Jump to content

FMN

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About FMN

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 02/02/1982

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Brasov

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Te superi pe mine daca vin cu o părere negativă legata de PilotOn M11 , la care i-am schimbat de 3 ori display+touch-ul(service autorizat) și am sfârșit prin a cumpăra un alt gps (Garmin Fleet 660 , pe care am instalat IGO)? Din partea mea, pe pățite nu auzite, un mare minus pentru produsele PilotOn. Sănătate !
  2. Se vede că nu ești "camionist"! Definește mai întâi ce înțelegi prin "camion". Eu nu am văzut motor in 4 cilindrii pe nici un "camion" cu MTA mai mare de 3.5 T. Asta nu înseamnă că nu o fi existând , deși mă cam îndoiesc de rentabilitate/fiabilitate, etc.
  3. Săriți , "oameni buni" și umpleti-le buzunarele la șmecheri. Cum sa mai ceri oferta pentru 0.97. Eur/km (taxe incluse) ! Pentru 0.74 Eur/km (cam atât vine după ce scazi taxe și comisioane, și nu am pus în calcul și dispeceratul) mai bine tragi intern pe țară. Uite așa murim încet , dar sigur!
  4. Pedro2019 , lasa-ma sa te supar "un pic". La cum ai pus problema , trag doua concluzii : ori esti tanar in viata , ori n-ai experienta in comert. Ca sa te lamuresc un pic , gratis : -Casele de expeditii au in spate : experienta , clienti , capital , relatii -Nu prea ai sanse sa gasesti singur curse bune pe bursa de transport. Gandeste-te ca sunt firme mici/mijlocii care au departament de dispeceri , care toata ziua doar stau si cauta curse pe bursa. -Casele de expeditii , stiu in plus fata de noi : sa vanda cursele ieftin , sa "uite " sa faca plata , sa puna conditii jalnice gen "timpul de asteptare la incarcare/descarcare este de 48 ore neplatite" , sau "neprezentarea la ora stabilita se sanctioneaza cu 500 eur/ora" , sa "informeze" prin omisiune doar ca sa te agate si daca nu ai experienta in transport , te trezesti ca ai muncit degeaba, -Da , exista o conventie stiuta numai de cei care au case de expeditii ! Vezi pe net(Judecatoria Sector 1) cate dosare pe rol are New Powerfull Solution SRL pentru neplata. Intrebarea urmatoare ar fi : Cum de bursatransport.com le-a persmis sa publice anunturi , desi erau "incidente de plata" active ? -Intri in cercul lor , daca esti mai tepar si mai smecher decat ei , ca sa mai invete cate ceva de la tine. Altfel , o sa fi in partea cealalta , la "posibile" viitoare victime , sau mai pe romaneste "fraieri". Si ca o concluzie , nu are nimeni nici un interes "voluntar" sa te invete pe tine cum sa imparti cu ei din aceeasi "felie de tort". Ti-am rapuns pentru ca efectuez un repaus saptaminal normal intr-o parcare si m-am plictisit in "cusca"! Drumuri bune!
  5. Pentru mine , "interesant" a fost experienta foarte neplacuta cu gps-ul PILOTON. Am schimbat ,in garantie , de trei ori touch-ul display-ului (cel putin eu l-am dus de 3 ori la service). Problema nerezolvata , in continuare touch-ul nu raspunde. Am rezolvat problema prin cumpararea unui nou gps Garmin Fleet 660 cu android pe care am instalat IGO , de care sunt foarte multumit. In concluzie , sa nu mai aud de PILOTON !
  6. Nu fi zgarcit , da-ne mai multe detalii daca tot vrei o mana de ajutor. (motorizare , ce cantitate de apa , la cati km , cum porneste "dimineata" la prima cheie, zgomot la pornire) Al meu Volvo FH 500 EEV D13C, "pierde" 1L agent racire la aprox 50.000 km. Uneori (cam o data la 5 zile) la prima pornire , aprox 10 secunde , motorul merge neregulat. Constatarea la Volvo Romania a fost : "probabil incep sa scape paharele din capul injectoarelor , agent de racire in cilindrii(capul pistonului)". Simptomele au aparut exact dupa efectuarea reviziei, inclusiv schimbare agent racire, si reglarea jocului termic (la supapele mecanismului de distribuție). Dupa 70000 km de la revizie , s-a "reparat" singur , nu mai face figuri la pornire , nu mai pierde antigel. Oricum ar fi , verific nivelul de antigel , aproape in fiecare dimineata. Poate ca la urmatoarea revizie (cat de curand) o sa schimb preventiv si paharele la injectoare. Drumuri bune!
  7. Ce bine ar fi dacă toți "colegii" care au luat tepe, ar încerca să informeze "lumea" despre incidentele de plata sau modul de colaborare. In felul acesta i-am face "vedete" pe tepari .
  8. Eu am depus plangerea la Poilitie , iar Politia mi-a trimis informare ca au trimis plangerea catre Parchetul de pe langa Judecatoria ... Am ramas cu gura cascata cand "sectoristul" incerca sa ma convinga sa imi retrag plangerea si sa ma indrept spre chemare in judecata. L-am "linistit" repede cand i-am spus cateva articole de lege si limitele "competentei" unui "sectorist". M-am convins pe pielea mea ca in ziua de azi Politia apara infractorii si "bate" oamenii nevinovati/saraci .
  9. Nu ai nici un tertip in comanda de transport. Sunt "ajutați" de cei de la bursatransport.com (Dacodasoft). Eu am deschis o plângere penală pentru NPS și Dacodasoft (bursatransport) și chemare în judecata pentru recuperări. Sa vedem cum se finalizează.
  10. Salut. Va rog sa ma ajutati cu incadrarea in "cadrul legal" pentru urmatoarea situatie. Conducem in echipaj , suntem din localitati diferite , 60 km distanta intre ele. Dupa ce ajunge primul sofer acasa/la garaj , celalalt mai are de parcurs inca 60 km . In acest timp , al doilea sofer este oprit de ISCTR si amendat cu 5000 lei pentru depasire program . Explicatia inspectorului este ca dupa ce primul sofer a parasit cabina , ori trebuia sa lase cardul lui in tahograf , ori soferul ramas in cabina trebuia sa faca o pauza de 9 ore. Ma puteti ajuta cu "cadrul legal" pentru aceasta situatie ? Vreau sa fac contestantie. Merci!
  11. Este simplu ce va urma! Toate statele puternice (D,F,NL,etc) vor constrânge oamenii productivi (șoferi, etc) să se relocheze (cu tot cu familii sau să-și întemeieze una) in tara lor. Au aceeași nevoie ca ieri , azi sau mâine ("sclavi", care să producă/consume fara pretenții ). Aproape tot ce înseamnă "roata vieții" este atent monitorizata și direcționată către direcția dorită de "mai marii".(vezi creditul cu buletinul, sau de ce partidele nu trebuie să obțină mai mult de 30%, și alte și altele). UE nu e nimic mai mult decât o alta Marie cu o alta palarie.
  12. Nu te supăra pe mine, după cum ai pus întrebarea se înțelege că nu prea ai experiență în transporturile rutiere de mărfuri. Daca am dreptate, eu zic că cel mai bine e sa nu îți dai singur foc la oala. Sunt persoane cu multa experiență care au ieșit din "business" pentru că până la urmă au recunoscut că mai bine stai degeaba decât să lucrezi degeaba. Si că să nu te plictisesc, concluzia este că în ziua de azi , transportul rutier de mărfuri este o bătaie de joc , din care câștigă doar intermediarii care nu au nici cheltuieli și nici riscuri. Oricum ar fi , speranțe pentru noi "victime" sunt destule!
  13. Stai liniștit, nimeni nu are "timp" să-ți răspundă. Soluția mea este simpla , incerc să vând tot și să nu mai aud de transport.
  14. Salut Catalin. O sa-ti raspund din prisma experientei mele , nu din auzite si o sa fiu cat mai concis ca sa nu te plictisesc. Planul l-am facut pentru o perioada de 4 ani , dupa care voi trage concluzia daca o sa mai continui sau nu. Desi am incercat mai multe variante de lucru (tur-retur RO-UE, intern RO, comunitate) , cea mai buna varianta ramane lucrul pe comunitate. Detin ansamblu , cap tractor si semiremorca , amandoua in leasing. Am ales leasing din lipsa fondurilor , chiar daca riscul este mai mare ("cine nu risca nu castiga") , si ansamblu pentru mobilitate (libertarea de a selecta beneficiarii ) Pe scurt planul meu de afaceri a fost (si este) cam asa : -16000 euro necasari pana la momentul cand plec la munca -14000 euro capital de lucru (pentru un termen de plata 30-45 zile, in cazul cel mai fericit cand se respecta termenul) -venit lunar 11.000 EUR (pentru 10.000 km efectuati , inclusiv si returnarile de tva) -cheltuieli lunare 8700 EUR (!!!FARA SOFER!!!) -ramane un profit net de 2300 EUR / luna , cu alte cuvinte un salar de sofer , DAR : Iti voi face un calcul pentru 4 ani , : -(fara sofer) profit net 2300 X 48 = 110.400 EUR la care se adauga ansamblu ,in caz de vanzare , suma de 28.000 EUR. -(cu sofer , lucru alternativ 1 luna fiecare) profit net 2000 X 24 = 48.000 EUR , la care se adauga ansamblu ,in caz de vanzare , suma de 28.000 EUR. Cu alte cuvinte , investitia se "amortizeaza" in patru ani in cazul in care voi decide sa renunt la transportul de marfuri generale. Acesta este cel mai optimist plan de afaceri. Dar, pentru ca nu am mai gasit "coleg" cu care sa impart munca , in acest moment lucrez 6 saptamani pe comunitate cu doua acasa. Camionul ramane pe comunitate. Problema cea mai mare nu o reprezinta planul de afaceri , ci "beneficiarul" transportului pe care il efectuezi , care nu respecta conditiile negociate. Trebuie sa iei in calcul ca transportul de marfuri este cel mai dificil domeniu de activitate in care la propriu iti spun ca este o "jungla amazoniana". Cea mai mare parte din "colegii" din acest domeniu se comporta ca hienele si nu ma refer doar la cei romani . Sper ca am expus o imagine cat mai reala fara sa incurajez/descurajez pe cineva. Sanatate multa si spor in toate!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.