Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

mr.tech

Members
  • Număr conținut

    48
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre mr.tech

  • Dată Naștere 06/01/1977

Profile Information

  • Locatia:
    bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    mefi_one_77@yahoo.com

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

mr.tech's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. @leo eu sincer l-as incuraja sa posteze in continuare , multe din inventiile umanitatii au aparut dintr-o prostie.filmele SF de acum 30 de ani acum sunt realitate .lasand la o parte gluma pt mine postarile d-lui sunt constructive.ii doresc succes si astept in continuare explicatiile lui.
  2. salut @andreiac omul a specificat "presiune in rampa" deci e common rail @gogobrro nu sunt foarte familiarizat cu motoare mai mici de 400 CP dar ai doua presiuni ;presiunea de inalta din rampa comuna si presiunea de joasa respectiv cu care se alimenteaza pompa de inalta.la motoarele care echipeaza MAN de exemplu presiunea de joasa este generata de o pompa rotativa cu roti dintate care are in interiorul ei un rijlag cu bila.cand nu mai inchide apare acelasi simtom descris de tine .injectoarele bat din cauza aerului prezent in instalatie.iti recomand verificarea pompei de alimentare care sigur este rotativa cu paleti sau roti dintate .in plus de asta la variantele cu filtru de motorina tip cartus ,filtrul are in partea inferioara un simering care are si rol de supapa de sens pentru a nu se intoarce motorina in rezervor. dupa simtomele descrise de tine si in opinia mea ai o problema pe partea de alimentare.iti pot recomanda si o solutie mai sofereasca pentru a te lamuri si anume in cazurile cand apare aceasta problema obtureaza returul direct la rezervor pentru cateva secunde si vezi daca cu el obturat dispare problema. succes
  3. @tirExpress salut lasand deoparte faptul ca nu am o relatie prea buna nici eu cu moderatorii consider aroganta si fara baza attitudinea ta. motorul la care se refera colegul are decat un cablu electric la un singur injector.si regleaza 10% din avans. cat despre studiile cu care incerci sa ne impresionezi sigur sunt absolvite la Spiru Haret si cred ca ai trecut peste fizica de clasa a 7-a in care uleiul este clasificat ca fiind un bun izolator electric. insa cred ca ar fi o buna teza de doctorat ideea ta k uleiul care transporta particule si particulele induc curenti. iti doresc succes in continuare si nu trebuie sa te superi pe mine sau moderatori deoarece e stiut k geniile nu sunt apreciate in timpul vietii. succes
  4. @miki salut 1. nu am spus ca este defect senzorul ci faptul ca informatia trimisa este eronata .calculatorul primeste informatia ref la viteza din 3 parti: senzorul de care am vorbit anterior , tahograf si sistemul EBS .calculatorul compara aceste turatii.in momentul in care diferenta de turatie depaseste o anumita valoare calculatorul intra in avarie. 2. filtru de ulei au numai cutiile echipate cu retarder 3. intradevar daca uleiul este uzat , corelat cu uzura pompei de ulei poate scadea presiunea dar in acest caz zgomotul cauzat de nesincronizare ar aparea la toate vitezele. 4. singura sursa de span in sistemul pneumatic poate fi compresorul de aer. 5 .intradevar la temperaturi scazute garniturile cilindrilor blocului de ventile se contracta si pierd aer.in acest caz insa nu se poate face initializarea la pornirea masinii si nu trece in pozitia N . 6. singurul service autorizat sa repare aceasta componenta este SC FAUR SA care este reprezentant ZF.costul unei reparatii depaseste 1500 EUR deci clar ca nu il curata.reprezentele DAF au mai incercat sa repare si chiar pot furniza piese dar nu au avut succes si in plus , piesa care se defecteaza cel mai des costa 500 eur. 7. "pistonasele " sunt de fapt "cautatoarele " si ele actioneaza furcile si chiar daca actioneaza intarziat ,pana ce calculatorul nu primeste raspunsul de cuplare a vitezei de la senzorul de pozitie al cilindrului nu decupleaza ambreiajul . daca mai ai intrebari imi va face placere sa iti raspund la ele succes
  5. salut sistemul AStronic in momentul in care se alimenteaza cu curent si are presiunea de alimentare cu aer peste 7 bar trebuie sa isi faca initializarea .in cazul iveco apare pe dispaly mesajul CH .aceasta initializare implica testarea celor 5 actionari :4 actionari ale cilindrilor dp blocul de ventile si una a cilindrului de ambreiaj. una din aceste componente este uzata si pierde aer sau unul din senzorii de pozitie cu care este echipat unul din cilindri da eroare . nu consider ca ai o problema de natura electrica . iti pot explica cum sa elimini din ecuatie cilindrul de ambreiaj : tija la cilindrul de ambreiaj la iveco poate fi reglata si iti recomand lungirea ei k aprox 5-10 mm. succes
  6. @truckman salut am decis sa nu mai intru in polemica pe forum dar dupa cum a afirmat si zake nu ar trebui sa dam informatii eronate.unul din atuu-urile aceste cutii de viteze este faptul ca nu are sincroane decat la reductoare(gama si jumatati) iar in loc de sincroane pentru viteze este prevazut k o frana elastica decuplabila hidraulic.adica mai pe intelesul tau , in momentul in care calculatorul decide sa schimbe viteza decupleaza cutia (actioneaza ambreiajul) ,pompa de ulei nu mai este actionata si frana care este pe arborele secundar ( baladior) se blocheaza . in felul acesta nu se mai franeaza fiecare pinion. sincroanele de la reductoare sunt asemanatoare cu cele de la fuller si au durata de viata mult mai mare decat cele care echipeaza cutiile manuale. este una din cele mai reusite cutii de viteze de cand au aparut cutiile de tip fuller-yaton care echipau camioanele in anii 90. pentru a veni in ajutorul tau si a intelege mai bine constructia acesteia urmareste acest filmulet
  7. salut dupa acum a afirmat dl.grigore nu toti suntem ingineri si nu toti avem notiuni de secretariat.problema reclamata de dansul este la cutiile de viteze automate,langa senzorul care masoara turatia pentru tahograf(impulsor) se afla montat un senzor asemanator care masoara turatia la iesirea din cutia de viteze, turatie necesara sistemului AS-tronic.de multe ori cand este folosit magnetul pentru bruierea senzorului de la tahograf se confunda acesti senzori.sistemul AS-tronic nu il vede ca fiind defect senzorul si el ia ca reala informatia primita. va recomand in prima faza demagnetizarea acestui senzor si daca problema persista inlocuirea lui. succes
  8. mr.tech

    MAN Erori

    salut se poate merge.acest sezor regleaza decat 10% din avans. succes
  9. @zake experiente extrasenzoriale
  10. salut daca ridici capota din fata , cum te uiti la cabina in partea dreapta a filtrului de polen se poate observa o electrovalva montata pe furtunele de caldura care duc la calorifer.Mai mult ca sigur este blocata mecanic (si se intampla frecvent cand se foloseste apa in loc de antigel si se fac depuneri de calcar) . cablurile de care vorbeste colegul actioneaza clapetele de la aer. succes
  11. mr.tech

    MAN Erori

    @ghitabrudasca primele doua coduri mai mult ca sigur au extensia EDC si se refera la presiunea in rampa comuna.cauzele pot fi mai multe si iti recomand o citire a parametrilor pe un tester .te poate ajuta utilizatorul ZAKE .codul 4013 pentru a-l putea explica am nevoie de extensia lui (zbr, ebs,etc) succes
  12. @agoox salut nu se monitorizeaza nivelul uleiului la retarder .problema ta e una de natura electrica si nu se refera la nivelul uleiului.la modelul de cutie cu care este echipata masina ta din cunostintele mele cutia de viteze comunica cu retarderul si folosesc acelasi ulei. mai mult ca sigur ai cablaj intrerupt la una din cele 2 electrovalve cu care este echipat retarderul. succes
  13. mr.tech

    MAN Erori

    @cata1 la jumatatea masinii este o traversa fixa intre sasie pe care sunt montate doua supape de limitare.le poti identifica usor avand in partea inferioara doua suruburi de reglaj cu cap in cruce.cea de pe stanga este pentru circuitul 3 iar cealalta pentru circuitul 4.pe ele sunt montati si senzorii de presiune.daca accesezi meniul de bord poti vizualiza presiunile pe aceste circuite.trebuie sa se inscrie in plaja intre 7-9 bar. succes
  14. mr.tech

    MAN Erori

    @cata1 salut codurile tip EBS se refera la senzorii de uzura a placutelor de pe puntea spate.inlocuirea placutelor nu a fost facuta in mod corespunzator si sunt decalibrati .nu sunt defecti. codul de tip EDC se refera la senzorul care masoara presiunea atmosferica mai exact cablul electric . codurile ZBR si FNR se refera la aceeasi problema respectiv presiune de aer pe circuitul 3 este prea mica sau senzorul defect. succes
  15. daca masina este echipata cu EBS este electronica dar se poate curata si aceea. succes
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.