Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

pongo

Members
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre pongo

  • Dată Naștere 08/08/1967

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    italia

Vizitatori Recenți Profil

1155 citiri profil

pongo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputație Comunitate

  1. De obicei, strada mea angajeaza pentru Donati Spedition (am scris un topic pe aceasta firma) dar te poate da si la alta firma din Italia sa muncesti ca sofer, depinde unde are loc. Ei nu sunt decat niste intermediari, totul conteaza la cine lucrezi, cu plata sunt ok, adica cu cat te-ai inteles atat iti da dar conteaza mult de firma unde esti. Daca aia le transmite ca ai facut vreo paguba sau alte minuni iti opreste din bani fara sa te mai intrebe cum si ce ai facut
  2. Am prezentat la rubrica ,,discutii despre firme,, intamplarea prin care nu am putut urca cu camionul SCANIA incarcat cu 28 t cu lichid (cisterna) o panta de 15%. Tin sa precizez ca era un camion SCANIA R320 din 2005 cu cutie manuala cu 6 trepte (3+3). Au fost colegi care mi-au dat drepate, ca se poate intampla si la camioane mai noi, unii ca pe banii care-i primeam am facut destul. Recunosc, chiar daca posed permis de profesionist de 10 ani, pe ansamblul TIR am doar 1 an de experienta, in restul perioadei lucrand doar pe camion simplu. As vrea sa aflu si parerea altor colegi, mai experientati, daca a fost poate o greseala din partea mea sau se poate intampla si altora. Un coleg italian, care facea si el acelasi traseu dar cu un camion nou, un VOLVO de 2-3 ani vechime a patit acelasi lucru, el avand sansa de a gasi un loc unde a putut intorce.
  3. Ma simt dator sa revin cu anumite lamuriri privitoare la aceasta firma Donati si imprejurarile in care s-au intamplat evenimentele 1.Cursele regulate se faceau zilnic de 470 km ( nu 420 ) 2.In ziua cand am ramas cu camionul in panta de 15% si nu a vrut in nici un chip sa mai mearga efectuam o cursa de 750 de km. 3.Din cauza unor lucrari de asfaltare, politia austriaca devia toate camioanele pe un drum ocolitor care s-a dovedit prea greu de urcat pentru ,,sicriul,, cu nume SCANIA, care avea o vechime de 10 ani, 950 de mii de km la bord ( asta in cazul in care nu avea un milion 950 de mii ), cu un motor de 320 de cai, dar care pe masca din fata scria cu fala SCANIA R 480, o pacaleala pentru soferii fraieri. Iar in clipa in care nu a vrut sa mai mearga si s-a oprit iar patronul a trimis ajutorul stradal mi-a fost imputata mie toata suma, respectiv 1700-1800 de euro. Care a fost vina mea, ca sofer? Dar se vede ca de cand firma Strada mea si-a tras patron italian (Donati fiind si patronul celor de la Oradea ) a cazut in patima dezinformarii si cauta in continuare ,,sclavi,,
  4. La Donati spedition lucrez din octombrie iar incidentul din Austria a avut loc la inceputul lui noiembrie. Oprirea banilor i-am descoperit abia acum, la sfirsitul lui decembrie cand ne baga salariul pe noiembrie. Multi m-au indemnat sa-mi caut dreptatea prin sindicat dar formele de angajare sunt printr-o agentie din Oradea, asa ca nu ma ajuta cu nimic
  5. A nu se confunda cu Donatiro, firma nou infiintata de unul din fratii Donati. Lucru pe cisterne non adr destul de lejer dar dispecerii de la Faenza, in special unu Alex, deficient rau. Camioanele vechi, 10-12 ani, luate de la dezmembrari, niste SCANIA, cisternele si alea aruncate la gunoi de Germani si luate de bune de astia, niste vechituri si alea. Bani trebuie sa ai de acasa, nici becurile nu le deconteaza. Ramai cu camionul defect, iti trimite soccorso stradale iar la sfarsit de luna iti opreste din bani. Am de platit 1500 de euro, mi-au facut in 10 rate ca am ramas cu camionul in Austria si a venit unu si m-a remorcat. Fugiti ca necuratu de tamaie cand auziti de ei, sa nu mai pateasca si altii la fel
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.