Jump to content

cico_3504

Moderators
  • Content Count

    3,257
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    123

Reputation Activity

  1. Haha
    cico_3504 got a reaction from NICU-HD in VERACHTERT CBT Srl   
    probabil nu lucreaza nimeni la ei avind conditii proaste sau lucreaza dar avind conditii bune nu vrea nimeni sa zica nimic,sa nu vina sa strice treaba ''magnetarii''😄
  2. Thanks
    cico_3504 got a reaction from IosifP in Pauza ferry.   
    În continuare se va arăta cum se procedează corect (teoretic și practic) în cazul îmbarcării pe un feribot.
    Regulamentul (UE) nr. 165/2014 al Parlamentului European și al Consiliului precizează la articolul 34, al. (7) următoarele:
    "(7) Conducătorul auto introduce în tahograful digital simbolul țării unde își începe și cel al țării unde își încheie ziua de lucru. Un stat membru poate totuși să impună conducătorilor de vehicule care efectuează un transport în interiorul teritoriului său adăugarea la simbolul țării a unor specificații geografice mai detaliate, cu condiția ca statul membru să fi notificat Comisiei specificațiile geografice detaliate respective înainte de 1 aprilie 1998."
     
    Se presupun următoarele date de intrare:
    Conducătorul auto trebuie să se îmbarce (cu autovehiculul pe care îl conduce) pe feribot pentru a ajunge din Germania în Suedia. Pentru aceasta va alege o cursă feribot pe ruta Rostock (Germania)-Trelleborg (Suedia).
    Se presupun următoarele date de intrare:
    data ajungerii în portul Rostock, Germania: 1/07/2015, ora 5:00; cursa aleasă pentru deplasarea Rostock-Trelleborg este cea care are ora de plecare 7:45, aceeași zi, iar ora ajungerii la destinație 13:45. Cazul 1
    Conducătorul auto ajunge la locul de îmbarcare și începe o perioadă de repaus zilnic normală (și-a terminat ziua de lucru). Pentru a începe un repaus zilnic normal în spațiul destinat așteptării feribotului procedează astfel: intră în meniul tahografului digital, setează tahograful pe opțiunea "pauză" și apoi introduce simbolul țării unde și-a terminat ziua de lucru (Germania în cazul prezentat- D).
    ÎMBARCAREA  
    Plecarea feribotului este la ora 7:45, dar îmbarcarea începe mai devreme. Presupunem că îmbarcarea va începe la ora 6:30. Pentru a efectua îmbarcarea conducătorul auto trebuie să-și întrerupă repausul zilnic. Conducătorul auto, pentru a proceda corect în privința îmbarcării, trebuie să procedeze astfel: la venirea feribotului, înainte de începerea îmbarcării, intră în meniul tahografului, setează tahograful pe opțiunea "ferry", apasă "OK"; pornește vehiculul și începe îmbarcarea; la terminarea procesului de îmbarcare oprește vehiculul și trece tahograful pe opțiunea "pauză", continuîndu-și repausul zilnic.
    DEBARCAREA  
    La ora 13:45 feribotul ajunge la Trelleborg-Suedia.
    Începând cu ora 13:50 conducătorul auto se pregătește de debarcare. Din nou va trebui să întrerupă repausul zilnic pentru a efectua debarcarea, iar pentru a proceda corect va trebui să seteze tahograful digital pe opțiunea "ferry", urmând pașii prezentați anterior.Urmează debarcarea; presupunem că timpul necesar debarcării este tot 20 de minute, astfel că la ora 14:10 conducătorul auto ajunge în terminalul corespunzător debarcării. Oprește autovehiculul și din nou setează tahograful digital pe opțiunea “pauză”, continuîndu-și repausul zilnic normal..  
    Totusi daca doresti si mai amanuntit..cu poze..pasi..etc uitate pe link-ul acesta..mie mi s-a parut ok ca explicatii pentru incepatori...bafta
     
    http://www.pilot2000.ro/feribot/ferry.html
  3. Like
    cico_3504 got a reaction from Danny in ce rol are cablul gal ben si cel rosu de la tir?   
    Danny la remorcile normale,in afara de cele de frig e altfel ,acolo cuplezi trailerul si fiind cuplat nu are cum sa se mai miste .La cele de frig insa nu e asa,nu ai loc cum sa pui furtunele de aer,abs sau electrice.Ar fi fost o solutie ca trailerul frig sa aive prizele de cuplare pe sanie,sa poti trage afara prizele,insa nu toate trailerele frig sunt asa.Multe modele au prizele fixe,ca la cel la care a fost baiul.si cuplind prima data furtunul rosu de aer s-a intimplat beleau.Aerul intra pe instalatie si nefiind frina de serviciu trasa sau functionind defect,ca la el,si in panta..o ia din loc.Un cumul de greseli minore care uneori sunt fatale sau grave.S-a grabit..asta e esentialul..Din pacate va avea de suferit toata viata pentru o amarita de secunda,restul amanuntelor nu mai conteaza..ca era volvo si spatiul cabina trailer e mai mic..ca..pfff..Am revenit doar pentru a sublinia inca odata importanta folosirii corecte a ordinii de cuplare,omul nu a fost bucatar,pantofar sau cine stie ce inainte.Are experienta de cel putin 10-15 ani in meserie,totusi..a fost de ajuns o simpla greseala combinata cu alti factori negativi ca sa se intimple nenorocirea.Deci..folositi corect cuplarea furtunelor de aer.Nu va jucati,nu se stie cind puteti fi penalizati 
  4. Thanks
    cico_3504 got a reaction from alin75 in Este legala prelungirea AMPLITUDINII de la 13 ore la 15 ore?   
    Abia asteptam sa ajung acasa,din cauza oboselii am facut o greseala,am omis sa pun in discutie faptul ca tu deja aveai in saptamina de lucru  3 zile de munca de 15 ore cu 3 repausuri zilnice reduse.Nici unul din acestea 3 nu era cel in discutie..ci un altul din ziua a 4 a sa zicem.Aici a fost eroarea mea,ma raportasem la el ca fiind unul din cele 3.
    Privind la acest mod, problema sta cu totul altfel.Perioada maxima a unei zile de munca este de 13 ore,ulterior celor 3 zile munca care au avut maximul admis[15].Poti face in zilele urmatoare un repaus zilnic normal din cele 3 fractiuni[3+9] dar ziua de munca nu poate depasi 13 ore.Aici iar exista o ''virgula''.Orice schimbare a unei zile de munca rastoarna ce am zis,eu merg pe maxim..Ca sa intelegi punem un exemplu..Incepi saptamina de munca dupa un repaus saptaminal normal...avem.....
    Luni..incepi 10.00....termini ora 01.00[ din ziua de marti]....Repaus zilnic redus 01.00-10.00
    Marti..incepi 10.00..termini ora 01.00 Repaus zilnic redus 01-10
    Miercuri  incepi 10.00 termini ora 01.00 repaus zilnic redus 01-10
    joi incepi ora 10.00 termini insa in maxim 13 ore..adica 23.00 repaus zilnic normal 23.00-10.00..Nu poti avea o zi de munca de 15 ore maxim
    vineri incepi ora 10.00  termini in maxim 13 ore 23.00..[numai ca in interiorul acestei zile de munca ai undeva minim 3 ore repaus].urmeaza un repaus zilnic redus [9ore] intre 23.00-08.00....tinind cont ca ai repaus 3+9 este considerat repaus zilnic normal......si in ziua asta maximul orelor lucrate este de 13
    simbata....tinind cont ca in saptamina anterioara ai condus 45 ore si in zilele din aceasta saptamina ai pina acum 42 ore [sa zicem] mai poti conduce daca doresti 3 ore apoi te opresti pentru un alt repaus saptaminal
    Orice schimbare a unei zile de munca rastoarna ce am spus eu in exemplu...sa zicem ca marti lucrezi doar 12 ore..totul se schimba,dupa cum spuneam,am pus maximul
    Exemple ar mai fi dar nu ti le pot da ca dau idei la oamenii care vor sa munceasca nonstop si nu e interesul meu sa fac asta,cine cunoaste bine regulamentul stie
    Oricum,tu fa-ti calculele pe perioade de 24 ore incepind din prima zi a saptaminii tale de lucru, 
     
  5. Haha
    cico_3504 got a reaction from som in Spontex Logistics Austria   
    din ce au spus colegii mai sus nu ai tras nici o invatatura..?..sau speri ca intr-un an sa isi fi schimbat parul...?
  6. Like
    cico_3504 got a reaction from QUGLIZ in Sofer B C E   
    inteleg..cu parere de rau intradevar...sper sa reusesti sa iti gasesti o firma adecvata..il mai las deschis o perioada..apoi daca vrei imi spui sa il inchid..cine stie de unde sare iepurele
  7. Like
    cico_3504 got a reaction from Ionut72 in Este legala prelungirea AMPLITUDINII de la 13 ore la 15 ore?   
    Abia asteptam sa ajung acasa,din cauza oboselii am facut o greseala,am omis sa pun in discutie faptul ca tu deja aveai in saptamina de lucru  3 zile de munca de 15 ore cu 3 repausuri zilnice reduse.Nici unul din acestea 3 nu era cel in discutie..ci un altul din ziua a 4 a sa zicem.Aici a fost eroarea mea,ma raportasem la el ca fiind unul din cele 3.
    Privind la acest mod, problema sta cu totul altfel.Perioada maxima a unei zile de munca este de 13 ore,ulterior celor 3 zile munca care au avut maximul admis[15].Poti face in zilele urmatoare un repaus zilnic normal din cele 3 fractiuni[3+9] dar ziua de munca nu poate depasi 13 ore.Aici iar exista o ''virgula''.Orice schimbare a unei zile de munca rastoarna ce am zis,eu merg pe maxim..Ca sa intelegi punem un exemplu..Incepi saptamina de munca dupa un repaus saptaminal normal...avem.....
    Luni..incepi 10.00....termini ora 01.00[ din ziua de marti]....Repaus zilnic redus 01.00-10.00
    Marti..incepi 10.00..termini ora 01.00 Repaus zilnic redus 01-10
    Miercuri  incepi 10.00 termini ora 01.00 repaus zilnic redus 01-10
    joi incepi ora 10.00 termini insa in maxim 13 ore..adica 23.00 repaus zilnic normal 23.00-10.00..Nu poti avea o zi de munca de 15 ore maxim
    vineri incepi ora 10.00  termini in maxim 13 ore 23.00..[numai ca in interiorul acestei zile de munca ai undeva minim 3 ore repaus].urmeaza un repaus zilnic redus [9ore] intre 23.00-08.00....tinind cont ca ai repaus 3+9 este considerat repaus zilnic normal......si in ziua asta maximul orelor lucrate este de 13
    simbata....tinind cont ca in saptamina anterioara ai condus 45 ore si in zilele din aceasta saptamina ai pina acum 42 ore [sa zicem] mai poti conduce daca doresti 3 ore apoi te opresti pentru un alt repaus saptaminal
    Orice schimbare a unei zile de munca rastoarna ce am spus eu in exemplu...sa zicem ca marti lucrezi doar 12 ore..totul se schimba,dupa cum spuneam,am pus maximul
    Exemple ar mai fi dar nu ti le pot da ca dau idei la oamenii care vor sa munceasca nonstop si nu e interesul meu sa fac asta,cine cunoaste bine regulamentul stie
    Oricum,tu fa-ti calculele pe perioade de 24 ore incepind din prima zi a saptaminii tale de lucru, 
     
  8. Like
    cico_3504 got a reaction from Ionut72 in CARBON LOGISTIC GIARMATA,TM/RO.   
    bine ca nu iai luat pe toti la rind sa ii citezi si sa le raspunzi...mai ales ca comentariile sunt proaspete..de prin 2012-2013..
    .sa inteleg ca vrei sa te angajezi la ei..  
  9. Like
    cico_3504 got a reaction from liviu. in H.ESSERS SRL fosta Centrum-Oradea   
    Multumim pentru informare. Sunt sigur ca daca nu plecai de la ei nu ziceai nimic..dar e bine si asa..Tu spui ca ai rezistat 5 ani la ei..In aceleasi conditii urite..?? sau au fost mai bune si acum in ultimele luni s-au schimbat..Mai e o chestie pe care eu unul nu o inteleg neam..De ce accepta soferii ,constienti,sa depaseasca sau sa incalce regulamentele ..?? Doar ca zice dispecerul..?? sau patronul..Hmm..Aici e ''buba'' cred eu...Sa vezi ce se intimpla daca tu te opresti linistit  si dispecerul poate sa tipe cit vrea..scurt..am terminat programul..la fel cu ''avans diurna''...Pai e avansul soferului..nu al patronului..sa iti dea card separat ..eu unul nu as folosi nici cardul nici banii mei...Din pacate se accepta...si atunci aici am ajuns...din vina noastra..nu a altora..
  10. Like
    cico_3504 got a reaction from Ionut72 in H.ESSERS SRL fosta Centrum-Oradea   
    Multumim pentru informare. Sunt sigur ca daca nu plecai de la ei nu ziceai nimic..dar e bine si asa..Tu spui ca ai rezistat 5 ani la ei..In aceleasi conditii urite..?? sau au fost mai bune si acum in ultimele luni s-au schimbat..Mai e o chestie pe care eu unul nu o inteleg neam..De ce accepta soferii ,constienti,sa depaseasca sau sa incalce regulamentele ..?? Doar ca zice dispecerul..?? sau patronul..Hmm..Aici e ''buba'' cred eu...Sa vezi ce se intimpla daca tu te opresti linistit  si dispecerul poate sa tipe cit vrea..scurt..am terminat programul..la fel cu ''avans diurna''...Pai e avansul soferului..nu al patronului..sa iti dea card separat ..eu unul nu as folosi nici cardul nici banii mei...Din pacate se accepta...si atunci aici am ajuns...din vina noastra..nu a altora..
  11. Haha
    cico_3504 got a reaction from masteriasi in Repausuri săptămânale   
    observ ca devine o obisnuita de prost gust...se pune o intrebare...se raspunde..se intra sa se vada raspunsul oferit si pa...nimic...
  12. Like
    cico_3504 got a reaction from masteriasi in Repausuri săptămânale   
    nu cred ca lucrezi in fabrica sau depozit sa ai pauze..probabil esti sofer...si atunci ai repausuri..zilnice...saptaminale,..etc..invata te rog termenii corecti altfel tu vei dori sa intrebi ceva si noi vom intelege altceva..revenind...
    Saptamina 1 =L,M,MI,J,V munca S D repaus saptaminal 45 ore
    Saptamina 2 =L M MI J V =munca S D repaus saptaminal redus 37 ore
    Saptamina 3 = L M MI =munca ....apoi repaus saptaminal 62 ore [[[ adica ai avut un repaus normal 45 ore cumulat cu diferenta de la cel redus de 9 ore],mai pe intelesul tau....]]]    urmeaza V S =munca si D un repaus saptaminal redus de minim 24 ore
    Ti-am facut un grafic cu ce ai spus tu..poate intelegi mai bine despre ce vorbim...Legislatia ne spune ca ::
    Articolul  8 punctul 6 din regulamentul 561/ 2006 CE : 
    (6) Pe parcursul a două săptămâni consecutive, un conducător trebuie să efectueze cel puţin:
    – două perioade de repaus săptămânal normale sau
    – o perioadă de repaus săptămânal normală şi o perioadă de repaus săptămânal redusă de cel puţin douăzeci şi patru de ore. Cu toate acestea, reducerea se compensează cu o perioadă de repaus echivalentă luată în bloc, înainte de sfârşitul celei de-a treia săptămâni care urmează săptămânii în discuţie.
    Si atunci tu vei face un calcul...saptamina 1+2...saptamina 2+3...saptamina 3+4...etc,intotdeauna te vei raporta la 2 saptamini calendaristice,
    Hai sa vedem acum ce ai inteles,ca sa nu imi racesc gura de pomana la fel ca profesorul care te-a invatat la atestate teoria.......Vei putea face sau nu un repaus saptaminal redus in ziua de D si apoi sa incepi munca cu ziua de L..??...DA...? NU..?...cind te poti opri si ce repaus saptaminal poti sa iei in saptamina 4..?
  13. Like
    cico_3504 got a reaction from masteriasi in Atenție mare în UK!   
    pacat ca e o filmare scurta..totusi esentialul se intelege...pe linga asta au mai dezvoltat o tehnologie ,un detector pentru folosirea telefoanelor in timpul mersului....2g..3g..4g...
    Mobile phone detectors are to be used by police to find drivers using devices at the wheel.
     
    The system, which cannot record footage, was initially tested in Norfolk last year.
    The detector picks up 2G, 3G and 4G signals and will therefore flash to alert people in cars who are using phones to call, text or data.
    If people are using a Bluetooth hands-free device, the detector will recognise this and not flash.
  14. Haha
    cico_3504 got a reaction from Phraeudian in Transportatorii romani, trași pe dreapta...   
    problema este ca acelor filipinezi..vietnamezi..etc..nu li se dadea minimul pe economie..ci ''mediu'''..adica o diferenta substantiala Minim este 2080 lei..Mediu este 5163..pe 2019,.stiu ca undeva prin noiembrie 2018 au modificat legea si acum pot aduce pe un salariu minim la fel ca cel oferit noua..
  15. Thanks
    cico_3504 got a reaction from sxn in Fockedey -Belgia   
    multumim ca ti-ai facut timp si ai impartasit si colegilor din experienta ta la aceasta firma,drumuri bune
  16. Like
    cico_3504 got a reaction from mamitzoiu in H.ESSERS SRL fosta Centrum-Oradea   
    E foarte bine ca ai adus lamuriri de actualitate cu conditiile din firma..de aceea iti si multumeam.Cu cit mai multe informatii avem despre o firma cu atit le va fi mai usor colegilor sa isi formeze o opinie..Din pacate,dupa cum spuneai si tu sunt colegi cu rate...fara o limba straina..neprofesionisti..si aceia vor accepta multe magarii..Pacat ca ei depasesc numarul soferilor profesionisti si fac de rusine meseria.Foarte bine ai procedat neacceptind si plecind din firma..din ce spui tot ''romanii' te-au sapat..aia de pe la birouri..dar tot de-ai nostri..pfff...noi ca natie numai sa ne sapam intre noi stim...rar cazurile cind ne ajutam..Drumuri bune ..bafta
  17. Like
    cico_3504 got a reaction from mamitzoiu in Transportatorii romani, trași pe dreapta...   
    problema este ca acelor filipinezi..vietnamezi..etc..nu li se dadea minimul pe economie..ci ''mediu'''..adica o diferenta substantiala Minim este 2080 lei..Mediu este 5163..pe 2019,.stiu ca undeva prin noiembrie 2018 au modificat legea si acum pot aduce pe un salariu minim la fel ca cel oferit noua..
  18. Like
    cico_3504 got a reaction from masteriasi in Transportatorii romani, trași pe dreapta...   
    problema este ca acelor filipinezi..vietnamezi..etc..nu li se dadea minimul pe economie..ci ''mediu'''..adica o diferenta substantiala Minim este 2080 lei..Mediu este 5163..pe 2019,.stiu ca undeva prin noiembrie 2018 au modificat legea si acum pot aduce pe un salariu minim la fel ca cel oferit noua..
  19. Thanks
    cico_3504 got a reaction from planetara25 in Sc TRANS LIGIUS srl   
    Nu e nevoie sa imi trimiti fluturasii,stai linistit...stiu ca sunt multe firme care nu isi trateaza corect salariatii...personal opinia mea este ca cei care au avut retineri salariale si nu au facut nimic le-au dat apa la moara celor care se ocupa de administrarea firmelor.De aici au prins curaj si s-au imbogatit pe spinarea unuia si altuia.De aceea spun intotdeauna..aveti probe..actionati.vine 1...2....20...Acopera itm-ul citeva dar se aduna..si atunci sunt obligati sa ia masuri..In plus cum spuneam..se face si actiune in instanta ,este separat de itm..si atunci nu mai tine..Din pacate multi dintre noi care nu si-au luat corect banii renunta..toti zic ca nu are rost sa pierzi timpul prin tribunale pentru o suma infima de bani..Foarte gresit zic eu...Nu conteaza suma...ci faptul ca nu am primit-o ....Si chiar daca o primesc dupa 1 an e tot ceva...Si daca mai vine altul..si altul...sa vezi schimbare de atitudine atunci..Cit despre firma in sine..stai linistit..pe acest forum s-au spus multe..si invariabil apare minim o persoana care spune ca vrea sa se duca acolo chiar daca alti 10 au spus ca nu e bine..Asa suntem noi...''romanii'''rasfoieste forumul si o sa imi dai dreptate
  20. Like
    cico_3504 got a reaction from Bingo in Anglia,cerinte,reguli,etc   
    Azi m-am intilnit cu un coleg si a vrut sa stie cum e cu banii ca monezi si bacnote..Poate e de ajutor si altora..deci..
    Bacnotele sunt pe hirtie  ,cele de 20 si 50 si pe plastic [polimeri] cele de ,10 si 5.Nu acceptati pe formatul vechi de hirtie la cele de 10 si 5
    Monedele sunt ca in ordinea medalilor...aur...argint..si bronz..si atunci avem 
    Aur....2 lire si 1 lira [un singur model,celelalte au iesit din circulatie si se schimba doar la banca].Cea de 1 are un interior de ''fer''si exterior galben
    Argint....avem 2 modele hexagonale  de 50p si 20p.....si 2 modele rotund..mare si mic...adica de 10p si 5 p
    Bronz..avem pe rotund 2 monede..mare si mic..de 2p si 1 p...
    1 lira are 100 pi....
    Sper sa va fie de ajutor daca tranzitati uk,bafta
  21. Like
    cico_3504 got a reaction from Bingo in Anglia,cerinte,reguli,etc   
    In mare e ca legea se inaspreste si pe uk...li se dau puteri sporite...motamo e prea lunga traducerea...nu iti iei pauza corect..pina in 300 amenda..poate sa mearga pina la 5 greseli si sa iti dea 1500£...nu conteaza ca sunt pe uk sau comunitate..poate sa iti si imobilizeze auto pina la plata amenzii..Daca faci repausul saptaminal de minim 45 ore la cabina sau pe marginea drumului..iar 300...parcarea ilegala sau inapropriata..deci in locuri improprii amendata..si ai o multime de colegi in ultima vreme care au luat amenzi pentru acest lucru...se axeaza pe zonele rezidentiale si parcarile de pe marginea drumului...Atentie cu telefoanele...doar daca il atingi se considera ca ai gresit...Au fost multe accidente grave datorate condusului primejdios...folosirii telefonului..oboselii..Asta a dus la schimbarea legii si inasprirea ei...
    Ps...atentie ..pe uk se tine cont si de pauza de munca...asta inseamna ca trebuie sa iei o pauza de minim 30 minute inainte de 6 ore de munca...[ciocanele si condus]..Cel mai usor este sa iei o pauza de 45 minute inainte de 6 ore munca sau de 4,30 ore conducere..la care ajungi prima..sa nu depasesti..
  22. Like
    cico_3504 got a reaction from Bingo in Anglia,cerinte,reguli,etc   
    Atentionare celor care tranziteaza anglia..
    .incepind cu luna noiembrie se schimba legislatia si pe aceasta tara....detalii gasiti in link-ul de mai jos...Fiti foarte atenti doarece daca sunteti controlati si se gaseste vreo neregula sunteti amendati si daca plata nu se efectueaza pe loc se imobilizeaza vehiculul...
     
    https://urldefense.proofpoint.com/v2/url?u=http-3A__links.govdelivery.com-3A80_track-3Ftype-3Dclick-26enid-3DZWFzPTEmbWFpbGluZ2lkPTIwMTcwOTE1Ljc4MjA2ODYxJm1lc3NhZ2VpZD1NREItUFJELUJVTC0yMDE3MDkxNS43ODIwNjg2MSZkYXRhYmFzZWlkPTEwMDEmc2VyaWFsPTE3MjQzNDU5JmVtYWlsaWQ9a2VpdGgucnlhbkBsb2dpc3RpY3NwZW9wbGUuY28udWsmdXNlcmlkPWtlaXRoLnJ5YW5AbG9naXN0aWNzcGVvcGxlLmNvLnVrJmZsPSZleHRyYT1NdWx0aXZhcmlhdGVJZD0mJiY-3D-26-26-26101-26-26-26https-3A__www.gov.uk_government_news_drivers-2Dhours-2Dchanges-2Dto-2Dfines-2Dfor-2Dcommercial-2Ddrivers&d=DwMFAA&c=euGZstcaTDllvimEN8b7jXrwqOf-v5A_CdpgnVfiiMM&r=xs1igyLDp47BGeNlaYuNKq7zxZPPn04DBZvzm94R5jQ&m=LPbEQIchpQhTuO2cduduRg-bnpFMl1AYaEdnrRDn2cQ&s=ud1ksW_iwIdSRrLLxK-0P_ZY2PuyUMdJcUhteGFAFb8&e=
  23. Haha
    cico_3504 got a reaction from sxn in Salut   
    Eu nu sunt profesor de romana..sunt sofer...colegul a inteles ce am vrut sa spun...Probabil crezi ca am fost profesor si neavind ce face am ales soferia ca se cistiga mai bine....gresita idee..Ca moderator dau un exemplu de conduita in primul rind...ca uneori mai fac greseli gramaticale nu-i bai...Important e sa vii cu ceva constructiv la dialogul acestui subiect..Succes...
    ps..observi ca nu am zis nimic despre faptul ca singura ta postare nu e legata de vreun subiect...
  24. Thanks
    cico_3504 got a reaction from muri80 in Firme de evitat   
    deschide  un topic separat la rubrica ''discutii despre oferte si  firmele de transport''...pune titlul cu numele firmei apoi in comentariu explica situatia daca vrei...asa putem discuta concret despre aceasta firma sau despre reprezentantul ei,..succes
  25. Like
    cico_3504 got a reaction from masteriasi in Mai multe bancuri :)   
    2 submarine in desert....
    Primul ridică periscopul şi, mirat, comunică submarinului doi:
    – Băieţi, uitaţi-vă, că numai zahăr e afară!
    Submarinul doi ridică periscopul şi îi comunică submarinului unu:
    – E praf!
    Submarinul unu:
    – Ei, şi am zis noi că e cubic?
    Robotul ospatar in circiuma....
    Un tip intră într-un bar deschis recent în centrul Bucureştiului.
    La bar — un robot!
    Robotul îi serveşte un cocktail perfect şi-l întreabă:
    – Cât ai IQ-ul?
    – 150, răspunde omul.
    Robotul începe să facă o conversaţie cât se poate de agreabilă despre factorii încălzirii globale, fizica cuantică şi spiritualitate, biochimie, teoria coardelor, Constituţia europeană, nano-tehnologii şi sexualitate orientală.
    Clientul este impresionat şi se decide să facă un test.
    Iese din bar şi se întoarce pentru o nouă comandă.
    Din nou, primeşte un cocktail perfect şi întrebarea despre IQ.
    – 100.
    De data aceasta, robotul vorbeşte despre fotbal, baschet, formula 1, vedete TV, diete alimentare şi scandalurile din USL şi ARD.
    Cu totul impresionat, tipul iese din bar şi se întoarce pentru un test final.
    Robotul îl serveşte impecabil şi pune întrebarea standard.
    – Aaaa… cred că… aaa… 50, răspunde omul.
    – Aşa-i că la alegeri mergem cu DD? Sau mai bine cu Gigi? Ăştia patrioţi adevăraţi!… Au furat tot hoţii ăştia, dacă l-am putea învia pe Ceauşescu, ăla a fost om! Cum a zis 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.