Jump to content

FMN

Members
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

FMN last won the day on March 28

FMN had the most liked content!

About FMN

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 02/02/1982

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Brasov

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Suna/sau trimite mesaj pe WhatsApp la nr. +44 7309 847585 (Ghita). Nu știu dacă angajează începători. 3600-3800 euro, se doarme la garaj , in cabina camionului. Se transporta containere. Nu știu dacă angajează. E o firmă foarte serioasa. Și Ghita a prins greu un loc liber.
  2. Chiar daca o sa vă supărați pe mine: - încep cu concluzia : o oferta foarte slabă.(mă refer strict la oferta) -50 km dislocare la fiecare comanda de transport înseamnă cel puțin 700 km neplătiți. (fara sa luăm în calcul km lipsa, 700*0.93= 651 Eur lipsa) -75 Eur/luna asigurarea CMR pt 300.000 euro? Asta înseamnă 900 Eur/an. Cea mai scumpă asig CMR la Lutz este 660 euro pt 1.200.000 Eur . -stiti cat costa o spălare int/ext? În medie este 54 Eur doar exterior. -stiti cat costa motorina la agregat ? Între 300 Eur(in cel mai fericit caz) - și până la 700 Eur vara. -asigurarea casco pentru remorca 200 Eur ? Dar ați asigurat remorcile la 100.000 Eur ? -10.000 km / luna la frig este foarte puțin, asta înseamnă multe curse scurte unde muncește șoferul de nu-i mai trebuie "sală". Schimba tricourile ca paleții din lada. Ați "uitat" să menționați de paleți . Și dacă facem un calcul foarte optimist ne cam lăsăm de meserie: 9300-651-75-108(doua spalari, sunt drăguț ,nu va pun la costuri mari)-500 Eur (motorina agregat)-200 Eur - 3960 Eur motorina cap= 3806 Eur / luna / cap tractor. De aici scădem șofer,întreținere, comisioane TVA,carduri,impozit pe venit, etc. Nu rămâne nici măcar de un salar de 2500 Eur net, la șoferul patron. Nici chiar un începător prost nu ar accepta să meargă pt 0.776 Eur/km + taxe la frig (aprox asta este prețul real la oferta dvs). Și atunci, cam greu cu găsitul ! Spor la căutare , "acu' in caru' cu fan"!
  3. Cred că din 2018 până azi , o trecut ceva timp.
  4. Desi bănuiesc că ai rezolvat deja problema, rezolvarea este simpla. Compresorul nu reușește să compenseze pierderea de aer și automat sistemul intra in "protecție". Rezolva pierderea de aer și o sa poți pleca liniștit la drum. Sănătate!
  5. Eu zic sa nu te grăbești. Mai bine fa un pic de experiență ca și șofer și apoi te mai gândești. Daca vrei sa faci comunitate cu ansamblu, 55.000 euro îți ajung, dar cu leasing. La tur-retur ești victima sigura din cauza țepelor și a termenelor foarte lungi de plata. Nu te arunca la termene de plata lungi. Mai bine pierzi 3% , decât să te trezești cu tepe de mii de euro. Planul de afaceri trebuie să îl faci de la început pentru cap tractor sau ansamblu. Eu îți recomand ansamblu (cap+semiremorca). Ai risc mai mare, dar ai mobilitate și pierderi mai mici. Eu am ales sa merg pe ansamblu standard(fara ADR), pentru că diferă foarte puțin față de prețul per km la ansamblu mega, dar cheltuieli mai mari la mega. După ce faci experiența ca șofer, și ești tot la fel de hotărât, caută să cumperi o firma cu tot cu ansamblu,licență,copie conforma, carduri, manager transport(cel mai bine ești tu). Îți cauți un loc de muncă , cumperi firma și apoi te apuci de munca. Nu e ușor , este poate cel mai dificil domeniu, dar decât să își bata joc de tine orice "patron", și ai microbul in sânge, merita incercat. Sănătate!
  6. Tot la Volvo FH 2013 am pățit la fel, tot impulsor ceramic. Am schimbat impulsorul in Danemarca. Toată distracția 500 euro. Surpriza a fost la prima verificare de tahograf in Romania , când am constatat că isteții din Danemarca nu mi-au sigilat noul impulsor. Dacă mă oprea vreun control , o incasam rău. Daca faci tur-retur, te poți risca să îl schimbi in tara, scoți bonuri taho la greu. Drumuri bune cu sănătate!
  7. Pai , logic ar fi să întrebi doctorul. Angajare fara fisa medicala nu cred că îți face nimeni (care cunoaște legea). Sanatate !
  8. Până la urmă cum e corect? Eu am întrebat BAG-ul la un control în Germania, și mi-a zis că ambele variante sunt corecte, important este sa am pauza de 9 ore efectuată.
  9. Se vede că nu ești "camionist"! Definește mai întâi ce înțelegi prin "camion". Eu nu am văzut motor in 4 cilindrii pe nici un "camion" cu MTA mai mare de 3.5 T. Asta nu înseamnă că nu o fi existând , deși mă cam îndoiesc de rentabilitate/fiabilitate, etc.
  10. Săriți , "oameni buni" și umpleti-le buzunarele la șmecheri. Cum sa mai ceri oferta pentru 0.97. Eur/km (taxe incluse) ! Pentru 0.74 Eur/km (cam atât vine după ce scazi taxe și comisioane, și nu am pus în calcul și dispeceratul) mai bine tragi intern pe țară. Uite așa murim încet , dar sigur!
  11. Pedro2019 , lasa-ma sa te supar "un pic". La cum ai pus problema , trag doua concluzii : ori esti tanar in viata , ori n-ai experienta in comert. Ca sa te lamuresc un pic , gratis : -Casele de expeditii au in spate : experienta , clienti , capital , relatii -Nu prea ai sanse sa gasesti singur curse bune pe bursa de transport. Gandeste-te ca sunt firme mici/mijlocii care au departament de dispeceri , care toata ziua doar stau si cauta curse pe bursa. -Casele de expeditii , stiu in plus fata de noi : sa vanda cursele ieftin , sa "uite " sa faca plata , sa puna conditii jalnice gen "timpul de asteptare la incarcare/descarcare este de 48 ore neplatite" , sau "neprezentarea la ora stabilita se sanctioneaza cu 500 eur/ora" , sa "informeze" prin omisiune doar ca sa te agate si daca nu ai experienta in transport , te trezesti ca ai muncit degeaba, -Da , exista o conventie stiuta numai de cei care au case de expeditii ! Vezi pe net(Judecatoria Sector 1) cate dosare pe rol are New Powerfull Solution SRL pentru neplata. Intrebarea urmatoare ar fi : Cum de bursatransport.com le-a persmis sa publice anunturi , desi erau "incidente de plata" active ? -Intri in cercul lor , daca esti mai tepar si mai smecher decat ei , ca sa mai invete cate ceva de la tine. Altfel , o sa fi in partea cealalta , la "posibile" viitoare victime , sau mai pe romaneste "fraieri". Si ca o concluzie , nu are nimeni nici un interes "voluntar" sa te invete pe tine cum sa imparti cu ei din aceeasi "felie de tort". Ti-am rapuns pentru ca efectuez un repaus saptaminal normal intr-o parcare si m-am plictisit in "cusca"! Drumuri bune!
  12. Pentru mine , "interesant" a fost experienta foarte neplacuta cu gps-ul PILOTON. Am schimbat ,in garantie , de trei ori touch-ul display-ului (cel putin eu l-am dus de 3 ori la service). Problema nerezolvata , in continuare touch-ul nu raspunde. Am rezolvat problema prin cumpararea unui nou gps Garmin Fleet 660 cu android pe care am instalat IGO , de care sunt foarte multumit. In concluzie , sa nu mai aud de PILOTON !
  13. Nu fi zgarcit , da-ne mai multe detalii daca tot vrei o mana de ajutor. (motorizare , ce cantitate de apa , la cati km , cum porneste "dimineata" la prima cheie, zgomot la pornire) Al meu Volvo FH 500 EEV D13C, "pierde" 1L agent racire la aprox 50.000 km. Uneori (cam o data la 5 zile) la prima pornire , aprox 10 secunde , motorul merge neregulat. Constatarea la Volvo Romania a fost : "probabil incep sa scape paharele din capul injectoarelor , agent de racire in cilindrii(capul pistonului)". Simptomele au aparut exact dupa efectuarea reviziei, inclusiv schimbare agent racire, si reglarea jocului termic (la supapele mecanismului de distribuție). Dupa 70000 km de la revizie , s-a "reparat" singur , nu mai face figuri la pornire , nu mai pierde antigel. Oricum ar fi , verific nivelul de antigel , aproape in fiecare dimineata. Poate ca la urmatoarea revizie (cat de curand) o sa schimb preventiv si paharele la injectoare. Drumuri bune!
  14. Ce bine ar fi dacă toți "colegii" care au luat tepe, ar încerca să informeze "lumea" despre incidentele de plata sau modul de colaborare. In felul acesta i-am face "vedete" pe tepari .
  15. Eu am depus plangerea la Poilitie , iar Politia mi-a trimis informare ca au trimis plangerea catre Parchetul de pe langa Judecatoria ... Am ramas cu gura cascata cand "sectoristul" incerca sa ma convinga sa imi retrag plangerea si sa ma indrept spre chemare in judecata. L-am "linistit" repede cand i-am spus cateva articole de lege si limitele "competentei" unui "sectorist". M-am convins pe pielea mea ca in ziua de azi Politia apara infractorii si "bate" oamenii nevinovati/saraci .
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.