Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

laurentiu99

Members
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre laurentiu99

  • Dată Naștere 10/19/1962

Profile Information

  • Locatia:
    galati

Contact Methods

  • Yahoo
    la_ur99

laurentiu99's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Multumesc mario @ bandit. f folositoare informatiile despre consum. am gasit diagramele motorului. la o cilindree comparabila cu raba e ...vis frumos. chiar putin prea frumos. 1800 Nm la 950-1400 de ture. pacat ca la motoarele de camion nu pot fi date si diagramele de consum ca la cele navale. dar cu diagrama de cuplu si cea de putere in fata si cu informatiile de la tine le apreciem cumva. s-ar putea sa fie un pic prea mare si cam greu de gasit dar nu se stie. nu vreau sa fiu obraznic dar daca ai tine minte la urmatoarea cursa incarcata sa imi dai un consum instant la 1000 de ture in treapta 3 sau 4 ar fi extraordinar. daca mergi 100 de m in regimul asta poti citi consumul instant banuiesc . fara acceleratie sau deceleratie. multumesc oricum.
  2. multumesc Dominic. pare promitator. nu am gasit inca diagramele ci doar un manual de intretinere. o sa mai caut.daca zici ca e relativ usorde gasit e bine. trebuie sa gasesc diagramele dupa turatiile pe care le da aici ... ar putea fi . o sa vedem. multumesc.
  3. @ oldtrucker- am gasit motorul ala . nu merge . e prea mic . imi da un cuplu comparabil cu raba dar la 1800 de ture ceea ce e mult prea sus. de altfel nu avea cum altfel la o cilindree de 5.5 l. multumesc oricum. mai cautam ...
  4. multumesc oldtrucker. caut diagramele pentru motorul asta. ce cilindree are? multumesc mario@bandit. ma ajuta f mult chiar. electronica o pacalim noi. astept datele motorului cand ai timp... ce turatie are la ralanti la cald? indicatia la ralanti e inl / ora sau litri la suta de km? ca stiu ca sunt si asa si asa .poate iti arunci okii si la 1000 de ture in mers in treapta 2 sau 3. merci. multumesc tudor. buna ideea cu combinele. daca ai un indicativ de motor m-ar ajuta . daca nu ...gasim la o reprezentanta class. merci oricum. multumesc nmg. iti spun dc. un motor naval la 250 de cai e 25000 de euro. si diagramele de cuplu si putere nu arata extraordinar comparativ cu cele de camion.in afara de schimbatoarele de caldura si alte accesorii navale ,ca si motor e comparabil cu unul de camion. nu prea puternic si cu consum nu f mic. orice alta informatie e binevenita. multumesc .
  5. groza radu mihai - fara alte amanunte ... nu merge kenworth- nu tre sa fii specialist in barci nu de asta ducem lipsa ...merci oricum VIRGIL TIMIS- cine vb de biciclete? eu vb de o nava de 40 de tone. nu am cerut aici calcule si nici nu am 11 clase. e vb de foarte multi bani cheltuiti si te rog sa crezi ca stim ce facem.eu am pus o intrebare simpla menita sa imi reduca timpul de cautare. daca as incepe sa insir aici toata teoria motoarelor navale nu am mai termina niciodata. raspunsul pe care il astept e de genul " conduc un camion marca scania volvo iveco man daf etc . cu motorul tip X si care la 1000 de ture mers in gol imi afiseaza un consum instant de Y litri la ora sau la suta de km." atat . nu inseamna ca maine ma duc sa cumpar motorul ala ci doar maine incep sa caut documentetia de fabrica pt motorul respectiv si abia apoi urmeaza calculele. calculul ar trebui sa fie invers daca as vrea sa proiectez un motor ceea ce nu e cazul. eu nu vreau sa inventez roata ci doar sa fac o alegere cat mai potrivita. multumesc.
  6. am nevoie de o turatie la iesirea din motor de aprox 1000 rot /min. mai departe la axul port elice e alta poveste. din cate am vazut pe graficele de cuplu ,la turatia asta majoritatea diesele-lor de camion furnizeaza un cuplu maxim si curba e relativ constanta pana pe la 1400. nu uita ca la nava nu potischimba raportul de transmisie ca la voi deci nu mai poti optimiza consumul. un iveco mai mic nu cred ca ar fi convenabil pntru ca in regim de remorcare ar trebui sa mearga cu o turatie mai inalta si consumul ar creste prea mult. cel putin 200 de cai imi trebuie daca nu mai mult. 250 ar fi ideal. am vazut diagramele unor motoare volvo parca (noi) de 9 litri care la cilindreea asta erau cu 70 la suta mai sus decat raba.
  7. CONTINUARE m-ar ajuta f mult pentru inceput sa stiu care sunt camioanele echipate cu motoare in gama asta de putere aproximativ 250 de cai. imi trebuie un motor mai usor mai modern si mai puternic sa inlocuiesc fieratania aia . ca si criteriu de inceput ar fi util cum am zis daca mi-ar spune cineva care conduce pe un asemenea motor care e consumul instant la 1000 de ture. eu nu stiu regimul de lucru al camioanelor decat din cataloage si teorie. as vrea o informatie mai exacta. nu conteaza starea drumului incarcarea sau cauciucurile. mi-ar fi de ajuns ca punct de plecare de calcul si consumul instant la turatia asta pe loc. bineinteles ca orice alte informatii despre consum sunt binevenite. ce ziceti?
  8. ok. multumesc pt interes. e nevoie insa de ceva lamuriri . nava e un remorcher tip BM. in momentul de fata ea functioneaza si e echipata cu un motor de raba 225 cai marinizat la 180 cai. asta e dotarea de fabrica sa zic asa . ceea ce deranjeaza e consumul f mare ,nivelul de zgomot si viteza mica. ceea ce vreau sa fac e sa schimb tot lantul motor-inversor-elice. trebuie sa va spun ca in ce priveste marinizarea unui motor auto stiu tot ce poate sti(racire schimbatoare de caldura etc) iar in ce priveste motoarele auto... mananc painea asta de multi ani si nu sunt un novice. ideea e urmatoarea: la momentul asta caut acul in carul cu fan. tot ce am gasit pe net sunt diagramele de cuplu si putere precum si ceva caracteristici ale motoarelor de camion noi. ei bine nu imi pot permite sa cumpar motor nou, mai ales ca mai departe urmeaza inversorul si confectionarea pe comanda a unei elice ,in urma unui calcul. daca din discutia preliminara cu voi de exemplu o sa iau urma unui motor sau mai multe pentru a face niste calcule er fi excelent. daca stiu un tip de motor pot sa incer sa caut graficele si sa vad care se adapteaza mai bine la necesitatile mele. i ce priveste motoarele de tir nu stiu mai nimik. aud pe aici ca DAF sunt bune la consum , ca scania sunt fiabile , ca iveco sunt nu stiu cum. despre asta vorbesc.revin...
  9. buna ziua la toata lumea! sunt in situatia de a incerca echiparea unei nave cu un motor de camion si pentru a putea incepe calculele si cautarile am nevoie de cateva informatii specifice pe care le pot avea numai de la dvs. am nevoie de un motor de 250 cai aproximativ si ma intereseaza consumul unui asemenea motor pe un camion la o turatie data . de ex ar fi util de stiut consumul instantaneu de la cei care au aceasta disponibilitate la turatia de 1000 de rot/min, eventual si viteza camionului la regimul asta si treapta de viteza si evident tipul motorului. de fapt as avea mai multe intrebari dar ma opresc aici deocamdata . daca cineva poate sa imi acorde asistenta as ramane recunoscator. o zi buna tuturor!
  10. buna seara la toata lumea. nu sunt sofer de tir sau camion dar ma aflu aici pentru ca am nevoie de ceva informatii de la un profesionist. sunt in situatia de a motoriza o ambarcatiune si motoarele navalizate sunt extrem de scumpe drept pentru care as vrea sa adaptez un motor de camion. pentru ca informatiile tehnice sunt oarecum greu de gasit si a nu pierde timp as ramane recunoscator cui ar putea sa imi dea ceva informatii despre regimul unui motor de 280-330cai pentru a putea demara calculele . de fapt ma intereseaza consumul macar aproximativ la o turatie data. cu cat mai mica aceasta turatie cu atat mai bine. de ex la 80 de km/h ce turatie are motorul si cat consuma la suta. multumesc anticipat celor ce ma pot ajuta.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.