Jump to content

EVESPEEDFAN

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About EVESPEEDFAN

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 12/27/1992
  1. Asta ar fi problema ca nu găsesc un loc pe unde sa fac aerisire.. Am scos furtunul de sus ce întra în radiator și radiatorul era gol. Am umplut, am băgat pe furtun apa și l am pus înapoi asa. Apoi a mers 70 km cu temperatura cam la 55-60. Pe unde se face mai exact aerisirea?
  2. Va salut colegii! Am un Magnum cu motor de Mack din 2002, l -am luat mort, stat și cu toate calculatoarele arse. L-am făcut, l -am pus pe picioare, toate reviziile, pompa de apa și toate curelele etc. Problema După doua săptămâni de lucru am constatat ca nu baga căldură și am tot schimbat electrovalva de sub Câmpina, aceea care comuta rece cald.. Am găsit numai porcarii blocate, vorbesc de dezmembrări. Tensiune la ea am. Am sunat și am pus un T. Am căldură ,toate bune. Am văzut ca sus, la întrare în radiator furtunul de apa este gol și radiatorul cam jumătate gol.. Am zis sa dau termostatul jos, acesta fiind nou și el și astăzi când a plecat mașina, în 30 km a ajuns la 90 fără termostat deci ai a făcut o presiune exagerata. Am ajuns la mașină, am umplut radiatorul care evident era rece, i am pus apa și pe el și pe furtun, adică spre locul unde vine termostatul și a mers alți 70 km fără sa mai treacă de 60 grade. Menționez ca atașat la cap tractor se afla o duba frig goala. Are cineva idee dacă aceste motoare lucreaza mai în presiune sau cum se aerisesc corespunzător? Poate greșesc eu undeva ,sau totuși e o problema si nu o gasesc. Mulțumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.