunitate Rare
  • O lună in comunitate Rare
  • Un an în comunitate Rare

Recent Badges

11

Reputație Comunitate

  1. Poti incerca la G-log Stuhr (Bremen) accepta incepatori, salarizare acceptabila (2000 euro), repausurile saptamanale numai la pensiune platita de firma, in principiu ei vor sa emigrezi in Germania, dar dupa 3 luni cand te descurci exista multe posibilitati mult mai avantajoase in apropiere. Succes.
  2. Deși te știu ca un om care nu face compromisuri firma la care lucrez ofera: - ansamblu nou euro6 format din camion Scania nou ( 0 km) si remorca cu axa viratoare, containere BDF mega; - contract pe perioada nedeterminata pe Germania; - pentru munca de noapte (9-10 ore program lucru) salariu 2500€( 2400€ fara ADR) la clasa de impozitare 1, pentru munca de zi 2300€ ( 12 ore program de lucru cu pauza de pranz de 4 ore), 5 zile pe saptamana; - sistemul de lucru este pe toata perioada anului cu concediu in perioada 1.08-25.08 si 20.12-03.01 platit integral; - nu se doarme in camion, cazare asigurata de firma contra sumei de 150€/luna, singur in camera. - necesita masina personala, 11km de la spatiul de cazare pana la parcarea camionului; Succes.
  3. Salariu aproximativ 2200€ majoritatea curselor sunt de noapte. Daunele la camion la platesti in proportie de 80%.
  4. Draga coleg Sashatulcea ai dreptate nu scrie in contract 40 de ore lucrate pe saptamana ci 8ore/zi. Am vrut a se subintelege faptul ca salariul de incadrare este de 2000€ brut, diferenta pana la 2500€ net vine din sporul de noapte, ore suplimentare, prime de neaccident si exploatare eficienta. Daca te ajuta iti trimit pe privat fotografii cu parte a contractului de munca unde sunt specificate cele de mai sus precum si fluturas de salariu de unde reiese faptul ca salariul de incadrare e 2000€, primele si diurnele se adauga acestuia si reiese o remuneratie lunara neta de peste 2500€ astfel cred ca s-ar lamuri problema ochilor peste cap. Drumuri bune tuturor.
  5. Colegii legat de salariul pe Germania e foarte adevarat ca mult firme iti trec salariu de incadrare 2000€ brut, insa trebuie specificat ca acest salariu este pentru 40 de ore de munca pe saptamana, pentru a te putea lupta cu ei in justitie ai nevoie sa iti fie trecute si orele suplimentare si diurnele. Apropo o asigurare de avocat pe Germania te costa 10-15€ pe luna, iar aceste firme te ajuta cu orice fel de problema ai avea de la conflicte de munca pana la chirii, abonamente de telefonie, accident. Personal si eu lucrez pe 2000€ brut, dar iau peste 2500€ net. Se practica si la firme mari (cu peste 1000 de soferi) acest lucru nu doar in cazuri izolate. Drumuri bune tuturor.
  6. Salutare colegii, ma poate ajuta cineva cu informații legate de firma GFT Logistic Hannover. Multumesc.
  7. Scharf Transporte Kassel au locuri de munca pe toate tipurile de ansambluri (experienta personala mi-a demonstrat ca pe semiremorca frigorifica e cel mai bine la ei) salariul pleacă de la 2000€ la clasa de impozitare 1( engleza, germana, sau ungurește dacă stii), Ebner se lucrează tot pe friguri, de luni pana vineri, 2200€ salariu de început (limba engleza sau italiana), sau distribuție Pappe mai nou nu iau bani pe chirie, împarți dormitorul cu un alt coleg, după 2 luni ajungi fără prea multa transpirație la 2300€. Toate firmele sunt din Germania.
  8. 200€ chirie+50€ benzina/motorina+ 200€ mancare (cu acești bani îți poți asigura un aport caloric foarte echilibrat). Am lucrat pentru ei și e bine în comparație cu alte firme de pe Germania.
  9. Nemtii nu lasa nimic automat. Pentru neinregistrarea inceputului si sfarsitul programului amenda este 210€ in Germania. Drumuri bune tuturor.
  10. Hartl este un inceput foarte bun pentru incepatori, inveti minimul necesar pentru a putea profesa aceasta meserie. A fost si cazul meu, in care am invatat ce inseamna cap tractor cu semiremorca, la majoritatea scolilor de soferi din tara inveti pe camion cu remorca cu protap, inveti cum sa intri la rampa, mersul cu spatele etc. Iar salarizarea de inceput intr-adevar nu este una fantastica, dar spre deosebire de celelalte oferte pentru incepatori, in care nu esti platit deloc, e bine. Ca si titular nu sa schimbat nimic 7 centi/km, ei asigurand 15000km (si asta conditionat, colegii de acolo stiu). Ca sa faci peste 15000 km pe luna pentru bonusuri, trebuie sa cotizezi la Daniel (de la Vomp), practic bonusul care il iei, tot nu este al tau. Salarizarea ramane sub media sectorului de munca, daca inveti minimul necesar, si te mai si descurci conversational intr-o limba straina, poti castiga mult mai bine, este si cazul meu(cu ajutorul unui coleg forumist). Spor si drumuri bune tuturor.
  11. Salarizare incepator 600 euro in care e inclus salariul pe tara. Trebuie sa trimiti cv, apoi iti trimit ei lista cu restul ce trebuie trimis la timisoara prin curier.
  12. La cati soferi au platiti atat fe rau, ce conteaza daca merg 10 din peste 400 la itm si fac plangere, isi permit sa plateasca si amenzi. Inca nu am ajuns in tara dar ii voi da in judecata pentru diferente de diurna, din cate am inteles au platit diferentele celor care au castigat in instanta. Drumuri bune tuturor.
  13. Nu cred ca e vorba de seriozitate, banii se dau la timp, programul de condus se respecta. Dar sunt si unele chestii ambigue, de exemplu cand m-am luat la cearta cu ,,directorul" care a transmis ca indiferent de cati km faci intr-o luna ei asigura plata a 14500 km, aveam 3 saptamani din patru lucrate si au intrat mai putini bani cu vreo 150€, el a sustinut ca da, ei asigura 14500km pe luna insa doar 3350 pe saptamana, luna respectiva a avut exact 4 saptamani, m-am chinuit o ora sa ii explic ca in orice matematica 14500 impartit la 4 nu o sa dea niciodata 3350(a zi daca o saptamana daci 5000km, iar cealalta 2000, iti compenswaza km). Degeaba tot ca el a ramas. De mers la ei ca incepator nu e rau, inveti multe lucruri bune daca ai de la cine, si circuli in toata europa. Dar sa ramai titular pe banii astia nu e prea ok. Spor si drumuri bune tuturor.
  14. Prin iulie am devenit titular parca, dar mai mult de 690 euro nu am luat niciodata.
  15. Legat de treaba buna la Vomp nu stiu ce sa zic, cred ca e unul din cele mai jalnice garaje care exista, 2 toalete cu wc, din care unuia din ele un coleg ,,muschelos" ia spart bazinul, dusurile nu functioneaza cel putin din luna Mai cand ma angajasem eu, daca faci pauza saptamanala acolo nu ai voie sa ,,servesti" masa in camion, se zvoneste ca te da afara daca o faci, trebuie sa mananci in bucataria infecta din spatele garajului. Nu e o firma neaparat rea, dar daca te-ar respecta pe tine ca om, sa inteleaga ca nu poti sta la nesfarsit asa, sau in pauze de 45 ore pe Anglia pe refugii de pe nationale ar fi altceva. Drumuri bune tuturor.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.