Multumesc pentru raspunsuri; intr-adevar tocmai de aceea am pus intrebarea:
> ca sa fiu avizat despre situatiile la limita sau peste limita in care as putea fi implicat si care s-ar putea intoarce impotriva mea
> ca sa fiu solidar cu aceia dintre voi care respecta un anumit cod al profesiei si care deja stiu cand este cazul sa spuna si NU.
Nu este treaba mea sa caracterizez angajatorii, prioritatile si deciziile lor insa de partea cealalta, a angajatului, cred ca masura deciziilor sale ar trebui sa fie data de echilibru si de cumpatare (si noi ca si ei avem familii si nevoi materiale, doar ca suntem pe alte cote). Prin urmare fiecare ar trebui sa-si cunoasca masura: orice exces are intotdeauna si un revers (care in cele din urma poate afecta viata personala, de familie, stabilitatea financiara ...and so on).
MI-AR PLACEA sa aud insa si de alte aspecte despre care eu nu am cunostinta la acest moment (in afara celor 5 sus-mentionate). Spre ex mi-a mai venit in minte:
pct. 6 : cerinta de a ignora aspecte de ordin tehnic: rularea cu anvelope uzate peste limita, cu martori aprinsi la bord...
Contribuiti si voi la lista (nu cred ca am epuizat eu subiectele)