Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

nmg

Members
  • Număr conținut

    68
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre nmg

  • Dată Naștere 02/11/1972

Profile Information

  • Locatia:
    Bucharest

Contact Methods

  • Yahoo
    m_naghen

nmg's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Si n-ai incercat sa-l pui pe mufa de la alternator, asa, cu mana si sa verifici daca incarca ? Doar un pic, cat sa vezi ce se intampla daca faci legatura ?
  2. Ca sa iti dai seama daca un motor trebuie facut (desi ar trebui sa precizezi ce intelegi tu prin "facut"), nu ai neaparat nevoie de valoarea compresiei. Consumul de ulei ar fi un indicator destul de bun: daca mananca ulei peste limitele rezonabile, il dai la reparat. Daca nu mananca ulei, nu bate, nu face alte zgomote, partea de segmenti, piston, cilindru ar trebui sa fie ok. In general, masurarea compresiei se foloseste atunci cand banuiesti ca este ceva in neregula la un cilindru: masori valoarea la toti cilindri si daca la unul compresia este substantial mai mica, este ceva in neregula acolo. Ca si procedeu de masurare, este (oarecum) simplu: desfaci toate injectoarele, si iei fiecare cilindru pe rand. Pui manometrul in locul injectorului in timp ce un coleg da la automat, tu citesti valoarea indicata, care ar trebui sa fie aproximativ identica la toti cilindri.
  3. Ideal ar fi ca un mecanic sa vada ce se intampla acolo, cat mai repede. Personal cred ca este vorba doar de vreun culbutor slabit, dar pana nu-i dai capacul jos, nu poti fi sigur. Poate fi de la culbutori sau poate fi un zgomot din alta parte care se transmite in zona aia. Nu prea cred ca este de la axul cu came, asta nu prea bate asa vizibil. Cum stai cu presiunea la ulei ?
  4. Omule, cu pila ? Planeaza chiulasa cu pila sau cu smirghel ?? Ce fel de mecanic ar face asa ceva ?
  5. Hai sa fim putin intelegatori, este primul camion pe care l-a condus, stii cum e, te atasezi de chestiile astea. In afara de asta, camionul nici nu arata prea rau - parerea mea.
  6. nmg

    Sofer Incepator

    Am crezut ca este vorba de profesionist. Nu stiu, colegul, nu prea am vazut oferte de soferi numai pentru B. Ia-o si tu prin cunostinte. Sau pe la curierate, distributie, ceva asemanator.
  7. nmg

    Sofer Incepator

    Atestat profesional, card tahograf, ai ? Sunt cetav topicuri pe aici cu firme care *se spune* ca ar accepta si incepatori.
  8. Din cate stiu eu, intercooler-ul este un simplu radiator care raceste aerul inainte de a fi introdus in motor. Nu vad ce ar putea sa se strice la el. Evident, poti verifica daca colierele sunt bine stranse pe tubulatura sau sa nu fie infundat. Sau daca al tau are vreun ventilator, desi nu cred, il poti verifica. Totusi, la un tester ai fost cu ea ?
  9. Pai eu m-as uita in primul rand la filtrul de aer si apoi as duce-o la un tester. Pe urma, in functie de ce zice testerul: injectoare, pompa, etc.
  10. Trebuie dus la un mecanic priceput. Poate si la reprezentanta daca iti permiti dar asteapta-te sa te friga bine in buzunar. Ar trebui sa gasesti un mecanic in care sa ai incredere, ca altfel s-ar putea sa platesti si ce e bun ... In rest, nu poti afla cauza reala decat dupa ce il desfaci si verifici pe circuit, din aproape in aproape.
  11. Da, e corect, intarind arcul de la supapa de refulare a pompei, presiune de ulei creste. Totusi, e bine sa stii ca asta nu e decat o carpeala, care nu iti rezolva problemele reale de la motor. Eu stiu ? Ar fi bine sa fie numai pompa de vina ... Ma intreb, cand l-ati probat, nu ati remarcat presiunea scazuta la ulei ? Nu l-ati lasat sa se incalzeasca bine ? Motorul se asculta si se probeaza cand e cald, de ex. la rece merge ceas si la cald bate de nu poti sta langa el.
  12. nu stiu sa-ti spun cum se reseteaza mesajul ca nu cunosc masina dar in ceea ce priveste presiunea scazuta, ambele cauze indicate de mecanici pot fi de vina: poate fi pompa uzata, poate fi o scapare pe la linia de cuzineti sau pot fi amandoua ... Evident pe forum nu poti repara o masina, cel mult poti primi cateva indicatii. De exemplu: - se aud ceva batai pe la motor ? -> ar putea fi un cuzinet slabit - motorul merge rotund la relati ? -> nu, injectoare infundate, de obicei - pompa de ulei are debitul si presiunea in parametri ? daca nu, trebuie schimbata sau reglata. Supapele de pe pompa functioneaza ? - exista spuma galbena - albicioasa pe joja (asta daca masina are joja) ? -> daca da, pe undeva iti intra apa in ulei si il subtiaza.La fel, daca uleiul miroase a motorina, presiunea scade substantial. Depinde acum si cat de mult iti scade presiunea la cald dar daca zici ca ti-a dat mesaj de presiune scazuta, e cam nasol. Sap poate ca motorul tau are nevoie de un ulei mai vascos. Verifica in cartea masinii ce tipuri de ulei sunt indicate de producator. Daca nici asa nu se rezolva, trebuie dus la doctor si luat la intrebari.
  13. Deci daca nu-mi incape numele, scriu numele de familie pe fata si pe spate prenumele, e ok asa ? Si unde anume se scrie pe spate ?
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.