Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Rebelul

Members
  • Număr conținut

    50
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Rebelul

  • Dată Naștere 06/20/1980

Profile Information

  • Locatia:
    botosani

Contact Methods

  • Yahoo
    Rebelul

Rebelul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputație Comunitate

  1. Rebelul

    sindicat

    un da si de la mine si mult succes pe viitor
  2. butonul unde il ai?ca sa raspund eu cum ajunge de la 0 la 90km pe h instant.
  3. Sincer cu un cap trator si o remorca e foarte greu sa gasesti un contract bine platit....cel care ofera contractul nu da de obicei asa ceva la unul cu o singura masina din cauza ca: in cazul in care se strica masina,cu ce acoperi cursele?fiind nou nu are cum sa stie de seriozitatea ta.iti mai spun ca iti trebui pe langa cap tractor si remorca un capital de minim 10-15000euro sa ai sa acoperi cheltuielile cu motorina,taxele de drumuri pana iti primesti banii.majoritatea efectueaza plata serviciilor prestate de tine dupa 40-60zile.in acest timp tre sa acoperi tu aceste cheltuieli.inca ceva...tre sa ai tot timpul disponibil un capital de 4-5000euro pt situatii de urgenta,caz pica ceva la masina.de asta zic ca e greu cu o masina singura,parerea mea este daca ai o masina sa vb cu cineva sa te ia sub aripa lui pt inceput,care are mai multe masini,apoi daca merge treaba si evoluezi (eu iti doresc asta) sa te poti pune pe picioarele tale cum se zice.eu stiu treburile astea si asta e ceea ce recomand.mult succes si scuze daca am fost plictisitor!
  4. te incadrezi sigur pana in 30000,a luat un prieten de la truck mercedes hamburg 4 bucati in decembrie la 27000 din 2009.incearca la reprezentante auto nordul germaniei ca acolo gasesti mai ieftine.
  5. Rebelul

    Volvo 480-500

    nu am pot abtine....era vorba aline parca asa....mercedes si alte masini
  6. eu as cumpara pentru comunitate un mercedes actros mp2 din 2008-2009 la banii astia.il iei in stare buna si dupa parerea mea e fiabil si economic.am lucrat pe asa ceva si nu au fost probleme majore.avantaj e ca e euro5 si consumul e destul de bun.acum depinde de ce vrei tu sa faci.o seara buna si mult succes!
  7. firma este cunoscuta in zona...majoritatea masinilor le au pe comunitate,unele fac pt lkw walter italia -anglia,unele fac curse de olanda -belgia-anglia.masinile majoritatea bune,au luat 10 noi anul trecut.ca organizare is buni dar ca la orice firma romaneasca sunt unii soferi....este unul in special din gura humorului...nu dau nume,care se cred ca au prins pe dumnezeu de picioare.Moisuc ca asa il cheama pe patron nu stie prea multe din ce se intampla...are incredere in dispeceri care sunt 'unsi' de unii ca sa aiba bani mai multi la decont.pana acum nu am auzit decat de vreo 3 soferi care au avut probleme cu luatul banilor dar nu stiu ce sa zic...e impartita parerea.in rest am inteles banii la timp...cand revii de pe comunitate,ceeea ce nu e normal...dar se dau.au majoritatea masinilor sunt mercedes mp3 dar au si mp2 si cateva dafuri si 2 volvo parca care is pe romania-polonia si romania-ucraina.cam astea is datele care le stiu....a ...uitam...plata e la km 10c/100km plus salariul minim pe tara.drumuri bune va urez!
  8. 2-1 steaua.....marcatori costea si rusescu......alexa dinamo
  9. Rebelul

    Atentie la ...neatentie !

    DB 46 DBY zona wurzburg
  10. mercedes mp4 510 caiuti,50000km consum 27,5 per total.tonaj in limita.
  11. nota 11 ....firma nemteasca oricum....organizar si plata si tot....fara nume
  12. Am citit aici si nu pot sa ma abtin....povestesc si eu din experientele trecute.in primul rand pt soferul 07 care zice ca este dispecer.ai vazut multe filme vad cu dispeceri,daca e asa cum zici tu ca ai respect pt sofer de ce zici ca ii urmaresti ca pe butelii?cu onsum cu tot.daca ai lucra ofer vezi ca sunt curse in care nu te incadrezi cu un consum standard,iarna,zone geografice de munte,stauri pe germania,incarcat dec cu ajutoate cum spuneti voi.pornirea motorului cand faci pauza de 45 pt incarcarea bateriilor,sirocoul si alti factori.voi ce ati invatat la sscoala este ca un camion are consum standard....asta daca ati facut scoala.cum am zis si eu fostului dispecer ca e si sofer.facem schimb de locuri o luna,eu dispecer si el sofer si apoi discutam.dispecrul are pretentia de la sofer a isi faca treaba foarte bine,asigurarea marfii,trasee cat mai optime,consum cat mai bun,daca nu i se da adrea buna sa caute el daca o ref nu e buna sa vada cum se descurca ,sa gaseasca locuri de parcare cat mai aproape de firmele unde decarca si sa fie si in siguranta,adica sa stea sa pazeasca marfa,motorina,iar dispecerul sa stea la birou sa urmareasca si daca nu ii convine sa faca referate.cand vine ziua de salar dispecrul isi ia banii chiar daca banii sunt veniti din munca soferilor,daca nu se invarte roata.banii nu vin.dar soferul are grija dispecerul sa mai astepte cu banii,sa vina facturile de la motorina,caci ei nu au timp sau bunavointa a verifice online.sa vada daca nu vin amenzi.iar cand soferul nu poate ajunge la desc din cauza ca drumul nu este numai al lui,mai sunt si alti participanti la trafic suna dispecerul si zice stii politica firmei este sa ajungi,vezi cum faci si el se culca linistit si tu ar trebui sa stai cu stresul ca 1.te ajuti sa ajungi la inc si tremuri tot sau 2.nu ajungi si esti penalizat fara vina ta.patronul stand cu dispecrul toata ziua si acest domn dispecer avand el grija sa'sti dovedeasca ca el ete mai sef decat seful spune ca nu ai ajuns deoarece nu ai vrut sa te ajuti si nici nu ti'ai cumparat soseaua ta sa mergi cu 87h constant.apoi patronul mai degraba da afara soferii decat sa se uite la ce face dispecerul si apoi dupa ce isi ia omul 30 camioane dupa o munca grea ssi istovitoare de 4ani,constata ca a ramas cu dispecerul si 30 soferi fara experienta care nu ajung niciodata la desc ,se pierd pe drum,nu asigura marfa si apar pagubele.si atunci domnul patron isi da seama ca degeaba a ascultat dispecerul si are masini noi,toate botite,agatate dar km nu se mai fac,nu se mai ajunge la descarcat i toti factorii duc sa nu mai poata plati leasingul la masini.atunci intr'un caz fericit da afara dispecerul,isi aduce oamenii care i'a avut inapoi si pune dispecer pe un sifer cu experienta care stie cu ce se mananca....si lucrurile revin la normal.nu este o poveste de parcare....cum am zis este din experienta mea trecuta...din fericire pt el acel patron sis'a dat seama ca soferul aduce banii la firma nu dispecerul si acum il felicit pt alegerile facute.apropo acum are 50 camioane si ii merge bine.pt toti colegii drumuri bune si fara evenimente si pt dispeceri incecati sa va faceti treaba voastra i lasati soferii sa o faca pe a lor.fara imbarligaturi si fara aere de sefi din partea voastra.
  13. desfa acolo jos in fata in dreapta.scoate sitele de acolo si din spatele scaunului si curata'le bine.apoi sa'mi zici daca ai caldura
  14. Sa va zic ce si cum e cu aceasta firma.am lucrat la ei 1an si 6luni.totul a fost ok la inceput....apoi a venit domnul dispecer florin si lucrurile s'au schimbat.din salarul fix care il luam pe comunitate la sfarsit de luna a inceput domnul dispecer sa zica sefului ca mai bine ne mai amana cu banii si se foloseste el de bani si uite asa au inceput intarzierile...primele luni cate putin apoi cate o luna si apoi 2 luni.tin sa precizesc ca faceam mai mult anglia.apoi tot domnul dispecer a inceput sa zica sa nu mai folosim parcarile cu plata de pe anglia si sa stam pe unde putem,dar sa avem grija si de masina si marfa.apoi a inceput sa zica ca la alte firme soferii mai folosesc metode ajutatoare si a vrut sa impuna si la noi.care a fost slab de inger a picat,care nu,a mers la program.apoi a zis ca la alte firme se face plata la km si nu se da salar fix si asa a inceput sfarsitul pentru mai multi soferi.am incercat la sedinta anuala sa discutam cu patronul dar dispecrul a sarit in sus ca asa fac toate firmele si asa trebuie.patronul asculta de dispecer si acum dintr'o firma de nota 10 vreau sa zic s'a ajuns la nota 2.aaaa uitasem,dupa ce am plecat am aflat ca se face plata la km si banii se dau dupa 3 luni cand se merge acasa.asa a ajuns la nota 1.si cica cand ajungi acasa mai astepti ca n motive gasite de dispecer,facturi la motorina,nu au primit banii in cont,etc.care vrea sa riste e invitatul meu,dar sa nu zica ca nu a fost avertizat....m'am hotarat sa scriu despre ei pt ca am vazut ca au anunturi de angajare si nu vreau sa zica colegii ca nu au stiut cum sta treaba.va urez drumuri line si daca sunt ceva intrebari cum am timp raspund.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.