Jump to content

Ben07

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Ben07

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 12/19/1972

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Marca

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bineinteles, se schimba greutatea emisile CO2,......... Ben
  2. Acest 4x4, Nissan patrol cu alte cuvinte il folosesc in padure, pe autostrada, fac si drumuri de 1500km. Are motor de 3,0 l foarte bun, 160CP dar cand am 2t in remorca atunci este mai lenes, cea ce nu este o problema, dar cand vine o panta atunci mai toate camioanele ma împing din spate, urc pantele prin Germania si Belgia cu 40km/h. Nu vreau sa aud comentariile șoferilor in spatele meu :(. cand se pun pe banda de viteza sa ma depaseasca se creaza o coada in spatele lor, pană la urma este si o chestie de siguranța rutieră Deci acesta este scopul, mașina o folosesc foarte rar, 1x max 2x pe an traseu de 3000 km, dus-întors si in fiecare an in padure la transportul lemnelor. Motorul de 4000 cm3 este minimum ce as vrea sa instalez Mam uitat pe mobile.de si am vazut ca MAN are motor de 4,6 l , 179CP sau 205 CP, depinde din ce an este, cam la acesta mam gandit eu, dar cum am spus nu am nici o experienta in aceste motoare. Sunt motoare V6 dar nu pot sa pun motor doar 4 cilindri in linie. Multumesc pentru post, Idea este sa cumpar un camion accidentat sau ruginit ceva pe la 6000 Eu investitie initiala, investiția finală este o nestiuta, am mai făcut proiecte de genul acesta si este imposibil sa calculezi totul, de multe ori la final este dublu cat sa calculat initial. Trebuie sa cumpar tot camionul pentru ca sunt foarte multe piese de care o sa am nevoie, radiator, cablurile, calculator, bineinteles ca as vrea sa instalez motorul cu cutie, dacă nu se poate atunci trebuie sa o adaptez la 4x4, poate placa de adaptare pentru cutia Patrol cu motorul de camion, etc, sunt multe necunoscute, totul se poate rezolva este doar o întrebare de timp și bani. Multumesc, Ben
  3. Mersi de explicatie. Dar nimeni nu a răspuns la întrebarea mea :(:(
  4. Buna, mersi pentru post. Pentru mine camion este tot ce este peste 3,5 tone. Eu ma gandesc la un Man LE 2000, Mercedes Atego. Ce am găsit eu pe internet unele camioane de 7,5 t au motor in 4 cilindri, putere 150-180 CP, cele noi am văzut și cu 205 CP, dar nu am finanțe pentru așa ceva. Deci la asta ma refer. Dacă cineva știe și alt camion in 4 cilindri cu mai multi cai putere as fi interesat sa știu și eu. Scuze nu știu ce este MTA. Rentabilitate și fiabilitate nu mă interesează chiar așa de mult, motorul nu o sa traga niciodată mai mult de 3,5-4 t max asta include și greutatea la masina, absolut tot, in majoritatea timpului o sa fie 2,2 tone. Multumesc. Ben
  5. Buna ziua, scuzați ca intru asa direct in discutie. Nu sunt camionist, chiar daca am toate categoriile dar caut raspuns la cateva intrebari? Care este cel mai mare motor pe camion care sa fie in 4 cilindri? Care este cel mai bun motor in 4 cilindri?? Care este cel mai bun camion daca consideram doar motorul si cutia? Bineinteles ca fiecare are parerea sa proprie dar as fi bucuros sa le ascult pe toate. De ce aceste intrebari? Am un proiect de facut ,un 4x4 cu motor de camion , daca cutia se potriveste sa fie adaptata atunci si cu cutie. Multumesc, Ben
  6. Ben07

    RENAULT MIDLUM

    Buna, daca citesti inca postul poti sa precizezi ce motor ai, CP, anul,numarul de cilindri, Euro3-4-5? Ma intereseaza un Midlum din 2001 cu 719 mii km, 179CP si nu stiu ce sa fac, motoarele vechi de renault sunt vestite sa aibe probleme mari. Mersi pentru raspuns.
  7. Buna, caut motor de camion pana la 7.5T, in 4 cylindri, de la 4000cm3 pana la 5800Cm3. Motorul vreau sa il instalez intrun 4x4 Nissan patrol. Va multumesc si va rog sa ma scuzati daca asa ceva nu exista( in sensul ca motorul este prea mare su nu se paote adapta pt instalarea in Patrol Ben
  8. Buna la toti, as avea si eu o rugaminte la toti cei care au putina experienta cu motoare de camionete si camioane mai mici. Am un 4x4 nissan patrol, 3.0l, 158CP, 360Nm. Din pacate trag foarte mult remorca mare dupa mine si motorul nu este puternic destul. De obicei cei care au offroad ca si hobby pun motoare de BMW, sau chevy V8 diesel, dar sunt foarte scumpe, incepand de la 4000Eu se poate schimba un motor, bineinteles daca il cumperi vechi si il schimbi cum poti, prieteni, servis, etc. Nu sunt in hobby de offroad si nici nu am atatia bani dar am nevoie de un motor puternic sa traga o remorga pana la 3 t fara probleme si in putina panta cu 90Km/h, acum daca reusesc cu 60km/h Cei care cunosc motoarele de LKW vas ruga sa imi propuneti un motor care poate sa traga fara probleme 3 t +masina goala cantareste 2.2t, +500kg pot sa incarc si in masina. Motor in 4 cylindri ar fi cel mai ideal, pana la 500-600Nm. Cutia si puntile sunt foarte puternice, la arabi monteaza motoare de 1000CP si rezista fara probleme, bineinteles ca nu o sa abuzes de motorul puternic. Suspensia se poate cumpara speciala pentru +150,+300sau +500 kg, pentru ca sunt multi care schimba motoarele in aceste 4x4masini. Ambreajul as tine cel de la motor original si adaptat la cutia de nissan. Mam uitat pe net, cu experienta zero am gasit un Iveco ML80 cu motor de 177CP, motor 5861cm3, stie cineva dimensiunile la acest motor sau puteti sa imi recomandati un motor in 4 cylindri pa la 4500cm3?, turbo daca se poate. Scuzati daca spun prosti aici, dar inainte sa scot banul din buzunar mai bine vorbesc in stanga si dreapta, daca este o prostie nu fac nimic. Va multumesc anticipat, Ben
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.