Jump to content

FMN

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About FMN

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 02/02/1982

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Brasov

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Eu am depus plangerea la Poilitie , iar Politia mi-a trimis informare ca au trimis plangerea catre Parchetul de pe langa Judecatoria ... Am ramas cu gura cascata cand "sectoristul" incerca sa ma convinga sa imi retrag plangerea si sa ma indrept spre chemare in judecata. L-am "linistit" repede cand i-am spus cateva articole de lege si limitele "competentei" unui "sectorist". M-am convins pe pielea mea ca in ziua de azi Politia apara infractorii si "bate" oamenii nevinovati/saraci .
  2. Nu ai nici un tertip in comanda de transport. Sunt "ajutați" de cei de la bursatransport.com (Dacodasoft). Eu am deschis o plângere penală pentru NPS și Dacodasoft (bursatransport) și chemare în judecata pentru recuperări. Sa vedem cum se finalizează.
  3. Salut. Va rog sa ma ajutati cu incadrarea in "cadrul legal" pentru urmatoarea situatie. Conducem in echipaj , suntem din localitati diferite , 60 km distanta intre ele. Dupa ce ajunge primul sofer acasa/la garaj , celalalt mai are de parcurs inca 60 km . In acest timp , al doilea sofer este oprit de ISCTR si amendat cu 5000 lei pentru depasire program . Explicatia inspectorului este ca dupa ce primul sofer a parasit cabina , ori trebuia sa lase cardul lui in tahograf , ori soferul ramas in cabina trebuia sa faca o pauza de 9 ore. Ma puteti ajuta cu "cadrul legal" pentru aceasta situatie ? Vreau sa fac contestantie. Merci!
  4. Este simplu ce va urma! Toate statele puternice (D,F,NL,etc) vor constrânge oamenii productivi (șoferi, etc) să se relocheze (cu tot cu familii sau să-și întemeieze una) in tara lor. Au aceeași nevoie ca ieri , azi sau mâine ("sclavi", care să producă/consume fara pretenții ). Aproape tot ce înseamnă "roata vieții" este atent monitorizata și direcționată către direcția dorită de "mai marii".(vezi creditul cu buletinul, sau de ce partidele nu trebuie să obțină mai mult de 30%, și alte și altele). UE nu e nimic mai mult decât o alta Marie cu o alta palarie.
  5. Nu te supăra pe mine, după cum ai pus întrebarea se înțelege că nu prea ai experiență în transporturile rutiere de mărfuri. Daca am dreptate, eu zic că cel mai bine e sa nu îți dai singur foc la oala. Sunt persoane cu multa experiență care au ieșit din "business" pentru că până la urmă au recunoscut că mai bine stai degeaba decât să lucrezi degeaba. Si că să nu te plictisesc, concluzia este că în ziua de azi , transportul rutier de mărfuri este o bătaie de joc , din care câștigă doar intermediarii care nu au nici cheltuieli și nici riscuri. Oricum ar fi , speranțe pentru noi "victime" sunt destule!
  6. Stai liniștit, nimeni nu are "timp" să-ți răspundă. Soluția mea este simpla , incerc să vând tot și să nu mai aud de transport.
  7. Salut Catalin. O sa-ti raspund din prisma experientei mele , nu din auzite si o sa fiu cat mai concis ca sa nu te plictisesc. Planul l-am facut pentru o perioada de 4 ani , dupa care voi trage concluzia daca o sa mai continui sau nu. Desi am incercat mai multe variante de lucru (tur-retur RO-UE, intern RO, comunitate) , cea mai buna varianta ramane lucrul pe comunitate. Detin ansamblu , cap tractor si semiremorca , amandoua in leasing. Am ales leasing din lipsa fondurilor , chiar daca riscul este mai mare ("cine nu risca nu castiga") , si ansamblu pentru mobilitate (libertarea de a selecta beneficiarii ) Pe scurt planul meu de afaceri a fost (si este) cam asa : -16000 euro necasari pana la momentul cand plec la munca -14000 euro capital de lucru (pentru un termen de plata 30-45 zile, in cazul cel mai fericit cand se respecta termenul) -venit lunar 11.000 EUR (pentru 10.000 km efectuati , inclusiv si returnarile de tva) -cheltuieli lunare 8700 EUR (!!!FARA SOFER!!!) -ramane un profit net de 2300 EUR / luna , cu alte cuvinte un salar de sofer , DAR : Iti voi face un calcul pentru 4 ani , : -(fara sofer) profit net 2300 X 48 = 110.400 EUR la care se adauga ansamblu ,in caz de vanzare , suma de 28.000 EUR. -(cu sofer , lucru alternativ 1 luna fiecare) profit net 2000 X 24 = 48.000 EUR , la care se adauga ansamblu ,in caz de vanzare , suma de 28.000 EUR. Cu alte cuvinte , investitia se "amortizeaza" in patru ani in cazul in care voi decide sa renunt la transportul de marfuri generale. Acesta este cel mai optimist plan de afaceri. Dar, pentru ca nu am mai gasit "coleg" cu care sa impart munca , in acest moment lucrez 6 saptamani pe comunitate cu doua acasa. Camionul ramane pe comunitate. Problema cea mai mare nu o reprezinta planul de afaceri , ci "beneficiarul" transportului pe care il efectuezi , care nu respecta conditiile negociate. Trebuie sa iei in calcul ca transportul de marfuri este cel mai dificil domeniu de activitate in care la propriu iti spun ca este o "jungla amazoniana". Cea mai mare parte din "colegii" din acest domeniu se comporta ca hienele si nu ma refer doar la cei romani . Sper ca am expus o imagine cat mai reala fara sa incurajez/descurajez pe cineva. Sanatate multa si spor in toate!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.