Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

elprypas

Members
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre elprypas

  • Dată Naștere 03/29/1986

Profile Information

  • Locatia:
    brasov

Contact Methods

  • Yahoo
    elprypas

elprypas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Consumul ideal pentru ei ar fi undeva intre 30-32%, m-am dus si cu consum de 40% dupa cursa de italia, cu transitul frantei pe nationale pana la bourg-en-bresse, si cu toate astea nu a comentat nimeni nimic. Nu am mai ramas pentru simplul motiv ca nu imi place cand mi se umbla la banuti indiferent cat de putin sau de mult, ceea ce se intampla acolo(@burebista:daca ai fi citit cu atentie ai fi vazut ca am scris in postul anterior) se face ca uita sa iti bate zilele de stationare, ori de garaj, ori mai taie niste manevre, oricum taie cam vreo 100 euro la fiecare salariu, ti da inapoi dar tre sa te duci sa te tiganesti cu ala de la conta care se ocupa de pontaje si salarii. Nu mai vorbiti din basme, bancuri si alte chestii, uneori lucrurile nu sunt mereu atat de negre precum vor uni sa le expuna. Intradevar nu sunt nici roze.... dar nici negre.... Cat despre consumull de 3-4 tone este imposibil doar daca se defecteaza calculatorul de bord si iti arata avioane, submarine si alte chestii ciudate, numai consumul aproximativ real nu. Nu stiu de ce am impresia ca tu mr Burebista esti un fel de carcotas si instigator, as vrea sa stiu defapt tu pe ce bani lucrezi sau unde lucrezi, si de ce nu pe ce camion lucrezi de iti permiti sa sari in gatul tuturor si sa vb din basme nemuritoare si bancuri seci.
  2. Mercedesul Sprinter si VW Crafter utilizeaza platforme comune, din acest motiv ele sunt f aseamanatoare ca si aspect, linii majore, diferante intre ele o fac motorizarile, blucurile optice si detaliile ce tin de confortul soferului si al pasagerilor (nu ma refer la microbuzele transformate in ro, ci strict la cele produse 100% de uzina mama) dar oricum regele in domeniul acestei clase va ramane pe veci Sprinterul ce si-a demonstrat fiabilitatea si utilitatea in cele mai extreme conditii.
  3. http://blomquist.sk este siteul lor, helena balkova vorbeste si romaneste ... acolo tre sa gasiti si numarul ei de telefon
  4. eu am vazut mai multe modele din seria de transport persoane ale Uzinei de camioane de la Brasov, ba chiar am avut cativa colegi de facultate care au lucrat la proiectarea lor. din surse sigure stiu ca in momentul de fata toata productia de camioane si autocare de la roman se face pe euro 5, eu unu chiar am ramas prost...... de tractoare insa nu stiu ce norma mai au si alea. Cat despre trecerea lor pe piata europeana nu pot spune decat ca duce lipsa de promovare, iar brandul autohton sufera de indolenta si incompetenta anumitor personalitati care ar trebuii sa ajute uzina si industria auto din RO. mai pe scurt nu se vrea din anumite motive politice sa iesim cu ele pe piata europeana. La nivel national autocarele si autobuzele facute la brasov deja echipeaza o buna parte din flota de transport persoane ale mai si mapn, inlocuind cu succes batranele Rocaruri. Pe plan privat am vazut si cateva companii de transport persoane ce aveau autocare roman, chiar din prima generatie, dar care nu stiu din ce motive erau sub numele de El Car. banuiesc ca s-a dorit crearea unui brand separat.... nu stiu mai multe detalii dar o sa incerc sa aflu mai multe Curand o sa se lanseze noul site al uzinei, eu chiar am avut ocazia sa il vad in premiera, si abea astept sa il vad si in stadiul final.
  5. Ba eu nu stiu de ce va harjoniti, eu am venit de acolo dupa 3 luni de contract, daca sti sa iei viata la misto e ok si la essers, buni sunt simpli 8euro la 100km si care ti se adauga manevrele cate 10 euro de bucata, trenul si barca cate 10 euro, daca nu ai de lucru 24h iti da 50 euro, nu se plateste we. daca iti vezi de treaba si stai cu gura pe ei sa iti dea curse, sau mai ai si bafta de un disponent calumea faci cam 1600 euro pe luna, din care Irun oricum o sa iti taie cam 50-100 de euro in fiecare luna ca asa este el invatat, pana cand ii sari in gat prima data si ii demonstrezi ca a gresit, dupa care nu iti mai umbla la bani. Cat despre zvonurile de consum 27 % e vrajeala, nu se uita nimeni la consumuri singura conditie ca tot ce intra in rezervor sa si iasa pe esapament. Cam saptamanal sau la 2 sapt tot prinzi macar o zii la baza sa iti speli hainele, asta daca lucru la pfiezer sau la industriale. Cand am plecat eu era o gasca super acolo poate intre timp lucrurile s-au mai schimbat. Pentru incepatori este un loc ok in care sa isi faca ceva experienta, iar acel examen de la neamt e o vrajeala cretina, soferia nu sta intr-o manevra cu spatele. Daca mai vreti detalii ... intrebati
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.