Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Iulian85

Members
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Iulian85 a câștigat ziua ultima dată pe Iunie 19 2019

Iulian85 a avut cel mai apreciat conținut!

Despre Iulian85

  • Dată Naștere 08/03/1984

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Suceava

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Iulian85's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Prima saptamana in comunitate Rare
  • O lună in comunitate Rare
  • Un an în comunitate Rare

Recent Badges

4

Reputație Comunitate

  1. Iulian85

    Pauza ferry.

    Salutare. Am o intrebare si totodată nedumerire. Repausul zilnic pentru vapor sau tren este de 11 ore obligatoriu ? Sau poate fi si de 9 ore (consecutive fara intrerupere) ? Tot ce am gasit in art561 prezinta cazuri de întrerupere a odihnei zilnice. Sunt in dubii. Momentan fac 11 ore sa fiu sigur. Sunt cateva linii unde faci circa 9 ore : -Dublin -Liverpool cu vaporul -Freiburg -Novara cu trenul Multumesc frumos. Drumuri bune tuturor.
  2. Buna Cico, am dorit sa anunt colegii care vor dori sa opteze pentru un job acolo, pentru ca pe facebook aplica cenzura, si doar asa isi pot gasi oameni noi. Lucrurile au fost ok o buna perioadă, cat au condus belgienii firma. In ultimul an, un an jumătate, le-au dat frâu liber romanilor de a conduce. De aici si haosul. Atât timp cat esti sub contract stii bine ca nu poti spune prea multe pentru ca sunt niste clauze. La departamentele unde am lucrat respectam programul, eu cel putin. Si le dadeam cu flit cu paragrafe din art 561/2006 si din codul muncii. Însă pentru ei, tu trebuie sa execuți , fara sa gândești. Am refuzat sa platesc din banii mei, si s-au adunat, ultima data insa am platit, 100€cca, o amenda, apoi am avut surpriza la diurna, fara 100€. Am oprit masina pentru vreo 3 ore până au intrat banii, pentru ca nu aveau nici o hotărâre judecătorească pentru a umbla la munca mea. Nu am fost lăsat sa imi termin sezonul, mi s-a luat masina, apoi dupa ce m-am intors din recuperare am aflat ca voi fi sofer de curte. Evident ca am plecat pentru ca nu avea rost sa imi pierd timpul. Fiecare face cat il duce capul, unii au credite, sunt in vârstă, nu cunosc nici o limba de circulatie internationala. Eu nu am avut de pierdut nimic. Un Paste Fericit tuturor
  3. Noutăți despre H. Essers : -diurnă 65€/zi, fără act aditional -salariul minim de încadrare -se mai adauga niste bonusuri( maxim 300ron soferi noi, maxim 600ron soferii vechi) La angajare aștepți 2-3 săptămâni, pe salariul minim, chiar daca ai experiență, iar pregatirea necesara ar fi de 2 zile maxim. Pleci in echipaj din Oradea, cu bagajele claie peste grămadă in niste camioane imputite. Ajungi in Belgia, unde ai baza, intr-o benzinarie, la etaj. Suna bine. Dormitorul nu are niciun geam de aerisire, bucataria in ultimul hal, baia un jeg de zici ca nu a spalat-o de cand au montat gresia, 2 masini de spalat la 300 oameni. Te lasi lipsit si mai bine stai in parcari. Dispecerii, niste Dumnezei ai transporturilor, care nu au habar de cele mai elementare lucruri. Esti platit sa stai la cheremul lor. Ti se da mesaj ca va plati firma, pentru depasirea programului, mers pe restrictie,lucrul care il vei constata ca vei primi avans diurna pentru a achita tot ce este necesar. La salariu, vei constata, ca ai luat avans diurnă, drept urmare ti se opresc din bani, vor urma n sedinte sa se hotărască daca iti vor pune banii sau nu. De orice esti vinovat, chiar daca nu ai legătură, ci doar pentru faptul ca lucrezi la ei. La flota sunt persoane incompetente pentru care soferul este o placa de înmatriculare, nimic mai mult. La departamentul farmaceutic plătești parcarile,taxele de drum cu cardul tau. Primești ,,avans diurnă'' pentru treaba asta, bani care ti se opresc din diurnă,evident. Dupa in urma unor ședințe, iti vei primi banii înapoi, la vreo 2-3 săptămâni dupa ce isi ia lumea banii. Si muncit si cu banii luati. Daca ai temperatura de 8 grade, primesti mesaj sa mergi pe restricție, un coleg a fost oprit dupa o ora de mers in A, si a luat 800€, de la flota i s-a spus ca are parte de vina pentru ca a mers pe restricție. Asta dupa ce s-a certat cu dispecerul, care insista ca trebuie sa respecte instrucțiunile primite, altfel va suporta consecințele. Era nou colegul.Drept urmarea a platit 400€ el si 400€ firma. La departamentul air cargo, se merge non stop pe restricție. Chiar daca detin formularul de a merge pe restricție, acela este valabil cat esti încărcat cu marfă pentru aeroport. Lucru recunoscut de dispecerii nemti si belgieni. Pleci din B in D gol pe restrictie, sau din F in B pe restricție, te pun dispecerii sa faci un cmr pe naspa, si un sigiliu pe remorcă si îi dai bătaie. Chiar daca este dreptul tau de a te odihni. Bani mai multi nu vezi. Programele full maxim, stres maxim. La departamentul grupaje pauzele de recuperare nu se respecta. Primesti mesaj pe transics mesaj ca raspunde firma. Sunt in stare sa te faca sa mergi 24-45-24-45. Au pretentia sa fugi pe dupa remorca cu chingile in brate, mereu pe grabă, mereu pe stres. Daca iei amenda ca nu ai chingi evident este vina ta, daca cei din hala nu pun paleti peste marfă, este vina ta, tragi de timp.Podul de la Duisburg trebuie ocolit obligatoriu !! Datorită profesionalitatii turcilor din hala, care incarc super remorcile. Am avut 14t de suruburi pe prima pozitie, evident ca au pocnit 2 cauciucuri pe motrica. Investiții minime profit maxim, motto-ul companiei. Remorcile in stare jalnică, iti rupi mâinile in ele. Odihna zilnica la vapor/tren se intrerupe, cea de 9 ore. Cu mesaj de la dispecer ca plătește firma. Daca problema la camion, pentru webasto astepti 3-4 zile, sunt colegi care au stat si 2săptămâni fara in luna februarie, pentru anvelope2-3 săptămâni, retarderul care tinea doar in treptele mari 5si 6 s-a terminat sezonul si nu a fost reparat, etc. Anuntul lor de angajare este frumos, dar probabil este dintr-un stat paralel. Esti binevenit, daca nu ai coloană vertebrală, aviz amatorilor. Eu daca mi-am cerut drepturile si nu am vrut sa ma implic in circul lor, am căpătat un post de șofer de curte dupa mai bine de 5 ani la ei, drept urmare, am plecat. Diurna nu apare in niciun act aditional, probabil este cea maxima declarata, sa mai manance si burta lor ceva. Salariul minim evident, fara a plăti in totalitate orele si sporurile aferente, sunt plătite cca 60%. Din diurna ti se inputa jumătate daca pleci din Ro dupa ora 12:00. Diurna externa 65€,diurna interna 40€ impozabil (-47,5% adaugata la salariul de încadrare). Angajează mereu, cred ca si in ziua de Crăciun. Pe toate gardurile scrie ca angajează șoferi. Daca ai respect pentru tine, îți recomand sa eviți această firmă, care lucreaza cu contracte directe, nu ca cele românești,subcontractoare, cu mentalitate de cartoane. Multa bafta si drumuri bune.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.