Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

grumeza costel cristinel

Members
  • Număr conținut

    48
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre grumeza costel cristinel

  • Dată Naștere 07/06/1973

Profile Information

  • Locatia:
    iasi

Contact Methods

  • Yahoo
    faraon

grumeza costel cristinel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. la galati la cotitura s-a rupt bara la masina dar soferul nu-i de vina e numai dama din masina la,la,la
  2. vis a vis de datele puse aici de colegul nostru si facand exceptie de certurile si jignirile care se petrec trebuie remarcat ca s-a pus in discutie un subiect foarte interesant.ru de exemplu stiu de la un amic de la volvo pamplona ca e adevarat ca se poate vedea toate aceste date insa nu iti poate spune nimeni cu exactitate cand au avut loc evenimente si daca esti tu vinovatul(fac referire la arici sau folosire de alte dispozitive care pot ajuta la intocmirea unui program de lucru sau odihna dupa preferintele soferului).de exemplu daca treci pe la atelier si schimbi un cablu rosu mise pare care se magnetizeaza de la arici si dupa o perioada treci iar pe la atelier vei ave aceleasi erori pe calculator care le aveai inainte.mie asta mi s-a intamplat.comentati va rog.
  3. este de apreciat curajul tau si nu pentru ca nu vei putea conduce sau descurca cu un tir dar sincer o sa fie putin dificil cu curatenia si igiena personala.
  4. salutari colegii.daca are cineva INFORMATIE de vreo firma de transport din IASI care iti inchiriaza camionul dar totodata poti fi angajat la ei,lucrezi pe comunitate si facturezi km facuti de camion plus salarul tau(care probabil e doar pe hartie).deci acelasi regim care e daca ai avea societate doar ca inchiriezi camionul ca persoana fizica.in plus daca vrei sa ai inca un om pe masina sau doi pot fi angajati la ei urmand a fi remunerati de tine dupa calculele de rigoare. aveti idee de ce spun eu aici? ati auzit asa ceva? poate nu doar in iasi dar regimul de lucru si conditii asemanator?va rog mult sa lasati aici ceva idei,numere de telefoane ETC.....de asemenea firme din UE daca aveti cunostinta.SALUTARI
  5. A si inca ceva comisionul exact pentru ce este.ca si asta e tot maricel.cred ca 8% este mai ok.mi se pare ca este si o lege pe tema comisionului.poate se lasa un pic si aici caci e criza pentru toata lumea
  6. poate cineva sa puna aici la acest topic un model de contract de colaborare cu cap tractor personal.dar sa fie ceva cat mai recent adik de cand e criza asta in culmea crizei. daca mai cunoasteti firme serioase care platesc facturile la timp,va rog sa lasati aici si pentru noi astia fara noroc si inca ceva-de ce e atat de mare diferenta la inchirierea unei semiremorci din sudul europei respectiv din nordul europei-1000 euro in ES si 500 DK. E ANORMAL in spania sa ceara 1000 euro.sant firme acolo care au scazut chiria la semiremorca la 600-700. poate ALINA S se mai gandeste putin la asta mai ales ca daca sa spunem faci 11000 km si scazand toate cheltuielile care le spune si pe deasupra cei 300 euro pentru intretinere ,hartoage si traducere in limba spaniola mai ramai doar cu vreo 350 de euro in caz fericit.iar la 13000 km mai ramai cu 600 euro asta in cazul in care ai sofer pe masina de ce ALINA S a postat aici doar ceva dintr-un caz fericit.are probabil friguri pentru toata lumea?deci plateste la toti cei care vin 1,20 pe km.nu cred.dar chiria e mare oricum totusi as merge daca e vreo portita de negociere la chiria asta.ca e criza pentru toata lumea.si pretul la motorina tot urca dezvoltati subiectul va rog
  7. poate consuma 25 % numai pe loc drept si 0.35 pe tona incarcat numai cu hartie.
  8. eu unul ma bucur ca unii baieti in sfarsit incep sa puna problema plata`la diurna zilnica.e un inceput si sper ca daca vor cere cat mai multi chiar daca e mai mica diurna aia macar e un inceput spre partea legala.cu timpul o sa creasca si diurna daca cerem toti.cu plata la km e cea mai usoara forma pentru firma sa taie din veniturile lunare ale angajatului.eu sper sa se puna mai des probleme de genul asta in discutie.
  9. tine minte:familia pe primul loc.dar norocul tau e baiat sau fetita??
  10. pentru cei incepatori e bine de mers daca va primesc.insa pentru ceilalti pentru a putea face diferenta intre Hessers si alta firma este necesar sa cunosti si alte laturi si alte firme de transport ca sa iti poti da seama de ce e acolo.si cand spun alte firme nu ma refer la cele din ro doar pentru ca avem essers la oradea,ma refer la firme care au peste 500 de capuri tractoare.si probabil se va vedea diferenta la unele chestii.
  11. eu intreb cum trebuie sa faci daca ai ora de incarcare sau de descarcare cu mesaj de incarcare la ora fixa.ca daca nu ajungi urmeaza tambalaul cu firma.credeti ca iti mai da mana sa mergi dormind si respectand nu stiu ce bazaconii?nu ....ii dai in goarna sa ajungi la timp nene.restul mai vezi dupa,daca ai timp.cam asa e in regim alert.
  12. treaba cu magnetul e ca il pui si el poate vedea doar ca l-ai pus tu sau altcineva inaintea ta dar nu poate vedea de cate ori a fost pus sau cand a fost pus.deci concluzia este cei de essers se folosesc de treaba asta.caci de exemplu acolo in garaj daca lasi camionul cu cardul tacograf in el ala poate sa iti puna magnetul si sa-i faca nu stiu ce probe pe acolo si asta se marcheaza.apoi tu ai scandal cu ei ca apare pe calculator ca ai pus magnetul doar ca nu l-ai pus tu.aceeasi problema o poti avea de la preluarea camionului de la altul care a folosit magnetul.asta mi se pare ca se poate rezolva doar daca schimba conectorul de pe cutie si toate firele electrice ce pleaca din el ca raman magnetizate si da eroarea in calculator.in plus acolo se calculeaza rau timpii de conducere.daca nu poti ajunge sau indeplini anumite curse.si cum o dai si o sucesti tot conducatorul auto poate fi vinovat si tre sa plateasca.acolo la man-urile alea tga mai era o problema ca nu corespundea motorina care o bagai in rezervor cu ce arata bordul.si asa nu ieseai nici la km,ba mai mult au fost care le-au oprit bani pe motorina fara sa aiba nici o vina.la oradea dupa ce lasai camionul venea paza cu metrul ,il baga in rezervor si cuba motorina ce ti-a ramas.deci o multime de calcule sa gaseasca chichite de scandal sa opreasca bani.in general la camioanele noi daca o fi sa iei motorina si nu au sistemul ala dina fleet sau cum s-o chema ,nu poti lua mai mult de 20-30 l motorina ca dai sigur in gaura.dar cele vechi e absurd sa faci si calcule caci daca e rupt in 4 ani nu mai are aceleasi standarde.cam asa zic eu.salutari si bafta
  13. la cargo daca mergi la program nu mai ajungi la timp pe aeroporturi si atunci chiar o incurci ca sta avionul sau vaporul dupa tine.de aia tre sa pui magnetul.dar de acuma atentie am fost oprit la irun in spania si m-au intrebat unde tin magentul si daca il am.normal ca am zis ca nu am la care am primit raspunsul ca magnetul e direct puscarie.faza e ca s-au uitat si dedesubt si in sertarele laterale si pe la sasiu cautau cam peste tot afara de buzunarele mele.culmea ca eu aveam unul de lanterna mic drept in buzunar.poate nu or face toti asta dar eu am primit controlul la iesirea din o fabrica din esquiroz pe A 15..mai cu essers cine vrea sa experimenteze ceva poate sa o faca dar e sclav acolo la genk si indiferent ce spune unii pe aici essers gaseste gogomani si lucreza pe nimic ca are datorii la banca si inghite tot ce da patrik.acolo daca o duc mai bine mai sant basarabenii ca sant si cei cu care s-a ridicat essers-ul.salutari si bafta
  14. daca credeti ca poti razbi foamea si setea si frigul pe camion numai cu experienta si vechimea succes.deja multi din cei din oradea nu mai merg la firmele de acolo sa caute de munca.ex.galassini,hessers etc
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.