Acest 4x4, Nissan patrol cu alte cuvinte il folosesc in padure, pe autostrada, fac si drumuri de 1500km.
Are motor de 3,0 l foarte bun, 160CP dar cand am 2t in remorca atunci este mai lenes, cea ce nu este o problema,
dar cand vine o panta atunci mai toate camioanele ma împing din spate, urc pantele prin Germania si Belgia cu 40km/h.
Nu vreau sa aud comentariile șoferilor in spatele meu :(.
cand se pun pe banda de viteza sa ma depaseasca se creaza o coada in spatele lor, pană la urma este si o chestie de siguranța rutieră
Deci acesta este scopul, mașina o folosesc foarte rar, 1x max 2x pe an traseu de 3000 km, dus-întors si in fiecare an in padure la transportul lemnelor.
Motorul de 4000 cm3 este minimum ce as vrea sa instalez
Mam uitat pe mobile.de si am vazut ca MAN are motor de 4,6 l , 179CP sau 205 CP, depinde din ce an este, cam la acesta mam gandit eu,
dar cum am spus nu am nici o experienta in aceste motoare.
Sunt motoare V6 dar nu pot sa pun motor doar 4 cilindri in linie.
Multumesc pentru post,
Idea este sa cumpar un camion accidentat sau ruginit ceva pe la 6000 Eu investitie initiala,
investiția finală este o nestiuta, am mai făcut proiecte de genul acesta si este imposibil sa calculezi totul, de multe ori la final este dublu cat sa calculat initial.
Trebuie sa cumpar tot camionul pentru ca sunt foarte multe piese de care o sa am nevoie, radiator, cablurile, calculator, bineinteles ca as vrea sa instalez motorul cu cutie, dacă nu se poate atunci trebuie sa o adaptez la 4x4,
poate placa de adaptare pentru cutia Patrol cu motorul de camion, etc, sunt multe necunoscute, totul se poate rezolva este doar o întrebare de timp și bani.
Multumesc,
Ben