Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Jax

Members
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Targoviste

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Jax's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Am demontat din nou cutia si cred ca am gasit problema, simeringul de la arbore. Cand am demontat prima data pana sa spal bine acolo ara murdar de ulei mai peste tot si parea ca s-a scurs de pe motor, insa acum fiind curat s-a vazut ca venea in spatele volantului pe la simering si apoi ajungea pe discul de frictiune prin orificiul de ghidaj pe care il are volantul langa suruburile de prindere. acum astept sa imi aduca simeringul de la arbore si cel de la cutie de sa le schimb pe ambele. Cred ca de aici aparea problema. ramane de vazut dupa ce montez si fac un test.
  2. despre ce limitator este vorba mai exact/ ce pot sa fac sa aflu mai exact daca este cilindru? la modelul meu este prin tragere, am rulmentul acela care se prinde cu ajutorul sigurantei de placa
  3. Buna seara, Incep prin a va anunta ca sunt nou pe acest forum si in cazul in care problemele similare cu ale mele s-au mai dezbatut, va rog sa ma directionati catre discutie ca eu unu nu am gasit. Problemele sunt la un MAN TGA 18.480 2005 automat. Masina am cumparat-o cu motorul spart si a stat pe dreapta o perioada. Dupa ce am reusit sa il refac, am facut un drum de test cu semiremorca goala sa vad eventualele probleme, si am gasit urmatoarele: 1.Capul tractor nu franeaza pe partea dreapta, am facut aproximativ 300km si nici nu a luat rugina de pe disc. placutele le-am schimbat si etrierul culiseaza bine. 2.La primul test drive la aproximativ 80km/h cand calcam acceleratia la maxim se tura ca si cum patina discul. am venit la garaj, am demontat cutia si surpriza discul in stare buna comparat cu unul nou aveau aceeasi grosime(probabil schimbat de curand de vechiul proprietar) placa prezenta mici fisuri si semne ca a fost incalzita in trecut, asa ca am schimbat doar placa dar tot cu una second dar in stare buna care provenea tot de la un tga al nostru (a fost data jos la 200.000 ca sa rupt rulmentul). dupa ce s-a facut operatiunea, am plecat iar la drum si fix acelasi comportament(la~80km/h goala cu piciorul in podea pleaca turatia singura fara sa creasca viteza) Intrebarea mea este pentru problema cu ambreajul, se poate ca cilindrul sa nu debraeze complet?
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.