Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Yeti

Members
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Yeti

  • Dată Naștere 01/01/1980

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Pe aici, prin estul Europei

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Yeti's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. alegere invertor 2 intrebari, ambele in ceea ce priveste consumul bateriei: 1. IN : 12v sau 24v? (cineva spunea ca ala de 12 v iti descarca prima baterie si ca nu mai poti sa pornesti camionul pe urma) 2. 100, 300, 500, 1000 W? (are importanta cati w are invertorul daca nu ai conectat niciun consumator in el sau problema consumului bateriei apare doar dupa conectarea unui consumator, proportional cu nivelul de consum al aparatului conectat la invertor)
  2. @cico: "Ai primit un raspuns concis de la Cristian.. " I-am multumit deja (thanks added)
  3. Salutare colegii, 3 intrebari: 1. atestatul agabaritic e valabil doar pe teritoriul Romaniei? 2. atestatul agabaritic inseamna un card nou separat de CPI (asa cum este si ADR-ul) sau trebuie sa inlocuiesc cardul CPI pe care il am, pentru a aduga pe cel nou si agabaritic? 3. taxe: 200 scoala + 67 examinare + 64 ridicare. Mai e si altceva? Multumesc!
  4. http://www.businessinsider.com/europe-city-worst-traffic-2017-8?lipi=urn%3Ali%3Apage%3Ad_flagship3_feed%3BYeDU362xS%2FWQ6ROg568cQA%3D%3D/#2-moscow-got-the-same-score-as-it-did-in-2015-44-despite-the-citys-major-traffic-issues-tomtom-gave-the-city-its-parking-award-12
  5. Multumesc pentru raspunsuri; intr-adevar tocmai de aceea am pus intrebarea: > ca sa fiu avizat despre situatiile la limita sau peste limita in care as putea fi implicat si care s-ar putea intoarce impotriva mea > ca sa fiu solidar cu aceia dintre voi care respecta un anumit cod al profesiei si care deja stiu cand este cazul sa spuna si NU. Nu este treaba mea sa caracterizez angajatorii, prioritatile si deciziile lor insa de partea cealalta, a angajatului, cred ca masura deciziilor sale ar trebui sa fie data de echilibru si de cumpatare (si noi ca si ei avem familii si nevoi materiale, doar ca suntem pe alte cote). Prin urmare fiecare ar trebui sa-si cunoasca masura: orice exces are intotdeauna si un revers (care in cele din urma poate afecta viata personala, de familie, stabilitatea financiara ...and so on). MI-AR PLACEA sa aud insa si de alte aspecte despre care eu nu am cunostinta la acest moment (in afara celor 5 sus-mentionate). Spre ex mi-a mai venit in minte: pct. 6 : cerinta de a ignora aspecte de ordin tehnic: rularea cu anvelope uzate peste limita, cu martori aprinsi la bord... Contribuiti si voi la lista (nu cred ca am epuizat eu subiectele)
  6. Salut. Ca incepator stiu ca nu imi pot permite arogante, insa ca sa fiu pregatit, as dori sa detin o lista a acelor aspecte pentru care mi se va cere sa fiu "flexibil" (si care in mod normal ar putea deranja un sofer cu experienta) 1. nerespectarea timpilor de condus si de odihna 2. penalizari legate de consumul de combustibil 3. atributii/cerinte suplimentare (incarcarea si descarcarea marfurilor... altele?) 4. diurna vs. salariu (despre ce este vorba?) 5. clauze ascunse in contract (plata la numar de km parcursi / cursa... altele?) Multumesc
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.