Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

leutu

Members
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre leutu

  • Dată Naștere 01/01/1970

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Bucuresti

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

leutu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Prima postare Rare

Recent Badges

0

Reputație Comunitate

  1. leutu

    Volvo fl6

    la km in primul rind oate il gasesti pina in 500 mii la anul acesta ceea ce nu cred eu toata viata am avut numai volvo dar nu asa vechi
  2. din ce stiu difera de la tara la tara parca pe belgia pentru o ora depasire timpi de condus este 50 euro ma gindesc ca la pauza ar fi ceva de genul acesta deci cred ca un 450 euro
  3. mai nou va atasez un link si cu tunelul inchis de la 1 octombrie 2020 pentru R2 https://wegenenverkeer.be/wegen/wegennet/verlaging-adr-categorisering-beverentunnel exista drum alternativ pe pod adaug si acest link cu harta cum ai cerut pentru belgia https://www.cepa.be/wp-content/uploads/017.pdf
  4. ai incercat sa opresti total curentul ? sa astepti 5-10 minute si pe urma sa verifici din nou ?
  5. pentru belgia ai tunelurile aici https://unece.org/fileadmin/DAM/trans/danger/publi/adr/1.9/1.9.5/tunnel_Belgium_07-2014.pdf pe luxemburg nu prea am condus
  6. Normal in CMR ai clasa de tunel prin care ai dreptul sa conduci . Spre exemplu daca conduci cisterna ar insemna ca ai clasa C deci ai voie prin tuneluri care au clasele A,B , cele cu C,D,E nu ai voie trebuie sa le ocolesti. la majoritatea tunelelor sunt drumuri ocolitoare , in majoritatea cazurilor sunt poduri. de obicei tunelele care trec pe sub apa si cele care nu sunt dotate cu iesire de urgenta in caz de accident sunt restrictionate pentru tate tipurile de transport ADR. Acum sa trecem la oile noastre cu tunelul Kennedy. in antwerpen avem R1 si R2 (pe romaneste ring 1 si ring 2 ca o rocada a orasului ) . Acest tunel se afla pe R1 si trece pe sub apa si nu este dotat cu iesiri de urgenta in caz de accident . Pe unde intri in Anwerpen ai indicator mare de 4 m inaltime pe 2 metri latima care specifica ca acest tunel este clasa E. deci exclus sa mergi cu cisterna pe acolo de clasa C. La fel iti indica traseul pentru a merge pe R2 . acolo este un tunele la fel ca cel kennedy care este dotat cu iesiri de urgenta si prin care avem voie sa trecem singura deosebire este ca pe R2 trebuie sa platim . multe sisteme de navigatie gen Navipro foloseste R1 deci este fals. referitor la amenzi. Toate tunelele au sisteme de supraveghere , politia din belgia rare ori trimit amenzi celor cu cisterne deoarece legea ne permite sa facem abatere de aceasta regula numai daca avem un client in acea zona, dar daca politia te opreste si nu poti dovedi acest lucru amenzile sunt dela 1200 pina la 1500 euro in functie de substanta care o transporti si daca aceasta poate fi daunatoare mediului (apei in cazul de fata ) . chiar daca cisterna este goala si nu este curatata la fel se aplica aceasta lege . asa ca atentie pe viitor . pe R2 la fel exista un tunel cu restrtictie clasa C ceva cu belwe.... dar la fel ai semn si ocolire pe deasupra pe un pod. pentru mai multe informatii despre belgia , germania, olanda , franta pe unde ma invirt eu va pot sta la dispozitie cu mailul leo@tvnl.eu aici aveti si lege ADR pt transportul de marfuri periculoase https://www.arr.ro/files/transport/transport marfa/ADR2013/ADR 2013 RO - VOL I.pdf
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.