Trebuie sa clarific un lucru: "ajutorul" de 100Euro/săptămână mi-a fost dat numai pentru perioada de "inițiere"(asa cum o denumesc ei), nicidecum de la angajare pana la demisie . După ce șoferul "formator" a decis ca pot pleca singur in cursa am primit diurna oferita la semnarea contractului de munca. Banii au fost virați întotdeauna la timp, in perioada sărbătorilor chiar mai devreme cu 1-2 zile. Săptămâna aceasta ar trebui sa primesc de la firma, cu foarte mare întârziere, actele de lichidare. Juristul firmei mi-a motivat(m-a aburit) ca persoana de la contabilitate este in concediu zilele astea. Poate motiveaza in fisa de lichidare in orice forma retinerea diurnei, asa incerc sa strang acte/dovezi care sa ma ajute in sesizarea ITM-ului.
Au renunțat de ceva timp la plata la kilometri. Cand am plecat de la ei diurna era 50/prelata-bulk si 55/frigo. In urma unor divergente au scăzut la 100 Euro/luna garanția, pana la împlinirea sumei de 1200Euro. Daca nu au motive de imputare îți returneaza banii la plecarea din firma. Bani pentru "consum" prea mare de motorina nu se retin. Cred ca ar fi si anormal atat timp cat au 95% camioane noi cu site si sonde litometrice pe rezervoare. Vorbesc strict pentru perioada cat am fost eu angajat. Au fost cazuri cand soferii au tamponat usor ba o scara, ba un spoiler, o oglinda, dar au fost trecute cu vederea de șeful de la departamentul tehnic. Kilometrii dati de dispeceri pe fiecare cursa in parte nu bat mai niciodata cu km facuti pe tahograf/odometru, se ajunge la o diferenta de 2.5-3%. Dar nici nu se face caz din asta.