Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

nestiutorul

Members
  • Număr conținut

    1
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Ramnicu Valcea

nestiutorul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Salut la toata lumea. De curand voiam sa cumpar un IVECO Eurocargo 75e15 din 2004 de 7,5 tone dar am fost pus pe ganduri in legatura cu urmatorul fenomen: - acest camion a pornit doar cu o singura baterie de 12 V: - bordul a pornit OK, si in afara de cateva atentionari minore referiotare la ABS si cutia de viteze, totul parea sa functioneze normal: Intrigat de faptul ca a pornit la 12 V nu am mai incercat sa pun si a doua baterie (de frica sa nu ard ceva). Acum imi pare rau ca nu am pus si a doua baterie (in fond era responsabilitatea vanzatorului sa ma informeze daca a facut ceva modificari la camion). Acum vin intrebarile: - este posibil teoretic (ca practic am vazut personal) ca un camion nemodificat sa porneasca cu o singura baterie de 12 V? Oare calculatorul de bord iti da voie sa pornesti electromotorul daca nu ai 24V, iar apoi, imediat necesarul de tensiune sa fie asigurat de catre alternator (dar in acest caz ce se intampla cu bateria de 12V care este incarcata acum la 24 V?)? - dat fiind faptul ca a pornit la 12V (inclusiv computerul de bord etc.) ce pot risca daca pun doua bateri de 12V in serie (cum logic ar fi normal)? Toti cei pe care i-am intrebat pana acum au venit cu raspunsuri de genul: ASA CEVA NU EXISTA, inclusiv un electrician de la IVECO. Asadar cer parerea celor care pot da cumva o explicatie la cele intamplate ori s-au confruntat si ei cu acest gen de problema. Multumesc anticipat.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.