Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

longbou

Members
  • Posts

    104
  • Joined

  • Last visited

About longbou

  • Birthday 02/06/1974

Profile Information

  • Location:
    nicosia

Contact Methods

  • Yahoo
    longbou_fighterul

longbou's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. ideea ta e buna, dar cei mentionati nu stiu ca sunt acuzati si nu pot da replica, iar eu daca sunt in conflict cu cineva ii pot posta numarul masinii aici, discreditand soferul respectiv. in afara de asta, se poate schimba soferul de pe masina respectiva, si noul sofer poate fi privit cu neincredere de cei care citesc aici.
  2. leobango cred ca te poate ajuta. da-i un mesaj privat, poate nu a intrat in aria asta.
  3. pana nu desfaci sa vezi ce are e greu de dat cu presupusul garnitura de chiuloasa arsa iti poate da mai multe simptome: -cand e fisurata intre apa si ulei le amesteca- in cazul asta gasesti apa in ulei si ulei in radiator. se vede pe busonul de la ulei o spuma albicioasa. -cand e fisurata intre camera de ardere si apa- iti baga compresie in instalatia de apa si ti-o da afara. in cazul asta cand ii pui apa in radiator ai sa vezi cum iese aerul si iti da apa afara (evident cu motorul pornit) -cand e fisurata intre camera de ardere si ulei- iti baga compresia in baia de ulei si probabil o scoate pe la joja. -si ar mai fi situatia in care fisura este intre toate 3 (camera de ardere, ulei si apa)- atunci iti si baga ulei in apa si iti si da apa si ulei afara. temoflotul este un radiator prin care trece si apa si ulei (prin conducte separate, desigur) si care are menirea sa raceasca uleiul cu ajutorul apei. ar fi posibil sa iti amestece si acolo apa cu uleiul, dar daca iti scapa si compresie, nu este de la termoflot. eu nu sunt mecanic, sunt doar un sofer mai vechi care de-a lungul timpului m-am lovit de diverse neplaceri. si din nevoie, curiozitate si placere am invatat sa desfac motoare. referitor la prezoane: prezoanele sunt facute sa aiba putina elasticitate, pentru a nu se rupe la o strangere peste masura. in mod normal doar un novice rupe prezonul prin strangere deoarece daca este strans peste masura prezonul se lungeste putin inainte de a se rupe, iar in momentul cand se lungeste "se simte la mana" ca merge mai usor. iar dupa ce au fost stranse, datorita incalzirilor si racirilor repetate, se considera ca se pierde elasticitatea lor si se recomanda sa fie inlocuite. eu iti recomand sa nu mai folosesti camionul, trebuie sa te gandesti ca uleiul avand apa in el si-a pierdut din calitati si nu mai face ungere cum trebuie pe cuzineti si segmenti si poti avea ghinionul sa te trezesti cu motorul gripat. daca nu esti asa "norocos" ia in calcul ca uzura camasilor, segmentilor, cuzinetilor, vilbrochenului este mult mai mare. fa o comparatie intre un ulei uzat si unul nou, iar ce ai tu acum in motor (ulei cu apa) este mult sub calitatea uleiului uzat. referitor la chiuloasa: daca gasesti vreun mecanic care sa-ti puna chiuloasa inapoi fara sa fie planata (rectificata), spune-i sa-ti dea banii inapoi si trimite-l la plimbare! ala nu e meserias, ala se cheama carpaci! cand dai chiuloasa afara trebuie sa faci 3 lucruri: 1. sa o planezi 2. sa o verifici (este posibil sa se fisureze si in interior si sa amestece uleiul si apa) 3. sa-i faci supapele si scaunele daca nu ai bani si esti obligat sa faci un compromis, il faci cu supapele nu cu planarea sau verificarea, pentru ca daca nu o planezi ai sanse mari sa patesti acelasi lucru intr-un termen foarte scurt. iar cu verificatul ai sanse sa nu mai fie buna chiuloasa si sa dai banii degeaba pe toata lucrarea imi pare rau de ce ai patit, dar eu iti prezint realitatea chiar daca nu iti este favorabila situatia!
  4. stii cati de multi sunt ca tine care sunt zmeii pe internet? iti spun eu, in scoala nu aveai curaj sa deschizi gura la instructor, si daca ai avut norocul sa gasesti pe cineva care sa te invete a fost doar pentru faptul ca ai permis din vremea cand soferii erau cu adevarat soferi. asta am subliniat si inainte, ca un sofer adevarat se dadea jos sa-l ajute, asa cum te-a invatat si pe tine. cu siguranta ai prins timpurile cand soferii adevarati opreau camioanele singuri (fara sa li se faca semn) cand vedeau un alt camion cu cabina ridicata maii vrei sa mai discutam despre mentalitate? sa stii ca daca traiesti in Canada nu esti cu nimic superior, asa cum nu sunt nici eu daca nu traiesc in Romania. La multi ani tuturor!
  5. hai sa fim seriosi! in primul rand asa cum zice si colegul soferik30, in Romania nu stiu nici o scoala care sa aibe cap tractor si semiremorca! in alta ordine de idei, zi-mi si mie, in care scoala de soferi ai cerut tu sa dai cu spatele cu remorca? in liceu sau in armata? cred ca te dadea instructorul jos de la volan in secunda 2, si stim cat isi dorea fiecare sa conduca la ore. ca sa nu mai vorbim ca in 2 ore conduceau 4-5 elevi in loc de unu. si ca sa revenim ontopic, dupa ce ai iesit din scoala de soferi de unde ai luat permisul romanesc (cea din armata banuiesc), in cat timp estimezi ca bagai un tir la rampa?
  6. si in care din alea 2 scoli din Romania ai invatat sa dai cu spatele cu tir-ul?
  7. oare cati din soferii care posteaza aici au invatat sa bage la rampa un tir in timpul scolii de soferi? poate respectivul sofer abia luase prmisul si atestatele si acum invata sa ajunga si el sa fie "nascut cu volanul in mana" eu conduc din '95 si un lucru pot sa spun cu certitudine: pe vremea aia un sofer adevarat care vedea situatia asta nu filma si il punea pe internet, ci se dadea jos din camion si il ajuta pe crestinul ala care nu se pricepea!
  8. intrebarea ta a avut un sens ironic, de superioritate! raspunsul ca "este vital" este interpretarea ulterioara pe care ai gasit-o ca un fel de scuza vazand ca nu toti userii sunt "pupincurerscu" cu adminii. acesta este un forum, si pe forumuri oamenii cauta sa-si mareasca bagajul de cunostinte (chiar daca dupa parerea unora acestea ar trebui sa fie elementare). unii poate nu au cunostinte de soferie, altii de mecanica, altii poate au probleme cu ortografia sau gramatica, normal este sa cautam sa invatam, nu sa ne luam peste picior. in sfarsit, eu nu am menirea sa te determin sa recunosti ca ai gresit, este problema ta, dar ar trebui sa realizezi asta atat timp cat ti-au spus-o atati useri intr-un timp atat de scurt, sau astepti sa intre cativa prieteni care sa-ti tina partea, si celor care te critica in continuare sa-i ameninti ca-i banezi? o sa-mi editeze cineva postarea asta oare?
  9. ideal ar fi sa-ti recunosti si greseala, chair daca esti "mai mare in grad"
  10. intradevar, celor care nu corespund meseriei, puteti sa le platiti 2000 euro salariu, ca nu vor fata fata cerintelor. dar nu cred ceea ce afirmati mai sus si anume ca nu sunt mutumiti sau nu au respect. iar la un salariu de 2000 lunar, fie vorba intre noi, va puteti selecta soferii fara probleme, n-am dreptate? discutia cu soferii din acest topic a degenerat datorita faptului ca in prima postare ati generalizat putin, iar soferii (indreptatiti, dupa parerea mea) au reactionat. va reamintesc discutia cu pricina sper din tot sufletul, sa nu catalogati gresit un sofer care vine la angajare fara sa stiti ce-i poate pielea. pe cuvant ca nu toti fura motorina sau fac alte gainarii descrise de dumneavoastra anterior!
  11. si de la mine 3 voturi (eu, sotia si baiatul). nu e buna varianta cu confirmarea pe mail, trebuia sa faca un vot pe fiecare IP. asa o sa fie persoane care isi fac 100 de adrese de mail ca sa castige.
  12. cred ca cea mai buna solutie este sa contactati ambasada Romaniei si sa explicati situatia. ei ar trebui sa asigure asistenta juridica colegului chiar daca a fost vinovat de accident.
  13. l-a chemat omul in vizita, iar el i-a raspuns: "o sa vin cu masina!" despre confidentialitate, parca era un banc: "nu cumpar nimic, doar ma laud" poate omul asteapta sa-l rugam frumos. hai mai nea Mihai, spune-ne si noua ce s-a intamplat, ca nu putem dormii la noapte! te rugam!!!!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.