Jump to content

Cata0707

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Cata0707

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 07/07/1975

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salut, din ce am citit/discutat si cu alti colegi, au un consum mai mare de combustibil , au probleme cu injectoarele, se defecteaza componentele auxiliare mai des. Salut, din ce am citit/discutat si cu alti colegi, au un consum mai mare de combustibil , au probleme cu injectoarele, se defecteaza componentele auxiliare mai des.
  2. Va salut stimati colegi! Am si eu urmatoarea dilema : Doresc sa achizitionez doua capuri tractor din Germania si m-ar ajuta un sfat . Am facut ceva cautari pe forumuri si m-am axat pe Volvo FH460 Euro 6, Mercedes Actros 1845 Euro 6 sau DAF XF 106.460 Euro 6 toate cu dotari de AC in stationare, ACC si multe alte functii doar ca la fiecare exista cate o dilema. Volvo FH 460 2015-2016 cabina Globetrotter pana in maxim 400.000 KM pret in jur de 35-40000 Euro. Din informatii, un motor fiabil dupa spusele altor colegi de forumuri duce lejer 1,5 milioane KM. Dar toata discutia despre Volvo se rezuma doar ca duce 1,5 mil KM, nimeni nu spune in cei 1,5 milioane KM de cate ori ramai cu el in drum, de cate ori schimbi turbina,injectoarele,pompa de Ad-Blue, senzori ...etc . Ca si plus pentru Volvo este ca nu ramai fara baterii, se monteaza in reprezentanta Volvo inca un set de doua baterii exclusiv pentru pornire, asta in conditiile in care mai ales vara se foloseste clima de stationare care descarca bateriile. Si la celelalte modele, bineinteles ca se pot monta inca un set de acumulatori dar faptul ca la Volvo se monteaza in reprezentante iti creaza un plus de siguranta decat un Dorel de la un Truck Service No Name. Volanul la Volvo se modeleaza absolut in toate pozitiile Minusuri la Volvo sunt costurile foarte mari de intretinere,piesele vin foarte greu si sunt foarte scumpe si consuma cel mai mult din cele 3 enumerate mai sus(dupa info de pe forumuri). Inca un plus e sistemul de AC in stationare direct din fabrica I-Park Cool, pe timp de vara cand soferul va face timpul de odihna zilnic 9/11 ore se va odihni in conditii bune si implicit randamentul lui va fi mult mai bun decat sa dormi intr-o cabina incinsa de soare. Mercedes Actros MP4 1845 Euro 6 an fabricatie 2015-2016, cabina Big Space sau Giga Space, pana in maxim 350.000 KM pret in jur de 35-42000 Euro. La fel ca la Volvo un motor fiabil dupa spusele altor colegi de forumuri duce lejer 1,5 milioane KM. Despre Actros nu am obtinut foarte info negative toata lumea e pe neutru, multi spun ca e masina patronului. Plusuri la Actros, cabina foarte prietenoasa cu soferul, spatioasa si sistemul driver info display cu foarte multe optiuni si informatii. In schimb la Actros am gasit doua variante Standard(SZM) sau Low Linner care sunt mult mai ieftine, din ce am citit au cupla mai joasa si nu poti agata orice semiremorca. Aici mai am de studiat, inca nu am gasit toate informatiile necesare, dar daca ma ajutati cu ce anume semnifica mai exact varianta Low Linner , va multumesc. La fel ca si la Volvo sistemul AC in stationare direct din fabrica doar ca dupa 4-5 ore te avertizeaza mereu ca se descarca bateriile. Consumul dupa spusele colegilor este mult mult mai bun ca la Volvo si DAF . DAF XF 106.460 Euro 6 Cabina Super Space are un opret de achizitie foarte ieftin in comparatie cu Mercedes sau Volvo cu acelasi nr de KM in jur de 30.000 sau cu 35-4000 Euro dar cu KM pana in 250000. Plusuri: Pret achizitie, cea mai ieftina intretinere, consum combustibil mai bun ca la Volvo. Minusuri: Motorul nu prinde 800.000 KM , de pe la 400.000 KM incepe sa consume ulei in cantitati mari, turbina nu prinde 400.000, cutia de viteze automata cea mai slab cotata, e aceeasi cutie ZF de pe Iveco/Renault. In prima faza as fi incantat de DAF ca si pret de achizitie si intretinere dar ce folos e daca costa cu 8-10.000 Euro mai putin daca aceeasi diferenta o vei plati sa te culeaga de pe autostrazi cu platforma plus penalizari la intarziere la descarcare. Am mai luat in calcul Scania, dar tinand cont ca, cursele vor fi RO-RO sau RO-UE-RO , din ce am citit sunt cele mai fiabile dar cabina este foarte rigida, ceea ce pe Romania iti creaza clar un disconfort maxim. Iveco/Renault/MAN le-am taiat de pe lista. Rog colegii care au lucrat sau lucreaza pe modelele enumerate mai sus, pareri pertinente. Detaliile care primeaza : Gradul de defectare/consum/confort . Cu stima,
  3. Salut ! Revin cu un raspuns din partea ARR . Intradevar dupa cum au spus si alti colegi, nu se poate conduce din Germania in Romania fara a folosi un card tahograf. Chiar daca in tahograful respectiv sunt inserate datele firmei de la care a fost cumparat capul tractor, timpii de conducere trebuie respectati. Am pus o intrebare ARR_ului in sensul ca daca de exemplu in Ungaria ma opreste Politia si scoate un bon din tahograf si apar datele de inmatriculare al vechiului propietar prin contractul de cumparare se dovedeste ca este acelasi camion doar ca e cu numere provizorii. Multumesc.
  4. Salut, stimati colegi! Am citit absolut tot ce s-a scris pe acest subiect, am vazut ca parerile sunt oarecum impartite, atat cat si raspunsul oficial de la ARR prezentat mai sus care se refera doar la peste 3,5 tone si executa transport marfa. Va rog un sfat pentru urmatoarea speta: Vreau sa merg in Germania sa cumpar un cap tractor + semiremorca de la doua societati comerciale diferite in numle SRL_ui din Romania al carui administrator sunt. Capul tractor va fi achizitionat de o firma din Germania, urmand sa merg cu acelasi cap tractor in jur de 400 KM tot in Germania sa cumpar si semiremorca. Momentan firma mea nu detine licenta de transport si de alftel momentan eu nu am card tahograf si certificat de competenta profesionala, am doar categoria C+E luate prin 2008. In cazul asta pot conduce ansamblul cap tractor+ semiremorca pana in Romania? Am intrebat la Scoala de soferi unde fac cursurile de competenta profesionala(CPC) si mi-au spus ca da, deoarece nu se incadreaza in categoria transport marfa contra cost sau in cont propriu. Va multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.