Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Gabriel1960

Members
  • Număr conținut

    24
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Gabriel1960 a câștigat ziua ultima dată pe Iunie 10 2017

Gabriel1960 a avut cel mai apreciat conținut!

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Bucuresti

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Gabriel1960's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Reputație Comunitate

  1. Domnule Rossi,va rog sa va cititi singur postarile sa vedeti cum va dati de gol ce am discutat si mi-ati promis precum si ca nu aveati nici o clipa de gand sa va tineti de acele promisiuni.Tot ceea ce regret este nu doar ca am pierdut 100 de euro din si asa subtirelul meu buget,ci faptul ca dandu-va dvs cuvantul(pe care am dorit sa mi-l respect)si facand acest drum inutil la Bratislava,am pierdut un alt contract cu mult mai serios cu un domn roman cu care as fi semnat inca de la Bucuresti,dar l-am refuzat pentru ca v-am promis dv!Si era din toate punctele de vedere MULT mai avantajos si ca bani si ca durata de lucru/odihna si era si pe frigorifica fara hamaleala la prelata.Oricum sper sa imi faca loc acel domn deoarece omul in loc sa se supere pe mine ca l-am refuzat ma apreciaza pentru ca sunt om de cuvant.
  2. Eu un singur lucru te-am rugat de mai multe ori:sa citest cu atentie ce a scris dl Rossi.Acolo vei gasi TOT ce m-a nemultumit si am decis atat sa plec cat si sa demasc felul in care procedeaza cu angajatii si ce cuvant are.restul hartiilor nu ma intereseaza desi iti multumesc pentru efortul de a ma suporta si mai ales de a scrie aici. Si inca ceva:ai vazut cumva dta scris valoarea diurnei?La salariu scrie AICI inr-adevar 650euro(cel pe care l-am citit eu nu avea aceasta valoare,dar acum nu mai are importanta)dar valoarea diurnei o gasesti pe undeva?Si toate acele articole de legi legat de codul muncii din Slovacia ti se par ok,cunoascatoare,indeajuns de abordabile pentru a te putea apara in caz de netinere de cuvant ce tot vezi ca se schimba de la o ora la alta?Stimate domn,poate ca nu am experienta dtale in numarul de firme la care am fost angajat,dar totusi la 57 de ani toate acestea nu au sadit liniste si incredere in mine!Oricum cel mai concludent ar fi fost continutul si tonul de la telefon al dlui Rossi precum si al dnului de la Bratislava,extrem de sfidator si obraznic.
  3. Omule,nu spun ca nu am gresit,cea mai mare gresala a mea a fost ca am plecat din Bucuresti considerand ca palma batuta a intelegere are valoare,si da,am fost naiv,dar asta nu inseamna ca eu nu am probe cum afirmi,te-am rugat sa ctesti ce scrie dl Rossi cu manuta lui ce am cerut si cum nu ar fi avut de gand sa faca,desi mi-a promis si admis verbal TOT ce am cerut!Daca citesti toate acestea ai sa vezi cine minte!Faptul ca el aduce niste dovezi de plata catre ALTI SOFERI nu reprezinta nici o dovada,el nu cu acei soferi se gaseste intr-o pozitia antagonica,ci cu mine,iar cu mine NU ARE NICI o DOVADA nici a ce a promis si nici ce am convenit,desi recunoaste ce am cerut eu,si pentru orice om sanatos la cap este CLAR ca daca nu ar fi fost de acord NU PLECAM din Bucuresti!Ce dovada mai clara vrei decat recunoasterea lui in scris?!?
  4. "Domnule"Rossi,este indeajuns ca sa fiti doar dumneavoastra citit in ceea ce scrieti,nu este nevoie sa ma citeasca cineva pe mine,eu raspund in virtutea dreptului la replica si a faptului ca am initiat acest topic,mie mi se pare justificat,poate ca dumneavoastra nu.Repet si eu NU REGRET ca nu am lucrat pentru dvs,sunt sigur ca nu m-as fi imbogatit din salariul primit si nici nu m-as fi topit dupa stapanii firmei,de stapani imi este sila de cand m-am nascut...
  5. "Domnule"Cristian,nu stiu cum s dei ce ai ajuns la concluzia ca eu fac pe nevinovatul si ca am"intors-o"...Nu mi-am schimbat depozitia in continut cu NIMIC,doar am INTREGIT ce initial nu adaugasem ,find vorba de amanunte.De asemeni scuza-ma te rog daca vorbesc prea "elevat"pentru asteptarile dvs de la o"manivela",nu toti soferii au doar cateva clase mai mult decat are trenul,multi dintre noi provenim din alte meserii si ocupatii chiar daca am ajuns posesori ai categoriilor profesioniste de pe permisul de conducere.Am avut,am si voi muri cu pretentia ca atunci cand bati palma pe o intelegere ti-o respecti chiar daca DUPA ce ai batut palma regreti ca ai negociat mai putin competent decat interlocutorul.A incerca sa modifici intelegerea initiala prin fel de fel de subterfugii si murdarii se cheama ca nu esti om de cuvant si esti capabil de tepe.Am enumerat etapele de"ajustari"facute unilateral de dl angajator pe care nu eram obligat sa le inghit doar ca el are calitate de patron sau de administrator(functia lui nu ma intereseaza).Pentru mine a fost doar un om ce a incercat sa ma insele trecand peste o intelegere verbala pe care daca era corect si cinstit intentionat am fi semnat-o inca din Bucuresti.Este din nou limpede ca o firma care are sediul si garajul in Italia desfasurand activitatea de transport pe teritoriul intregii Comunitati Europene,dar recruteaza in Bucuresti si inregistreaza contractul la Bratislava(....)si toata lumea trebuie sa inteleaga ca motivele acestor permutari si tactici de a nu arata contractul la Bucuresti unde se face recrutarea tin de un manageriat bun!Si nu de unul smecher!Adica dupa ce la inceput pareati un dur si neinduplecat vizavi de aceste amanunte tactice acum spre mirarea oricarui om de buna credinta va"suciti",fara doar sustinandu-l fatis pe dl italian ca un veritabil avocat al dumnealui si aruncand cu noroi si invective acuzatoare in mine care ce am facut pana la urma?!?Am renuntat la o colaborare din cauza prea multelor si deselor modificari facute pe parcurs si unilateral de dl angajator!V-am rugat sa cititi ultimul mesaj al dl Rossi in care se da de gol ca eu am cerut plata saptamanala,deci a fost un amanunt cu care initial a fost de acord si ulterior recunoaste ca nu dorea catusi de putin sa-l respecte!De asemeni si dl Cico a sesizat ca italianul are o parere diferita despre notiunea de"avans"pe care a modificat-o de la 500 la 300,unde gresesc eu?!?Si nu inteleg de ce ma acuzati ca acum stau si"plang"...nu plang domnule dupa astfel de angajatori,e plina piata de ei,din pacate ei sunt majoritari,iti promit cand au nevoie disperata de soferi ORICE,admit si aproba orice verbal pentru a ne prinde,apoi fac ce vor ei profitand ca oricui ii pare rau sa plece dupa ce a muncit ramanand atarnat de niste banii pe care spera sa-i ia ca e pacat de munca depusa,despre asta vorbesc ca se profita,asta este"tactica"folosita de 9din10 angajatori!
  6. dnule Giani Grecu....Recruteaza din Romania,le face contracte pe Slovacia,apoi soferii se duc in Italia unde este de fapt firma si garajul!Cred ca la Bratislava este doar acel personaj mentionat,nu cred ca are personal mai mare,la hotel cand m-am intors cu intentia de a elibera camera am tras-o de limba pe receptionera daca mai sunt colegi de ai mei romani cazati in hotel,sau colegi soferi din alte tari pentru aceeasi firma,iar receptionera a rasfoit atenta baza de date si mi-a spus ca sunt singurul,desi Miroslav Molnar m-a mintit ca este foarte ocupat si ca are si alte treburi ca alti 4 soferi asteapta la rand(desi nu mai era nimeni acolo!)si nu-mi poate acorda prea multe minute din timpul lui pretios...numai abureli si minciuni,pentru mine era clar ca urmau multe surprize si eu nu iubesc surprizele de loc,pentru a scapa de cele neplacute renunt de buna voie si la cele placute.In rest ati inteles perfect situatia,va multumesc pentru sfatul de a nu mai spune la alte interviuri nimic din ce am patit dar sa tin cont de experienta pentru a nu mai repeta.Aveti dreptate si intr-adevar orice vorba in plus poate constitui o prostie sau o greseala exploatata.In rest numai de bine.
  7. Nu stiu ce te-a deranjat pana la urma ca ti-ai schimbat parerea,te-am rugat doar sa citesti cum se da de gol dl Rosi singur,nu cred ca mai trebuie alta dovada,scopul meu acesta a fost,pentru ca Molnar nu mi-a dat contractul ca sa-l pot arata nimanui.Si nu trebuie sa demonstrez nimic in calitate de sofer pe vreun forum,chiar nu ma intereseaza,tot ce vreau este sa impiedic smecheriile care au ajuns sa domine aceasta activitate unde nu mai ai nici o garantie decat cuvantul patronului sau angajatorului care se poate suci cum vrea si noi soferii sa fim tepuiti.Ca nu am avut cash am recunoscut,desi pana la urma am rezolvat dar repet nu a fost usor pentru ca daca nu stii in Slovacia aia rar gasesti soferi de taxi si chiar receptionere de hotel care sa cunoasca o limba straina!Si sa stii ca la anii mei am km mai multi decat altii care probabil ca nu sunt perceputi"smiorcaiti". La cat de scurt constat ca ai si dta "fitlul"tare curios as fi cum ai fi reactionat la tonul si continutul convorbirilor cu dl Rossi...
  8. Si inca ceva:o firma care nu-si permite sa testeze soferii si-i angajaza dupa un interviu ca in alte meserii sau ocupatii,isi asuma riscuri constienta,daca a batut palma cu un nou angajat pe care-l recruteaza in acest mod si angajatul nu corespunde,il concediaza,dar nu renegociaza alt salariu sau taie din leafa!Plateste atat cat s-au inteles!Plateste si concediaza sau ii comunica soferului ca nu mai doresc sa colaboreze,dar nu umbla cu smecherii din acestea de reducere a avantajelor obtinute la interviu de cel recrutat care si-a aparat sansa asa cum a fost stabilit de regulile de recrutare ale angajatorului.De ce noi soferii nu avem dreptul sa negociem destept?Sa vrem bani mai multi,caci despre asta se discuta pe toate forumurile?Iar domnul Molnar a fost foarte taios de la inceput intrebandu-ma de cum am intrat pe usa"vreti sa semnati contractul sau nu?"Nu mi-a dat de ales si cu chiu cu vai am reusit sa citesc un exemplar in limba romana ce initial mi-a spus ca nu are,ca au doar in limba slovaca din cauza ca in Slovacia se inregistreaza contractul.Nu aveti decat sa credeti asa cum doriti,intr-adevar dl Rossi are mult farmec ca toti italienii,este foarte simpatic si daca porti o convorbire cu dumnealui ai senzatia ca trebuie sa-i dai dreptate,este foarte convingator si-ti inspira incredere...la prima vedere!Iar "vinovatia mea"de a nu fi in stare sa gasesc un taxi foarte usor fiind miezul noptii si pe o ploaie torentiala si furtuna care a desprins si rupt copaci(puteti verifica)iar eu eram neadecvat imbracat pentru ploaie(am ajuns ciciulete la hotel)si intr-adevar asa am procedat pana la urma cand am gasit in sfarsit un taxi cu care am mers la un bancomat si am scos cash.Iarasi intr-adevar 300 sau 500 nu fac mare diferenta pentru 2 saptamani,DAR eu convenisem suma de 500,si nu la sfarsitul primei saptamani,ci AVANS care inseamna LA INCEPUTUL ACTIVITATII precum si plata saptamanala pe care daca cititi ultima dumnealui postare sa vedeti ca recunoaste,si in ruptul capului nu voi mai lucra pentru nici o firma cu plata la luna pentru ca banul luat este SFANT,iar teapa daca este sa fie de maxim plata pe o saptamana,nu paguba de jumatate de salariu cum am mai patit.Toate acestea le-am convenit cu dl Rossi care mi le-a acceptat spunand ca numai pentru prima luna ca sa imi linisteasca temerile,dar probabil ca dupa ce am plecat a dorit sa modifice aceste conditii care imi erau asiguratoare doar mie si a incercat facandu-mi mizerii si reducand salariul de la 2020 la 1700 cat am vazut la dl Molnar in birou,Degeaba va arata dl Rossi contractele sau fluturasii altor angajati,important era sa vedeti ce mi-a oferit mie.va rog sa cititi ultimul lui mesaj catre mine.
  9. Domnule Cristian,este destul de ciudat ca nu ati citit si ultimul mesaj al domnului Rossi,unde recunoaste printre randuri cum am negociat si aici nu mai este nevoie sa ma credeti pe mine ci doar sa-l cititi pe dumnealui cum se da de gol la sfarsit neputand sa nu-si savureze victoria din acest"meci",desi dupa parerea mea nu era nici o miza aici ci doar un avertisment pentru alti colegi sa nu cada in capcane abil intinse birocratic.Intr-adevar nu am mai spus ce am rostit inainte pentru a nu ma repeta,asta nu inseamna ca mi-am modificat depozitia pe care nu doar ca mi-o mentin in totalitate dar dl Rossi vine si incercand sa-mi dea cu tifla rosteste cu manuta dumnealui citez si va puteti convinge doar aruncand o privire putin mai sus deasupra postarii dumneavoastra deci,citez "Nu stiu ce probleme a avut si cu cine domnul MARINESCU GABRIEL inainte, si nici vreau sa stiu. dar de data asta ati gresit....faptul ca la hotel suntem conoscuti, insemna ca si alti baieti au trecut pe acolo pentru procedurile de angajare dupa care au primit camion si au inceput munca , si au primit banii discutati cu mine.sper pentru dumneavostra sa gasiti o firma care sa va platesca in avans , ori saptamanal cum ati cerut la interviu cu noi... si astept sa laudati firma respectiva pe toate forumurile de soferi." Observati cum recunoaste ce am discutat si convenit?Deci eu am avut aceste pretentii sub care nu as fi batut palma cu dl Rossi si anume plata saptamanala si un avans,avans care spune un domn cu pseudonim "Cico..etc" inseamna "bani luati inainte de a incepe munca".Deci unde v-am indus in eroare,cu ce am exagerat?Daca eu am discutat toate aceste aspecte cu dl Rossi si dumnealui a admis TOATE conditiile mele am batut palma si am pornit catre destinatie,dar dumnealui a vrut sa "renegocieze"pentru a-mi reduce din avantajul unei negocieri(de ce sa nu recunoastem ca avem dreptul sa negociem dibaci?!?)modificand datele problemei!Asa s-au derulat lucrurile si imi pare rau ca nu ati fost atent la ce a scris dumnealui dandu-i credit doar pentru ca v-a trimis cateva hartii ale unor soferi poate cu vechime,poate favoriti carora le plateste asa cum declara,eu nu contest ca asa-i plateste,DAR,in multe firme exista 10 soferi cu 10salarii diferite,nu cred ca va spun o noutate!Dl Rossi nu a dorit sa-si respecte cuvantul si m-a tratat din ce in ce mai rau verbal fie ca sa ma"incalece"cum se spune si sa reduca avantajul unei negocieri pe car eu am purtat-o bine.Sicanele suportate au facut parte din aceasta tactica,am inteles-o si nu am dorit sa cedez nimic din ce convenisem,chiar daca distanta pleda in favoarea unei concesii unilaterale din partea mea.
  10. Buna ziua dle Rosii.Ma bucur ca ati scris acest mesaj care face lumina si confirma multe dintre cele afirmate de mine anterior inclusiv cu sistemul de plata saptamanal si avans de care pomeniti ca am discutat.Este evident pentru oricine ca nu as fi plecat daca dv nu ati fi fost de acord cu aceste conditii ale mele,iar daca am facut drumul LOGIC inseamna ca dv ati agreeat acele conditii puse de mine,cu alte cuvinte am negociat bine,iar dv ati acceptat,apoi,ati dorit sa renegociati,sa schimbati putin intelegerea dintre noi si ati procedat in asa fel incat eu ori sa accept,ori sa plec pt ca dv nu aveati de gand sa respectati negocierea in forma in care noi doi ne intelesesem.Inca o data va multumesc pentru onestitatea de care ati dat dovada fara voia dvs cred.Sper ca si domul Cristian a citit aceste mesaje deoarece incepuse sa devina sceptic in ceea ce ma priveste.
  11. Stimate domn,nu am fost absurd,nu am cerut (o suma mare ci doar de mici cheltuieli,o suma mai mica chiar decat costase biletul de autocar pana in Slovacia,(desi la JCARRION am primit de cand am suit in cabina si introdus cardul tahograf un avans de 600 de euro!),exact ceva cum a fost necesarul de taxi de 10 euro!Sa cheltui 70 de euro si sa te zgarcesti la 10 euro mi se pare absurd daca zici ca esti firma serioasa,cu cifre de afaceri adevarate,sa inaspresti tonul catre soferul aflat la necaz in ploaie si furtuna tipand la el si spunandu-i sa se descurce cum stie sau sa plece acasa daca nu-i convine,mi se pare ca un astfel de om nu-si cunoaste interesul si nu-si respecta nici cheltuielile proprii.Eu aveam fix o anumita suma de bani foarte aproape de totalul costului drumului de intoarcere si aceasta era pe un card,nu o aveam cash.Nu enunt si nu ma leg de aspectele legale corecte sau nu ale acestei...intamplari absurde,nefiind cunoscator in acest domeniu,ci ma leg doar de partea umana de comunicare dintre angajator si angajat,de interesele celor doua parti ce au trecut in plan secundar datorita orgoliului de stapan al unui angajator ce a fost deranjat de un telefon la mizul noptii dat de un angajat de al lui aflat intr-o situatie limita,orgoliu ce a dus la schimbarea tonului si continutului convorbirii dintre cele doua parti.Nu stiu si nu inteleg(dar acum chiar ca nici nu mai ma intereseaza)atitudinea maruntului functionar de la Bratislava care a confirmat din pacate atitudinea din ultima convorbire telefonica avuta cu"stapanul"...orice om sanatos la cap nu ar fi continuat o colaborare inceputa astfel cu o firma,asa am facut si eu.
  12. Colegul dvs pan Miroslav Molnar,nu a manifestat nici un pic de disponibilitate de a discuta cu mine dupa ce la telefon imi spusese ca intre hotel si biroul dumnealui este o distanta de citez"doar cativa metri" desi in realitate as paria ca depaseste un km,nu fac caz din asta,dar vreau sa scot in evidenta bascalia premeditata ce nu are cum sa-ti scape,nu era suparare daca mi-ar fi spus ca distanta este de circa 1km,care ar fi fost problema?Iar o data ajuns la birou am dorit sa am un dialog cu dumnealui la care mi-a taiat-o scurt"domnule doresti sa semnezi sau nu?"Cum sa fi raspuns cu"da"inainte de aciti contractul?Normal ca am cerut mai intai sa vad contractul care era in limba slovaca pe care din pacate n-o cunosc si cu greu a gasit pana la urma un exemplar in limba romana unde era stipulat ce am scris la inceput"salariul net este de 300 euro plus diurna zilnica"fara a se stipula ce valoare are diurna.Nu contest ca aveti soferi cu contractele diferite fata de cel pe care l-am citit eu,este foarte posibil si nu ati fi singurul care plateste si trateaza diferit soferii in functie de vechimea lor in firma dvs,aceste practici nu sunt nici noi si nici inovatii,inainte de firma dvs am lucrat la o firma de doar 3 camioane si nici un salariu nu era la fel.Daca am vazut ca sunt tratat in felul acela desigur ca am refuzat sa semnez acel contract luand o decizie grea si care m-a costat din propriul buzunar si anume sa platesc drumul de intoarcere acasa.Imi pare rau ca va sta camionul,dar in seara aceea in care va solicitam ajutorul pe ploaie si furtuna m-ati intrebat cu un ton foarte diferit de cum vorbiseram pana atunci"dar CINE esti dta domnule Marinescu sa fii asteptat cu fanfare?"Nu am pretins fanfare ci un minim ajutor pentru taxi caci nu aveam cash si va spusesem asta,nu reusisem sa schimb nicaieri si autocarul nu a stat dupa mine sa scot de la un bancomat care nu s-a ivit in drum.Eram omul de care aveati nevoie pentru acel camion care acum ziceti ca va sta pe dreapta!Inseamna ca nu ati avut atata nevoie de mine daca m-ati tratat in felul in care stiti ca m-ati tratat.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.