Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

PislaruFlorin93

Members
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre PislaruFlorin93

  • Dată Naștere 04/23/1993

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Buzau

Vizitatori Recenți Profil

1165 citiri profil

PislaruFlorin93's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Prima saptamana in comunitate Rare
  • O lună in comunitate Rare
  • Un an în comunitate Rare

Recent Badges

0

Reputație Comunitate

  1. Mulțumesc frumos pentru răspuns. Cel mai sigur este ca maşina să o folosesc doar prin apropiere şi să evit contactul cu controalele. Sunt sigur că topicul acesta va lămuri şi alte persoane aflate în circumstanțe asemănătoare. Rog moderatori să nu îl închidă încă, poate mai are cineva ceva de completat ce ne poate ajuta pe viitor pe noi cei ce au autoutilitare până în 7.5t
  2. Bună ziua! Doresc şi eu câteva informații. Precizez că am citit legea 561 plus majoritatea subiectelor de pe site dar nu am găsit ceva care să mă lămurească. Dețin de puțin timp un Iveco daily basculabil de 6.5t cu tahograf din fabrică înmatriculat pe persoană fizică ( înscrisă pe numele meu). Maşina clar se conduce cu categoria C. Motivul pentru care am cumpărat această maşină: să pot transporta în scopuri personale orice am nevoie şi oricând lângă domiciliu, adică nisip, cereale din câmp, materiale de construcții de la magazine etc. Nu am de gând să fac transport marfă pentru profit, ci doar să îmi transport bunurile. Nu am folosit tahograful deloc deşi ştiu cu ce se mănâncă ( lucrez de câțiva ani ca şofer pe camion plus remorcă 40t, național şi internațional) Intenționez ca pe viitor să îmi transport marfa din camp (pepeni) la piețele din alte oraşe vecine sau să asigur transportul gratuit clienților ce cumpără în cantități mai mari. Întrebarea mea: am voie să îmi transport marfa în scopul vânzări fără a folosi tahograful? Iar dacă trebuie să îl folosesc cum fac? Să folosesc diagrame doar pe durata drumului plecând de acasă până la întoarcere respectând aceleaşi reguli ca şi cum aş fi la serviciu? Am auzit extrem de multe păreri diferite de la angajați arr şi de la inspectori isctr pe care i-am întâlnit. Uni spun că am voie pentru că maşina nu depăşeşte 7.5t şi e înscrisă pe persoană fizică. Alți spun că dacă mă prind fără licență de transport şi cu marfă în benă mă lasă fără numere ( eu în gândul meu: cum *** să obțin licență dacă nu am firmă, maşina e pe persoană fizică). Mulțumesc mult oricui pentru orice răspuns!
  3. Mulțumesc frumos de lămurire, cred că la fel voi face şi eu până la urmă, asta ar fi ultima soluție. Am încercat să activez sim-ul cu smartphone-ul, am intrat pe site dar nu a mers, am încercat să descarc aplicația iar nu a mers, probabil că am cartelă de Ro în telefon, îmi arăta " Acest articol nu este disponibil în țara dumneavoastra" ... nu văd alt motiv, sunt în Germania deci sunt conectat la o rețea locală, iar dacă dau căutare la aplicaţie pe magazin play dau degeaba, nu o găseşte. O să încerc cu laptopul, trebuie să reuşesc, nu mi se pare complicat.
  4. Salut, se pare că nu s-au schimbat prea multe în 6 ani, tot 12,99 o cartelă, am înțeles că costă undeva la 20 de euro pentru 5 gb de internet pe Germania dar care este valabil şi în roaming, singura problemă e cu activarea, gagica de la supemarket de unde am cumpărat cartela a spus că nu se poate activa decât cu paşaportul sau cu datele unui "neamț" ... Ştie cineva cum se activează mai exact? Poți fenta datele pentru activare?
  5. Salut,pot spune ca pe cisterna nu este la fel de multa munca ca pe prelata, nici macar jumatate, de invatat te inveti repede cu piesele ce trebuiesc montate pe colector pentru a descarca si incarca. Toata lumea crede ca cisternele se pot rasturna m-ai repede decat alte remorci, nu spun ca nu este adevarat dar in ziua de azi cisternele au m-ai multe compartimente si de obicei majoritatea compartimentelor se incarca complet pentru a nu face balans absolut deloc, iar in aceste cazuri in care compartimentele sunt pline pot spune din mica mea experienta ca sunt mult m-ai stabile pe strada decat prelatele. Ca dezavantaje pot spune ca aproape la fiecare incarcare trebuie sa stai o jumatate de ora sau o ora in functie de produs sus pe cisterna pentru a urmari nivelul de produs in fiecare compartiment si pentru a inchide fiecare compartiment atunci cand este incarcat complet. Un alt avantaj este ca cisternele sunt m-ai scurte decat prelatele, perfect pentru a te parca chiar si in cele m-ai inguste locuri din parcare, un avantaj destul de mare daca lucrezi pe comunitate
  6. nici eu nu sunt de acord cu plata la km, postand despre firma aceasta fac o exceptie, cine cunoaste cat de cat ce inseamna munca pe cisterna va fi de acord cu mine ca un sofer pe cisterna nu munceste fizic nici macar jumatate cat munceste unul pe prelata. Media aproximativa pentru un salariu de 2000 de euro este de 12000 km pe luna, eu zic ca se pot face destul de lejer. Postul meu a fost unul pur si simplu informativ, in mare parte pentru incepatori cu macar o luna de experienta pe un cap tractor, sau chiar deloc. Cine e tatic pe tir nici nu se va chinui sa citeasca tot ce am scris, pentru ca un sofer care e sigur pe cunostintele sale adunate de-a lungul anilor va dori un salariu fix macar de 2500 euro pe luna, asa ca eu doar am vrut sa bat apropoul despre aceste firme, pentru ca in tarile vecine Romaniei, am intalnit soferi destul de experimentati care accepta sa lucreze si pe 1200 euro ceea ce este destul de trist
  7. Cine sta in Spania se poate interesa la firmele care lucreaza cu cisterne alimentare: Travesa, HurTrans si altele HurTrans are nevoie de soferi, firma se dezvolta mereu, in mare parte flota este alcatuita din Iveco Stralis vechi de doi ani maxim si din tgx-uri in mare parte noi. Ideal ar fi ca soferii sa locuiasca cat m-ai aproape de baze: una la Valencia iar cealalta la Murcia. Salariul variaza in functie de km, week-enduri petrecute in cabina etc, din cate stiu sunt cam 15 soferi romani sau m-ai multi. Salariul in majoritatea lunilor din an sare de 2000 euro. Ce-a m-ai importanta cerinta a firmei este cunoasterea limbi spaniole incat sa se poata vorbi cu angajatii. Sper ca am fost de ajutor cuiva care are nevoie de un loc de munca!
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.