Jump to content

mr.tech

Members
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mr.tech

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 06/01/1977

Profile Information

  • Location:
    bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    mefi_one_77@yahoo.com

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @leo eu sincer l-as incuraja sa posteze in continuare , multe din inventiile umanitatii au aparut dintr-o prostie.filmele SF de acum 30 de ani acum sunt realitate .lasand la o parte gluma pt mine postarile d-lui sunt constructive.ii doresc succes si astept in continuare explicatiile lui.
  2. salut @andreiac omul a specificat "presiune in rampa" deci e common rail @gogobrro nu sunt foarte familiarizat cu motoare mai mici de 400 CP dar ai doua presiuni ;presiunea de inalta din rampa comuna si presiunea de joasa respectiv cu care se alimenteaza pompa de inalta.la motoarele care echipeaza MAN de exemplu presiunea de joasa este generata de o pompa rotativa cu roti dintate care are in interiorul ei un rijlag cu bila.cand nu mai inchide apare acelasi simtom descris de tine .injectoarele bat din cauza aerului prezent in instalatie.iti recomand verificarea pompei de alimentare care sigur
  3. @tirExpress salut lasand deoparte faptul ca nu am o relatie prea buna nici eu cu moderatorii consider aroganta si fara baza attitudinea ta. motorul la care se refera colegul are decat un cablu electric la un singur injector.si regleaza 10% din avans. cat despre studiile cu care incerci sa ne impresionezi sigur sunt absolvite la Spiru Haret si cred ca ai trecut peste fizica de clasa a 7-a in care uleiul este clasificat ca fiind un bun izolator electric. insa cred ca ar fi o buna teza de doctorat ideea ta k uleiul care transporta particule si particulele induc curenti. iti doresc succes in conti
  4. @miki salut 1. nu am spus ca este defect senzorul ci faptul ca informatia trimisa este eronata .calculatorul primeste informatia ref la viteza din 3 parti: senzorul de care am vorbit anterior , tahograf si sistemul EBS .calculatorul compara aceste turatii.in momentul in care diferenta de turatie depaseste o anumita valoare calculatorul intra in avarie. 2. filtru de ulei au numai cutiile echipate cu retarder 3. intradevar daca uleiul este uzat , corelat cu uzura pompei de ulei poate scadea presiunea dar in acest caz zgomotul cauzat de nesincronizare ar aparea la toate vitezele. 4. singura surs
  5. salut sistemul AStronic in momentul in care se alimenteaza cu curent si are presiunea de alimentare cu aer peste 7 bar trebuie sa isi faca initializarea .in cazul iveco apare pe dispaly mesajul CH .aceasta initializare implica testarea celor 5 actionari :4 actionari ale cilindrilor dp blocul de ventile si una a cilindrului de ambreiaj. una din aceste componente este uzata si pierde aer sau unul din senzorii de pozitie cu care este echipat unul din cilindri da eroare . nu consider ca ai o problema de natura electrica . iti pot explica cum sa elimini din ecuatie cilindrul de ambreiaj : tija la
  6. @truckman salut am decis sa nu mai intru in polemica pe forum dar dupa cum a afirmat si zake nu ar trebui sa dam informatii eronate.unul din atuu-urile aceste cutii de viteze este faptul ca nu are sincroane decat la reductoare(gama si jumatati) iar in loc de sincroane pentru viteze este prevazut k o frana elastica decuplabila hidraulic.adica mai pe intelesul tau , in momentul in care calculatorul decide sa schimbe viteza decupleaza cutia (actioneaza ambreiajul) ,pompa de ulei nu mai este actionata si frana care este pe arborele secundar ( baladior) se blocheaza . in felul acesta nu se mai fran
  7. salut dupa acum a afirmat dl.grigore nu toti suntem ingineri si nu toti avem notiuni de secretariat.problema reclamata de dansul este la cutiile de viteze automate,langa senzorul care masoara turatia pentru tahograf(impulsor) se afla montat un senzor asemanator care masoara turatia la iesirea din cutia de viteze, turatie necesara sistemului AS-tronic.de multe ori cand este folosit magnetul pentru bruierea senzorului de la tahograf se confunda acesti senzori.sistemul AS-tronic nu il vede ca fiind defect senzorul si el ia ca reala informatia primita. va recomand in prima faza demagnetizarea
  8. mr.tech

    MAN Erori

    salut se poate merge.acest sezor regleaza decat 10% din avans. succes
  9. salut daca ridici capota din fata , cum te uiti la cabina in partea dreapta a filtrului de polen se poate observa o electrovalva montata pe furtunele de caldura care duc la calorifer.Mai mult ca sigur este blocata mecanic (si se intampla frecvent cand se foloseste apa in loc de antigel si se fac depuneri de calcar) . cablurile de care vorbeste colegul actioneaza clapetele de la aer. succes
  10. mr.tech

    MAN Erori

    @ghitabrudasca primele doua coduri mai mult ca sigur au extensia EDC si se refera la presiunea in rampa comuna.cauzele pot fi mai multe si iti recomand o citire a parametrilor pe un tester .te poate ajuta utilizatorul ZAKE .codul 4013 pentru a-l putea explica am nevoie de extensia lui (zbr, ebs,etc) succes
  11. @agoox salut nu se monitorizeaza nivelul uleiului la retarder .problema ta e una de natura electrica si nu se refera la nivelul uleiului.la modelul de cutie cu care este echipata masina ta din cunostintele mele cutia de viteze comunica cu retarderul si folosesc acelasi ulei. mai mult ca sigur ai cablaj intrerupt la una din cele 2 electrovalve cu care este echipat retarderul. succes
  12. mr.tech

    MAN Erori

    @cata1 la jumatatea masinii este o traversa fixa intre sasie pe care sunt montate doua supape de limitare.le poti identifica usor avand in partea inferioara doua suruburi de reglaj cu cap in cruce.cea de pe stanga este pentru circuitul 3 iar cealalta pentru circuitul 4.pe ele sunt montati si senzorii de presiune.daca accesezi meniul de bord poti vizualiza presiunile pe aceste circuite.trebuie sa se inscrie in plaja intre 7-9 bar. succes
  13. mr.tech

    MAN Erori

    @cata1 salut codurile tip EBS se refera la senzorii de uzura a placutelor de pe puntea spate.inlocuirea placutelor nu a fost facuta in mod corespunzator si sunt decalibrati .nu sunt defecti. codul de tip EDC se refera la senzorul care masoara presiunea atmosferica mai exact cablul electric . codurile ZBR si FNR se refera la aceeasi problema respectiv presiune de aer pe circuitul 3 este prea mica sau senzorul defect. succes
  14. daca masina este echipata cu EBS este electronica dar se poate curata si aceea. succes
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.