Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

SergiuBodescu

Members
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

SergiuBodescu a câștigat ziua ultima dată pe Decembrie 20 2016

SergiuBodescu a avut cel mai apreciat conținut!

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Sibiu

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

SergiuBodescu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

9

Reputație Comunitate

  1. Domn' Mario Inca nu ati inteles! O sa fac un ultim efort pentru dumneavoastra 1. Echipa Drumuri Bune care a "impulsionat avantul sindical" a fost constituita din doi oameni - "baietii de la Drumuri Bune" - adica eu si Virgil. Ca paranteza, daca tot ne aratam ranile, am primit oferte de mita de nenumatare ori, am fost amenintati, injurati, cautati, chiar dati in judecata si ni se cer daune de 200.000 euro, dar inca suntem aici. 2. Acceptam critica constructiva oricand atunci cand este sustinuta de argumente pertinente si parerile sunt bine informate. Daca participati pe acest forum la discutii ca amator, pasionat, voluntar cu scopul de a promova niste idei, e foarte bine, e nevoie si de asa ceva, dar ramaneti la stadiul de "comentator". Poate ar fi bine sa va abtineti sa va asumati rolul de ..."eu stiu mai bine cum se face" doar pentru faptul ca sunteti membru cu state vechi pe acest forum dar nu prea ati iesit din confortul online, mail, telefon. Nici nu ati stat luni de zile pe banii si timpul dumneavoastra ca sa infiintati o Asociatie sau mai apoi un Sindicat. Chiar daca scopul este comun, diferenta este mare intre ce faceti dumneavoastra si ce facem noi. Asta nu inseamna ca nu puteti avea si dreptate, dar putina moderatie si modestie nu strica. Nici macar noi, care chiar avem rezultate palpabile si am mers mai departe de voluntariat si amatorism, nu putem spune ca noi detinem adevarul. Mai mult, suntem constienti ca avem un drum greu in fata si ca avem foarte de multe de invatat pe parcurs. 3. Cum am mai spus, echipa de avocati exista. Ei lucreaza de luni bune deja. Vad ca nu vreti sa intelegeti asta nici cum. Va repet, nu pot sa-i prezint pe site. Este ilegal. Nici asta nu vreti sa intelegeti cu toate ca v-am scris inclusiv articoul de lege. Statutul Sindicatului este pubilc si la vedere pe site-ul nostru. 4. Nu am venit pe acest forum ca sa ne facem reclama. Pentru noi asta nu constituie reclama. Aveti 25.000 de membrii din care sub 200 activi. Hai sa fim seriosi, va rog sa intelegeti ca asta nu este reclama pentru noi. Deaceea nu va exista niciodata o discutie, negociere sau cum vreti sa-i spuneti cu nici un administrator, proprietar al forumului despre asa ceva. Va multumesc. P.S. Domn' Mario Bandit, daca tot sunteti administrator, voluntar, pasionat, cu un numar campion la postari si pot spune chiar formator de opinie pe acest forum, va rog sa va revizuti utilizarea semnelor de punctuatie in redactarile textelor dumneavoastra. Este o adevarata durere pentru ochi citirea acestor postari. Doar o critica constructiva.
  2. Pai nu inteleg ce va tine pe loc? De oameni ca dumneavoastra avem nevoie, cu viziune si cu un plan foarte bine definit dar mai ales cu un "know how" si o incredere in sine debordanta. Personal imi place tot ce ati scris. Va rog sa ne spuneti daca putem sa va ajutam cu ceva pentru a pune in aplicare tot ce ati scris mai sus. Bravo domnule, de trei ori Bravo!!!
  3. Buna dimineata. Dupa cum vad, pe aici toata lumea stie exact ce trebuie facut pentru binele soferilor. Vad ca spunem mai mult sau mai putin acelasi lucru, dar dar totusi ne contrazicem. Drept urmare noi cei de la SSDB o sa mergem inainte sa facem ce ne-am propus si timpul va spune daca o facem bine sau nu. Cu asa o experienta in aceste probleme nu ma indoiesc ca o sa va implicati masiv in unirea soferilor, poate chiar o sa infiintati si dumneavoastra o miscare sindicala cu care am fi mai mult decat bucurosi sa colaboram tocmai pentru ca scopul este comun. Asteptam cu interes sa vedem actiunile dumneavoastra in restabilirea unei normalitati in transporturile rutiere din Romania. Va dorim mult succes in eforturile dumneavoastra. Cu stima, Sergiu D. Bodescu Secretar General, Sindicatul Solidaritatea Soferilor Drumuri Bune
  4. @cri5tian cu riscul de a va provoca sila, am sa incerc sa dezvolt eu putin subiectul pentru ca sunt convins ca nu stiti ce presupune participarea la o discutie cu Ministerul Transporturilor. In cele ce urmeaza am sa incerc sa va explic cat mai scurt acest proces. Dialogul Social cu MT se face prin Comisia de Dialog Social din cadrul Ministerului Transporturilor. Ca sa fi acceptat la acest dialog trebuie sa ai reprezentativitate la nivel national. Ca sa ai aceasta reprezentativitate trebuie sa ai Statut Legal de Confederatie Sindicala cu o reprezentativitate de minim 5% din efectivul angajatilor din economia nationala si minim 7% din efectivul angajatilor din sectorul de activitate Legea 62/2011 Cap. V - Art.51 Daca esti un sindicat mic (cu membrii putini) nu poti sa participi la aceste discutii si nu poti face propuneri legislative. Daca hotarasti sa intri intr-o Federatie sau Confederatie vei fi prea mic si "greii" nu iti vor da voie sa deschizi gura acolo cu atat mai mult sa ai vreun reprezentant in aceste comisii. Drept urmare doar vei ingrosa randurile unei Confederatii Sindicale care stim cu totii ce fac. Chiar cineva dadea ex. mai sus pe Miron Mitrea. (care a infiintat un sindicat care a pornit din start cu 23.000 membrii, iar ulterior a ajuns presedinte CNSLR - Fratia) Daca esti un sindicat mare (membrii multi) atunci vei fi curtatde Federatiile Sindicale si vei avea un loc la masa "greilor" SAU poti sa te constitui tu in Confederatie adaugand alte sindicate mai mici si atunci poti sa ai vocea ta in dialog cu Ministerul. In nici o Confederatie Sindicala din Romania nu exista un Sindicat al Soferilor care sa fie majoritar ca numar de membrii, deci nici un sindicat nu are nimic de spus pe acolo in ciuda faptului ca este cea mai mare bransa profesionala. Frumos Nu? Am auzit destule enunturi de genul "as intra in sindicatul vostru daca ar fi ca cel din Franta, aia au un sindicat adevarat nu hotii de la noi". Toti ar dori sa se aseze la "masa pusa", in schimb nu vad prea multi sa doreasca sa participe la constructie. Este usor, stimate domn, sa stai pe margine si sa zici "eu vreau sa vad" ..."mie sa imi aratati" ... e mai greu sa zici hai sa ne unim sa, sa cotizam cu totii sa facem un sindicat puternic. In schimb Patronatul este extrem de unit la nivel National. Cea mai noua propunere legislativa a UNTRR (uniunea nationala a transportatorilor rutieri din Romania) vrea sa faca in asa fel ca soferii din tarile Non EU sa poate sa dea examenele de Atestate in Romania astfel dobandind dreptul sa conduca in UE si sa fie angajati in Romania, pe bani de nimic in locul soferilor romani - explicatia lor ..."Criza de Soferi". Asa ca stati linistiti, are cine sa traga sforile!
  5. Stimati domni, atat eu cat si colegul Bontu suntem pe acest forum ca persoane fizice - nu ca SSDB - care participa la o discutie deschisa la sectiunea SINDICATE. Din cate cunosc eu (poate ma insel) discutiile pe un forum au caracter liber in limita bunului simt. Rolul unui forum este acela de a creea un spatiu unde se discuta liber, idei, concepte, probleme dintr-un anumit domeniu, in speta soferii profesionisti. Deaceea nu prea inteleg de unde atata polemica ca noi am intrat aici "pe usa din spate" cu interese "mascate" de ne face reclama?!?! Cum am mai spus, da dorim sa ne facem reclama, dar prezenta noastra aici ca si useri nu consituie reclama. Citind putin sectiunea SINDICATE observ ca nu suntem singurul nici primul topic care trateaza problema sindicatelor sau a sindicalistilor. Trebuia sa cerem cuiva voie sa ne facem cont aici? Trebuia sa cerem cuiva voie sa scriem in sectiunea SINDICATE? Trebuia sa platim vreo taxa/cotizatie ca sa vorbim despre SSBD, SLT sau CNSLR FRATIA? ...daca este asa, atunci mea culpa - nu am stiut - si ma retrag cu capul plecat din acest forum imediat, numai sa imi spuneti. In alta ordine de idei fiecare dintre cei care au participat la aceasta discutie au venit cu criticile si observatiile si parerile lui gen. "ar trebui sa faceti asa ...nu asa" ...unele critici constructive iar alte pareri mai putin informate. Nici o problema, nici noi nu le stim pe toate. In general toti stim care sunt problemele in ceea ce il priveste pe soferul roman si in ceea priveste miscarea sindicala din Romania, dar fiecare o expune prin filtrul sau - toti spunem acelas lucru, dar altfel -. In final doua chestiuni pe care as dori sa le lamuresc. O intrebare si o precizare. 1. Intrebare: Imi explica si mie cineva ce este acela un "SINDICAT PRIVAT" ? 2. Precizare: @Mario Bandit a.) Pe site-ul nostru apar in poze 7 oameni care constituie Conducerea Sindicatului pentru primul an de activitate, dupa care se va vota conducere pentru un mandat de 4 ani (conform statutului), tocamai pentru ca acesti 7 oameni sa isi dovedeasca in fata membriilor calitatile. Pentru a infiinta un sindicat legal in Roamnia este nevoie de min. 15 membrii fondatori care voteaza conducerea sindicatului dupa care se depun actele la tribunal pentru dobandirea personalitatii juridice. Noi consideram sa facem publica aceasta conducere provizorie pe site tocmai pentru ca oameni ca dvs. sa poate sa vada cine face parte din biroul executiv si ce rol are fiecare. Drept urmare aceasta transparenta poate scoate la iveala anumite "probleme" ale acestor oameni. Noi consideram acest lucru foarte bun si ajuta pe toata lumea sa ia o decizie informata daca are de gand sa se implice sau chiar sa voteze cand va fi cazul. b.) Poate nu stiti dar avocatii si juristii functioneaza sub un regim mai special in ceea ce priveste modul in care au voie sa isi faca publicitate. Prezentarea lor pe site contravine acestor reglementari (Hotararea 852 a Consiliului UNBR, Art. 243 (4) si Art. 249' (2) alin g.). Dar sa spunem ca ar fi fost voie sa publicam pe site acesti oameni. Ati fi vazut niste nume si niste poze care nu v-ar fi ajutat la absolut nimic. Acesti oameni exista pentru ca fara ei un sindicat nu isi poate desfasura activitatea. Puterea unui sindicat, credem noi, consta in numarul de membrii, bani, si oamnei competenti la conducerea lui. Va multumesc.
  6. 1. 0% ...activam de aprox o luna 2. Pentru ca sindicatele existente de ani de zile care au membrii si bani nu au facut nimic concret pentru sofer. Au preferat sa adere la tot felul de federatii si cartele sindicale care "aspira" sindicatele mici, drept urmare nu au nimic de zis, ele devenind parte dintr-un sistem piramidal in care sindicatele soferilor sunt la baza piramidei fara nici o putere de a negocia sau influenta ceva in favoarea soferului. Pe scurt nici un sindicat existent nu vrea sa fie/este independent si nu tinde spre un sindicat national al soferilor (cea mai mare bransa profesionala din Romania la ora actuala - aprox. 70.000).
  7. Stimati domni, Numele meu este Sergiu Bodescu si acesta este primul meu post pe acest forum. Am ales acest topic pentru ca am vazut ca vizeaza Sindicatul Solidaritatea Soferilor Drumuri Bune, prescurtat SSDB, din care fac si eu parte ca membru fondator. De fapt sunt unul din cei doi initiatori ai acestui proiect si il numesc proiect pentru ca deriva din Asociatia Drumuri Bune care a avut ca scop apararea drepturilor soferilor din transportul rutier din Romania cu rezultate zicem noi foarte bune avand in vedere logistica si finantarea de care am dispus. Acum...ca raspuns la o intrebare simpla cum este "ce parere aveti despre SSDB?" pusa de colegul Bontu, nu am citit decat raspunsuri mai mult sau mai putin ironice si pe langa subiect, deaceea tin sa fac anumite precizari: 1. Da, vrem sa ne facem "reclama". In sensul ca dorim ca soferii sa stie de existenta noastra pentru ca suntem la inceput de drum ca sindicat si ne dorim cati mai multi membrii pentru a deveni un sindicat puternic. 2. In ceea ce priveste anumite persoane dintre membrii fondatori cum ar fi Dl. Mihai Erdei alias SSP, tin sa va spun ca a sprijinit foarte mult eforturile de infiintare a SSDB, deaceea in acest moment detine o functie in conducerea sindicatului ca si colegul Bontu supranumit "dom' vice", dar - si exista un mare "dar" - in Statulul Sindicatului Solidaritatea Soferilor Drumuri Bune exista o clauza care spune ca primul mandat al organelor de conducere (Presedinte, Prim-vicepresedinte, Secretar General si patru Vicepresedinti) este de un an, dupa care, vor fi alegeri care au loc in Adunarea Generala a membriilor Sindicatului (adica toti membrii de sindicat voteaza), tocmai pentru a evalua meritocratia fiecarui membru care a avut o functie de conducere in sindicat si care va putea fi reales pentru un mandat de 4 ani. Drept urmare: Nu va plac oamenii care conduc? ....Nu sunt capabili? ...Nu sunt transparenti? ...Nici o problema, aveti ocazia sa votati ca sa-i schimbati!. Singura "smecherie" este ca trebuie sa fiti membru de sindicat ca sa aveti drept de vot. Stimati domni, ca sa aveti un cuvant de spus trebuie sa fiti membrii de sindicat. Daca nu sunteti multumiti de conditiile in care breasla soferilor munceste, trebuie sa aderati la un sindicat care sa va reprezinte drepturile. Aceasta este legea societatii in care traim. Revolutii pe Facebook sau orice Social Media nu exista. Petitiile online nu au eficienta dorita. In discutiile pe forumuri nu facem decat sa subliniem problemele pe care le cunoastem cu totii. Un milion de like-uri nu salveaza nici o viata, nici nu aduce un sofer abandonat intr-o benzinarie in Italia, in slapi si cu 10 euro in buzunar acasa. De ce sa veniti la noi? E simplu! Pentru ca vrem sa devenim cel mai mare sindicat al soferilor din transportul rutier din Romania. Puterea unui sindicat consta exclusiv in numarul membrilor. Noi nu curtam federatii, cartele, confederatii, fratii si alte forme de afilieri, nationale sau europene. Noi vrem sa devenim o forta in Romania. Daca reusim acest lucru, atunci noi vom fi curtati sa facem parteneriate cu alte organizatii in conditii in care vom avea un cuvant greu de spus. Un Sindicat este organizat similar cu un partid politic. Diferenta esentiala este ca daca ai 50.000 de membrii uniti, cu drept de vot, ai puterea sa faci schimbari reale, inclusiv sa stopezi o economie nationala ca sa iti faci vocea auzita. Trebuie sa constientizam ca de pe margine nu se poate schimba nimic. In schimb te costa maxim 10 euro pe luna sa contribui la SSDB si sa sti ca cineva, undeva, sta si munceste zilnic pentru tine si drepturile tale, sa sti ca daca o sa ai o problema cineva iti raspunde la telefon si te poate ajuta. Eu zic ca merita! Voi ce ziceti? De fapt asta era intrebarea colegului Bontu, sau apropo... "dom' prim-vice". In concluzie: De ce sa fi membru de sindicat? Pentru ca este datoria ta! Este datoria ta fata de colegii din parcare, fata de colegii care stau in cabine cu lunile, fata de familiile care asteapta intoarcerea ta acasa si care plang cand pleci din nou in cursa.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.