Jump to content

Soferila

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Soferila

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 06/25/1974

Profile Information

  • Location:
    Bucuresti
  1. Cafea in timp ce conduci? DA!!!!! Iata ceva interesant! Sa incepem cu inceputul... gusturile fiecarei persoane... am observat ca in ultima vreme majoritatea automatelor de cafea sunt nescafe, deci cafea solubila iar dintre celelalte majoritatea tot pe baza de cafea solubila presteaza. Mai raman cateva aparate care fac si cafea din cafea naturala. Sau macar asa cred dupa cum se aude atunci cand se prepara. Acuma nu stiu daca aparatele astea care lucreaza pe baza de cafea solubila s-au inmultit din cauza ca au observat ei ca preferam noi mai mult cafeaua solubila sau pur si simplu din consideren
  2. Poti conta si pe mine. 100% pentru. Cu conditia sa nu vrei sa ajungi ministru... mai stim noi pe unu... >
  3. Multumesc de raspunsuri. Eu abia acum 10 minute am venit din cursa,nu prea am timp,dar buna ideea sa-i intreb despre ce firma e vorba. Si daca nu zice... inseamna ca e o mare teapa. Mai vedem.
  4. Intr-o zi ma trezesc cu un telefon de la o domnisoara care se recomanda din partea acestei firme si spune ca firma a vizualizat cv-ul meu si ca sa-i trimit prin fax copie dupa buletin,card tacho,atestat ca sa le trimita in Belgia la un angajator. Problema era ca eu intre timp ma angajasem si eram chiar in cursa cand m-a sunat, iam zis ca o sai trimit cand o sa ajung la un net sai scanez si sai trimit mail. Nu am facut-o drept urmare ma suna la o saptamana si zice ca a trimis datele mele (care i le comunicasem prin telefon- de cand am permis,atestat,experienta,etc...)angajatorului Belgian carui
  5. 780 lei bani in mana. 30 lei diurna/zi. Se lucreaza la program. Asta pe TIR. Restul nu cunosc. Concluziile le tragi singur.
  6. 1. Cardul a fost introdus pt prima oara in viata in tachograf la 15,30 in mom. plecarii. 2. Intre 15,30 si 16,00 am mers pe volan. 3. Cand opresc trece automat pe ciocane(dupa aceea am vazut cum sa dau manual pe patratel si pe pat - trebuie sa apas butonul aferent cardului adica 1 pana apare patratel sau pat. 4. Totusi nu ma lamureste nimeni ce-i cu bonurile. Se pot scoate sau nu? Sau trebuiesc scoase la 24h? Are voie soferul sa scoata bon sau nu?Daca are,cand se pot scoate? 5. La prima situatie de la Val Oltului inteleg ca trebuie sa scriu pe spatele bonului ca nu am trecut tacho pe pat si de
  7. Asta am inteles io pana la urma,dar daca imi permiti sa te corectez,am vazut 4 semne: volan,ciocane,patrat,pat. Acum revenind la concret acolo, pe Val Oltului la accident trebuia sa pun manual pe patrat sau pe pat,in speranta ca ar fi durat asteptarea mai mult de 30 de minute? La celelalte probleme poti sa-mi spui ceva?
  8. Alta problema legata de tacho digital: - plecat din garaj 15,30 - ajuns la incarcat 16,00 - deci 30de min conducere - stat la incarcat 40 de min(asta s-ar calcula 15 min pauza) - plecat in cursa si mers inca 3h,30 - pe Valea Oltului prind un accident unde am stat 28 de min(eu muream de ciuda ca nu a mai tinut blocajul inca 2 min sa fac pauza de 30 de minute. Ma batea un gand nesimtit sa pun avariile si sa ma invart pe langa masina 2 minute dar mi-era ca ma ajung blestemele alorlalti din coloana,in fine,am plecat) - mai merg ce mai merg si apare pe display-ul de bord : TCO si pe taho 4,15 min
  9. Vise,tata ,vise. Unde va credeti?????!!!!!!!!!!! Inca sunteti sub influenta alcolului de la revelion? TREZITIVA!!! Ducetiva asa tiptil pana la fereastra si spuneti ce vedeti? A!!! Surpriza!!! Tot in Romania? Nasol moment!!! Ce cazier de firma vorbiti voi aici? Si chiar daca s-ar face asa ceva vreodata,chiar credeti ca ar tine cineva cont de el? Pe foamea asta? Va spun eu ca daca esti in foame si stai de ceva timp fara job si gasesti pe unu care sa te angajeze zici si sarut mana. Ce sai ceri tu cazier lu ala? Si chiar daca tiar da omu cazieru si e o firma de tot rahatu, te gandesti la aia de pl
  10. Pentru H.ESSERS, citat din goro: "H.Essers, firma de Belgia Oradea - Adresa : Soseaua Borsului, nr. 40, 410605, Tel : 0259 470 026 - dl Lambert Lenaerts, Fax : 0259 476 386 Bucuresti - Adresa : Prologis Park, A1, sat Joita, comuna Joita, 087147, Tel : 021 369 7039 - Marc Paulissen, Fax : 0259 476 808 Tel : 0032 089 323 248, 0032 089 323 300, 0032 089 323 232, 0032 089 323 233, E-mail : orders@essers.com" Despre aceasta firma sunt multe detalii pe acest forum asa ca nu va ramane decat sa va documentati si singuri in continuare. Parerea mea este ca e printre cele mai serioase din tara,dar
  11. Pentru AdriatiKa din Galati: Adriatika Logistics SRL Adresa: Str. Otelarilor, Nr. 17 Oras: Galati Judet: 80 Galati Tara: Romania (RO) Telefon: 0040749534896 , Fax: Pagina WEB: Limbi de contact: Romana Engleza Italiana Franceza Domeniu de activitate: Transport frigorific si izoterm Descriere firma : Suntem o firma tanara pe piata transporturilor din Romania ce se afla in stransa legatura cu compania sora Adriatika S.r.l. din Italia. Firma noastra are ca obiect de activitate logistica,transportul si distributia,specializarea noastra fiind transporturile frigo,dar avem de ase
  12. Pentru VAN DE POEL: Van de Poel K. & Zonen nv Atealaan 32 B-2270 Herenthout T +32 (0)14-28 38 28 F +32 (0)14-28 38 21 E info@vandepoel.com
  13. Nu cred ca ai inteles despre ce este vorba. Eu doar vreau sa aflam care sunt firmele la care se lucreaza in echipaj. Mai departe este la latitudinea fiecaruia daca vrea sau nu sa spuna daca stie asa firme. Iar pe cei ce lucreaza la astfel de firme nu vad cu ce i-ar deranja sa se stie ca la ei se lucreaza in echipaj. Ca exista posibilitatea ca unul dintre noi care o sa ocupe locul unui alt sofer care ar lucra acolo nu este exclus dar foarte putin probabil. Dar exista si posibilitatea in care unii care lucreaza acolo sa mai si plece. Deci sansele ar fi mai mari la o astfel de firma. Acum sa ve
  14. M-am gandit sa deschid acest topic cu gandul ca printre noi se afla soferi care au cunostinta despre firme care lucreaza numai cu soferi la echipaj, in vederea angajarii celor care nu au experienta pe extern. Din ceea ce am citit personal pe site pana acum, imi dau seama ca nu este o asa mare afacere sa lucrezi in echipaj (desi eu unul as fi de alta parere, dar asta este un alt subiect care merita supus discutiei), dar pentru acumularea experientei pe drumurile europene mi se pare cel mai facil mod de a o capata. Asa ca ii rog pe cei care au cunostinte despre asemenea firme sa le treaca mai
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.