Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

kajmadsen

Members
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Kolding Danmark

Vizitatori Recenți Profil

619 citiri profil

kajmadsen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Pentru moment oferta de munca nu mai este valabila, locurile au fost ocupate. Va multumim Putem totusi continua polemica
  2. Nu ma ascund dupa deget, nu imi sta in caracter. Asigurarea are valabilitate doar pe durata contractului de munca.
  3. Ca raspuns la intrebarea dvs, la ora aceasta avem un angajat aflat intr-un spital din Germania in urma unei crize de rinichi. A fost preluat de ambulanta direct din cabina. Datorita asigurarii soferul nu trebuie sa plateasca nici un ban din buzunarul lui. In luna martie am avut un accident de munca in DK in care un angajat si-a pierdut falanga degetului mare de la mana dreapta. A fost tratat in DK in baza asigurarii.
  4. Imi cer scuze pentru greselile gramaticale. Nu am gresit din cauza nervilor ci datorita volumului de munca. Nu am comision, iar frustarea dvs nu ma atinge in nici un fel! o zi placuta tipule rau Singura apreciere la adresa dvs este ca mi-ati atras atentia si pentru asta va multumesc. Un parvenit.
  5. 1. Nu sunt purtator de cuvant al companiei. 2. Daca a-ti raportat ora la cea a Romaniei de ce nu o faceti si la cea a Hong Kong? Am avut acea postare la ora 16:47, ce ziceti m-am incadrat? Daca nu puteti citi orele corect fara a face ecuatii de gradul 3 va rog nu mai faceti presupuneri incorecte. Toate postarile au fost intre 8-17. In afara acestui program subiectul nu, pentru mine, nu are nici un fel de interes. Sunt acasa si atat! 3. Pe bune? A-ti inteles ca am justificat oferta noastra de munca? Daca da sincer nu mai are rost sa va raspund mai ales ca undeva mai sus in unul din posturile anterioare am subliniat ca oferta nu este corecta 4. Incetati cu formule matematice complexe ca sa aflati cat este ora la mine ca nu traiesc intr-un 747 in miscare mereu. 5. Vreti raspunsuri? Puneti intrebari concrete nu comparatii! 90 din soferii dispusi la munca pe comunitate nu au rezidenta, nu cunosc mai mult de o limba straina si aceea destul de rudimentar, trec pe podul de la Kholn explicand ca a trecut si cel din fata lui. Aceeasi majoritate nu rezista mai mult de 90 zile plecati departe de familie.
  6. Din pacate nu a-ti inteles nimic din ceea ce am incercat sa spun prin acea comparatie. De ce un danez sa se compare cu dvs? Ei lucreaza la program, de obicei 7-17. In programul respectiv ei nu "sparge" seminte ci isi fac treaba apoi pleaca acasa. Casa care este in Dk. Nu poti sa ceri ceva si sa oferi altceva. Pe ei nu ii intereseaza recordul tau personal de stat pe cabina fara sa respiri fiindca aici nu vei avea ocazia. Masinile merg la baza si raman acolo pe timpul noptii. Referitor la volumul de munca cred ca romanii muncesc de doua ori mai mult decat danezii insa stresul la danezi nu exista. Noi am postat o oferta de munca pentru soferii romani, un job remunerat cu 1500 e, pe sistemul vii cand vrei pleci cand vrei. Pentru un contract pe danemarca lucrurile se complica. Ai nevoie de CPR (yellow card), pentru obtinerea acestuia este obligatorie rezidenta pe teritoriul tarii. In afara de rezidenta va trebui sa VORBESTI limba engleza si nu la nivel conversational. Chiria locuintei in care vei locui este achitata de catre angajat (la fel cum face un danez). Nu exista pensie de la stat ci doar cea privata, asta pe langa cei 41% impozit pe salariu. CO este de 21 zile lucratoare, restul zilelor pot fi din motive medicale. Daca te imbolnavesti prea des iti vei pierde locul de munca, asa ca revenim la ceea ce am spus anterior, vei munci ca si in Romania in jur de 310 zile pe an. Acum te intreb pe tine cat de relevant este subiectul si cati soferi cunosti care sa indeplineasca conditiile si sa accepte sa se mute aici. PS nici atunci nu va avea salariul unui danez ci al unui Polonez, si vorbesc de orice domeniu.
  7. Imediat vor veni si raspunsurile insa primordial este: Am postat sub denumirea de kajmandsen fiindca pe numele de Florin, Gigi Mexicanul...etc nu fac angajari. Nu sunt sofer!!! Daca doriti raspunsuri din partea mea ca om lucrurile se schimba radical insa repet in intervalul 08-17 raspunsurile de la Florin nu exista! NU SUNT PRO sau CONTRA PATRIA!!! Nu locuiesc in Romania. nu sunt bunul samaritean. Atata timp cat iti spun de la inceput ca iti ofer un mar si la final fructul este al tau nu ti-am luat nimic. Ca oferta este sub asteptari asta este o cu totul alta discutie si cu care sunt total de acord. Salariile sunt concurentiale in aceasta parte a Dk si pentru cursele pe care le facem noi (nu urcam in partea de nord). La doar 85 km distanta de noi activeaza o alta companie daneza cu angajati exclusiv romani, capete inregistrate in Polonia si cu o sucursala la Cluj (nu are rost sa o denumesc pentru ca sunt convins ca ii cunoasteti). Acestia au de 4 ori mai multi angajati decat noi iar salariul este acelasi cu diferenta ca ii iei in doua tari. Preturile per km in oferta beneficiarului scad tocmai pentru a tine pe drum toate cele 500 capete de tractor, practica cu care sunteti la curent. Astfel de companii sunt omni prezente pe piata din DK dar si Spania, Italia sau Franta. Nu caut scuze companiei insa piata a fost trantita de "noi", noi cei care am scurtat drumul catre propriul interes gandind doar pe termen scurt. Astazi aceasta gandire ne afecteaza pe toti, indiferent de profesie. Am ajuns sa fim platiti dupa o grila invizibila. Polonezii castiga mai bine decat noi, Lithuanienii la fel. Noi ii mai surclasam doar pe bulgari si pe moldoveni, cu toate ca suntem poate nu primii dar cu siguranta unii din cei mai buni soferi din europa. Acest din urma aspect nu ii impresioneaza, fiindca ii impiedica, citez: caracterul nostru! Revin cu mai multe detalii insa o fac pe masura timpului. O zi placuta si sper sa nu fi suparat pe nimeni
  8. Foarte inspirat si rautacios. Vad ca va aveti un interes de manifestat fata de cum arata un contract al unui sofer danez. Banuiesc ca informatia va intereseaza doar prin comparatie cu cat castigati dvs deoarece prin acest Ha ha ha ha ha este clar ca o data ce dvs nu aveti lipsuri nu va intereseaza absolut deloc de acei soferi cu banci si datorii care sunt in continuare in Romania castigand 1500 lei conducand fara parcari, cu diagrame pe care nu se mai intelege nimic si cu o greutata de 44-47 T.
  9. Stimate domn Mario, impingeti greata fata de noi un pic prea departe. Tind sa cred, dupa doar o zi petrecuta pe acest forum, ca aveti ceva personal cu noi, din moment ce sunteti extraordinar de exigent la acest topic insa aproape indisponibil la majoritatea altor postari. Daca exista o taxa pentru a oferi de lucru soferilor care isi doresc va rog sa ne informati si va vom oferi raspunsul nostru. Pana atunci insa va rugam sa ne tratati cu respectul cu care va tratam noi. 1. Cand am postat ieri (prima data), nu am creeat un alt topic in speranta ca nimeni nu il va vedea pe cel vechi. 2. La inceputul acestui topic se specifica ca acel contract este pe Lithuania si noi nu am negat asta. 3. Contractul specifica un salarariu minim in aceasta tara (ca si in Romania) la care se adauga diurna totalul ajungand la suma de 50 euro pe zi. 4. Nu am furat; nu furam soferul. Noi am facut o oferta reala ca multe din cele ce se gasesc pe acest forum, insa aceasta nu creeaza obligativitate nici unui posibil interesat. 5. Ca administrator al acestui site/forum aveti dreptul de a ne bana/suspenda/avertiza, insa nu aveti nici un drept sa nu fiti echitabil. 6. Soferul aflat sub contract cu compania noastra care descarca/incarca/spala/ in timpul pauzei isi procura un bilet dus catre casa. (Ex; echipaj aflat la Barcelona primesc mesajul disponentului: When you are loaded please drive full speed to Kolding! Acestia din urma au facut toata distanta dintr-un singur program fara oprire) Au fost coborati de pe cabina si trimisi acasa. 7. Inainte de a pleca de la birou aseara am scanat un contract pentru al posta aici tocmai pentru a arata ca suntem transparenti insa ostilitatea dvs ne face sa intelegem ca orice am face nu veti permite ca oferta noastra de munca sa fie afisata aici. O zi minunata.
  10. Domnule Cico va comparati cumva cu un sofer danez? Dar asa suntem noi romanii, vrem sa avem egalitate dar daca se poate sa mergem si acasa la 3 saptamanai! Ca angajat danez aveti dreptul, ca si in Romania de altfel, la 21 de zile de CO. Atata timp cat vi se pare exagerat de mult sa stati la munca 310 zile pe an este irelevant ce ofera un contract danez. Noi nu avem soferi danezi dar pentru dvs pot face un efort daca credeti ca puteti munci in acest sistem. O zi frumoasa.
  11. Deoarece am terminat programul abia maine am sa postez continutul contractului. O zi placuta
  12. Din pacate, observ ca nici dvs nu stiti sau nu va intereseaza cu cine discutati. Am considerat pueril sa mai specific ca postarile (de astazi, si viitoare) sunt facute de catre compania KAJ MADSEN FJELSTRUP A/S. Nu suntem firma de recrutari si nu percepem comisioane (ar fi hilar). In ceea ce priveste ceea ce scrie in contractul de munca va pot oferi detalii exacte in privat. Din motive evidente nu pot face publice detaliile, acestea dupa cum (cred ca) stiti, sunt confidentiale.
  13. LATER EDIT: Bonusul pentru consum redus se acorda separat de salariul virat in contul angajatului. Specificam, pentru a nu creea confuzie, compania noastra nu lucreaza "la consum". Acest aspect ramane la latitudinea fiecarui sofer in parte. Pentru luna decembrie se plateste 60 e la zi (1860 e).
  14. Formatul expus de dvs face, in mare parte, referire la companiile ce detin o sucursala in Romania. Din pacate momentan compania noastra nu are un astfel de punct. Daca am fi completat salariu sau diurna ar fi fost din nou gresit. Compania ofera o salarizare de 50 de euro pe ziua calendaristica, indiferent daca se merge sau nu. Bonusul de 200 euro acordat pentru consum face referire la primele 5 camioane in luna aferenta. Acest bonus nu are un punct maxim/minim si nu se acorda pentru prelata (din motive evidente). Grila de salarizare poate fi ridicata cu 5 euro/zi dupa o perioada in companie dupa anumite criterii (fara accidente, actele completate corect, fara divergente cu disponentii.......in mare daca iti faci treaba asa cum trebuie). NOTA: Compania noastra nu cauta sa "traga teapa", este transparenta, nu are cerinte ascunse.....etc. Salariul discutat anterior este cel oferit de catre noi soferului pentru o luna de serviciu, aici in Danemarca. De altfel nu obligam pe nimeni sa accepte oferta noastra si suntem constienti ca exista companii care, cel putin pe hartie, ofera mai mult ca noi. Sa aveti o zi placuta.
  15. Posturi disponibile la compania Kaj Madsen Fjelstrup A/S, Kolding Danemarca. Experienta minima, engleza sau germana la nivel conversational. Curse in Europa centrala si de Vest. Flota formata aproape exclusiv din friguri. Salarizarea este la zi calendaristica si insumeaza 50 euro (1500-1550). Pentru orice informatii astept un numar de telefon intr-un mesaj privat.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.