Jump to content

Amstrad

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Amstrad

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 11/26/1978

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Onesti

Recent Profile Visitors

542 profile views
  1. Din pacate cu ITM Covasna am irosit 30 de zile, pentru ca au profitat de intregul termen dat de lege ca sa imi raspunda. Temerea mea era ca, intr-un oras mic, o firma "mare" e imposibil sa nu aiba "antene" in institutiile de control. Chiar si asa ii incurajez pe cei care au astfel de litigii sa nu sara peste aceasta etapa, poate nimeresc un inspector corect. In 15 minute am facut o petitie scurta catre Inspectoratul Muncii si am cerut o parere. Desi pun mai multa baza pe raspunsul de la acestia, nu voi astepta sa curga termenul legal de raspuns ci in zilele urmatoare voi pregati si dosaru
  2. Salut, colegi! Revin, dupa ceva vreme, cu noutati. Mi-au raspuns cei de la ITM dupa sesizarea trimisa dar nu in mod favorabil. Conform ITM angajatorul a fost indreptatit sa-mi opreasca "ajutorul" banesc acordat in perioada de pregatire, conform clauzei din actul aditional. In schimb nu au mentionat nicaieri despre neacordarea diurnei in aceeasi perioada. Cumva, indirect, reiese din logica lor ca acea clauza inlocuieste dreptul la diurna. Nu stiu daca nu pierd timp trimitand o sesizare si la Inspectia Muncii Bucuresti ori sa ma adresez direct unei instante judecatoresti!? Va astept cu idei si s
  3. Trebuie sa clarific un lucru: "ajutorul" de 100Euro/săptămână mi-a fost dat numai pentru perioada de "inițiere"(asa cum o denumesc ei), nicidecum de la angajare pana la demisie . După ce șoferul "formator" a decis ca pot pleca singur in cursa am primit diurna oferita la semnarea contractului de munca. Banii au fost virați întotdeauna la timp, in perioada sărbătorilor chiar mai devreme cu 1-2 zile. Săptămâna aceasta ar trebui sa primesc de la firma, cu foarte mare întârziere, actele de lichidare. Juristul firmei mi-a motivat(m-a aburit) ca persoana de la contabilitate este in concediu zilele as
  4. In niciun caz nu am vrut sa ma dezvinovatesc pentru compromisul facut si nici nu este in intentia mea sa cersesc compasiune. In situatii mai mult sau mai putin critice oamenii reactioneaza diferit in functie de bruma de minte pe care o au si de presiunile care-i apasa zi de zi.
  5. @Mario Bandit Firma se numeste Int. Transporte Popovici din Sf. Gheorghe cu dispeceri si in Austria Inferioara unde este o baza pentru camioanele de pe comunitate. Pana la demisie totul a fost in regula, problemele au venit dupa, probabil unii din conducere vor sa demonstreze ceva. De 40 zile inca astept sa primesc fisa de lichidare, decizia de incetare a contractului de munca s.a. De acord in problema acceptarii unor conditii ilegale impuse de unii patroni dar cand esti pe muchie de cutit dpdv financiar, cu atat mai mult ca incepator eventual cu familie, esti mai dispus sa renunti l
  6. Buna ziua! In 2016 m-am angajat ca sofer profesionist fara experienta la o firma romaneasca de transport pe "comunitate". Conform unui act aditional, in perioada de initiere/formare(conducere in echipaj cu un sofer cu experienta si vechime in societate aproximativ 6 saptamani) am fost platit doar cu salariul minim pe economie+ 100 Euro/saptamana("ajutor" din partea firmei) cu conditia sa nu parasesc firma timp de un an de zile. In cazul incalcarii acestei conditii firma ma obliga la restituirea "ajutorului" primit. In martie 2017, la mai putin de 1 an de la angajare, mi-am inaintat demisia din
  7. Bună seara tuturor! Sunt un proaspăt deținător de atestat CPi în căutarea unui loc de muncă. Din motive personale trebuie să stau aproape de familie pentru o perioadă de cca. 6 luni, de aceea caut un loc de șofer pe "național", poate și în sistem "tur- retur" pe internațional. Îmi poate spune cineva în ce marje se încadrează salariul în acest caz(național)! Mulțumesc anticipat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.