Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

tofandragos2012

Members
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Locatia:
    bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    tofanik

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

tofandragos2012's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Apa asa ca in imaginea postata nu am, si nici in butelii condens ? doar acolo in compresor unde sunt lamelele am gasit condens ;dar am curatat si le-am inlocuit ...
  2. Multumesc , dar care ar fi solutia sa pot remedia cat mai usor problema pentru ca pierderile de aer le-am remediat ! sa pun wabcotil in supapa aia sa numai inghete cat o mai fi temperaturi scazute ? sau cum sa fac ?
  3. Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema , la acest actros din cauza condensului+ulei , mi-a spart filtru desicator si a ajuns albeata (silicagel dizolvat)in toata instalatia , am schimbat supapa de refulare ,am schimbat distribuitorul ala de langa ea pentru .ca nu imi mai dadea aer la vagon ,cabina,frane si desicator nou .Dupa o saptamana nu imi mai facea aer peste 8 atmosfere , am schimbat kitul de reparatie compresor si segmenti de la compresor si era ok, dar acum numai duduie asa tare filtru desicator se aude doar putin .Care sa fie problema ?sa aiba oare influenta senzorul de umiditate din butelie care imi apare ca eroare pe bord ? sa fie iarasi plin filtru desicator pentru ca a mai avut o mica pierdere la o camera de franare ? ?sau sa imi faca probleme mizeria ce a mai ramas pe instalatie din albeata aia chiar daca am spalat buteliile cu vapcotil cand am segmentat compresorul?si inca ceva dupa ce refuleaza parca se aude ceva fasaind ,ca si cum nu ar inchide complet supapa.
  4. Ce e ciudat , masina nu prezinta nici un simtom a avea mari probleme ;porneste normal;trage foarte bine ;numai ca apare la bord , in timpul mersului si la pornire ca are ulei mai mult si nivelul ii tot creste iar atunci cand il scot e diluat cu motorina multa ;atunci cand i-am schimbat oringurile din capul pistoanelor totul parea ok si oringurile vechi nu pareau a fi ciupite dar cred ca se formeaza presiune mare si porii nu se pot observa ;merg cu ea de 3 ani ,ii schimb tot mai des uleiul dar mie frica sa nu ma lase motorul ;
  5. Adevarat,este un forum numai de pareri ..nici alea bazate pe argumente concrete ....mc oricum ;
  6. Am un Mercedes Atego din 2001 si am o problema cred destul de grava :imi baga motorina in baie si nu stiu ce e de facut ? In vara trecuta am schimbat niste oringuri din cap de la injectoare dupa cum mi-a zis un mecanic .Nu dupa mult timp iar a aparut pe bord ca are ulei mai mult in baie care defapt e motorina. Stie cineva cam ce ar fi?Si cum pot remedia aceasta defectiune mai ieftin ?
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.