Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Kronos

Members
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Aiud

Kronos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Am inteles ma voi documenta mai bine si o sa iau forumul la citit multe chestii interesante la care vad ca nici nu m-am gandit ca nu le stiu.Am respect pentru meseria asta si sunt ferm convins ca voi ajunge in cele din urma sofer nu doar pe hartie ci si in practica tocmai deaceea nu m-am aruncat ca berbecul pe tir ci incep usor 7,5. Greu este peste tot la inceput dar cu rabdare si bunavointa se ajunge departe.Voi fi mai atent pe viitor.
  2. Cico_3504. Situatia a fost in felul urmator am ajuns la descarcare la ora 4 era inchis am intrat la odihna zilnica. Dimineata cand au ajuns oamenii am lasat cardul pe odihna si l-am scos din aparat restul manevrelor facandule fara card (illegal da stiu dar nu ma deranja asa mult fiindca am returnat masina la baza unde a mai fost miscata pentru diverse interventii si reparatii tot fara card eu din momentul intrarii in pauza voi avea fisa de concediu).Daca este ceva in neregula s-a facut in necunostiinta de cauza deasta apelez la voi. 1. Am auzit povesti gen ca se amendeaza daca eu de exemplu nu pornesc programul manual ci ma pun in miscare si porneste el automat. Si la finalul zilei trebuie sa scot bon sau nu este necesar decat in situatii exceptionale? Si ce alte responsabilitati fata de tacho sau recomandari mai sunt pentru sofer?Tacho tine cont de tot?(aici ma refer la condus extins si odihna reduse)Sau trebuie sa stiu eu cate am reduse si sa adaptez in consecinta? 2.Voi avea multe intrebari si voi apela in continuare la forum dat fiind ca nu are cine sa imi explice nimic , deci va multumesc pentru promptitudine si rabdare !
  3. Inca nu mi-a aratat nimeni cum folosesc tahograful si fiind cel original mi s-a defectat pe drum el avand deja 12 ani.Am retras cardul fiind foarte aproape de casa si au schimbat acum tahograful cu un stoneridge se5000 exact duo2. Am inceput sa fac curse in tara express pentru acomodare si fiindca masina a stat o vreme la baza sa vedem daca nu au aparut defectiuni si totul este in parametrii. Despre incuietori aveam asta in minte intrebarea mea este la rezervor care are deschidere cu cheia de contact este suficient atat sau sa caut ceva si pentru acesta? Fata de duba ce alte taxe de drum sunt si la ce sa ma astept fiindca nu sunt deloc familiarizat cu ele si nu am sisteme automate de plata tollcolet sau gobox. Ce alte restrictii sunt mai importante? Timpii de conducere si odihna ii cunosc insa. O intrebare as avea la revenirea acasa am reusit sa ajung la descarcare incadranduma in program dar fiind noapte ora 4 dimineata cand au venit la descarcare eram in pauza si mi-au cerut sa misc masina.In situatia data cum se procedeaza, eu fiind in pauza am scos cardul tahograf si fiind in localitate cu baza am facut restul manevrelor fara card si mam intors la baza tot fara aprox 5 km 7 min. Ca si sistem de navigatie eu am un gps cu harti de 2017 q3 cu igo primo setat pe obtiunea camion cu dimensiunile camionului meu. Este suficient acesta sau sa investesc in ceva dedicat pentru camioane?Si daca da atunci ce imi recomandati unele ajungand la preturi destul de mari.
  4. Multumesc pentru raspuns si promptitudine . In ceea ce priveste viteza si manevrele oricum vor fi mai lente fiind septica cu prelata. Parerea mea duba este duba camionul este camion dar septica este undeva la mijloc nici una nici alta, este mai ciudata parerea mea. Am verificat pe euload dar pentru inregistrare cere datele firmei eu fiind persoana fizica angajat la alta firma. Si verificarea masinii am invatat sa o fac de fiecare data fiindca era sa o patesc , nimeni nu mia zis ca la camioane rotile se mai desfac de la greutate si umezeala si aproape mi s-a desfacut roata fata dreapta aceasta avand o bataie semnificativa . Cat despre lege si compromisuri....aici este o problema! Nu fac compromisuri pauza este pauza permisul si cardurile sunt ale mele nu ale firmei. Clar! Dar am facut scoala de soferi in 2011 si acum in 2017 am facut atestatele insa tot ce am invatat acolo este cum sa imi trec examenele. Prea putin din ce am eu nevoie sa stiu si oricat am intrebat primeam un raspuns ambiguu. Tocmai deaceea incep cu 7,5t.
  5. Salutare! Sunt sofer pe duba sprinter 3,5t insa am trecut acum pe un atego de 7,5t si urmeaza sa ies si cu septica pe comunitate. Nu are cine sa imi explice mare lucru de aceea recurg la ajutorul forumului pentru ca nu gasesc nici peaici prea multe referitor la septici. Orice sfat parere idee imi este de mare ajutor. Despre 7,5t nu stiu mare lucru si ma intereseaza parerea voastra referitor la ce ar trebui sa fiu atent ce restrictii sunt ce acte vigniete taxe de drum sunt limite de viteza gabarite dimensiuni etc. Multumesc anticipat.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.