Jump to content

Phraeudian

Members
  • Content Count

    160
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Phraeudian last won the day on May 21

Phraeudian had the most liked content!

2 Followers

About Phraeudian

  • Rank
    Sofer
  • Birthday 01/22/1986

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    United Kingdom

Contact Methods

  • Yahoo
    Phraeudian

Recent Profile Visitors

1,206 profile views
  1. Nu, nu poți reduce odihna săptămânală de doua ori consecutiv. Deci perioada de 24h de miercuri nu o poți considera odihna săptămânală redusa. Din momentul în care ai început săptămâna de lucru după odihna săptămânală redusa de duminica, la cel târziu 6x24h trebuie sa fii oprit pentru minim 45h odihna săptămânală normala, cu precizarea ca îți rămâne de recuperat diferența de la odihna saptamanala redusa duminica! Recuperarea se face "în bloc" pana la sfârșitul celei de-a treia săptămâni după cea în discuție! Success cu recuperat diferența, la cum vrei tu sa lucrezi (non-stop) cred ca îți va fi greu sa o recuperezi! Prietenii știu de ce!
  2. https://www.bbc.co.uk/news/av/uk-england-48234852/m40-lorry-driver-makes-card-payment-on-phone-at-wheel Aviz colegilor romani (și nu numai), care conduc prin UK cu picioarele pe bord, cu telefonul la ureche sau în mana sau se uita la filme pe laptop pe autostrada!!!
  3. Bravo!!! Felicitări!!! Împărtășim aceleași valori!!! Piața forței de munca din România este un caz pierdut de mult, un pacient decedat pe masa de operație, căruia "angajatorii" ii administrează continuu șocuri electrice pe baza de vietnamezi/pakistanezi, mai nou...
  4. https://www.romani-online.co.uk/un-roman-dat-disparut-a-fost-gasit-mort-in-belgia/ Dumnezeu sa îl ierte!
  5. https://www.viata-libera.ro/prima-pagina/125030-transportatorii-romani-trasi-pe-dreapta-de-normele-ue
  6. Vega 93 din Galați, cea mai smechera firma la care poți sa lucrezi dacă ai sclavia în sânge. Exemplu: pe basculanta (articulata sau rigida) la carat asfalt bagi 15h iar când ți se termina orele, mai bagi 4-5 ore fără card, ca doar nu o sa te culci cu asfaltul fierbinte în spate?!?! La întrebarea "și daca ma oprește ARR", ți se răspunde direct "nu te oprește nimeni în zona în care operam noi, deoarece suntem în relații bune cu toți inspectorii de peste tot". Bun asa, nu? Pai... relații sexuale nu cred ca e cazul, probabil relații financiare? Ca altfel de ce ar întoarce capul cel de la ARR când vede mașini cu terminația VEG sau WEG? Și ghici ce, ți se spune asta direct la interviurile de angajare, în fata, fără alte discuții!!! Bineînțeles, am refuzat imediat și ghici ce, mi s-a oferit un post pe microbuz transport persoane tot la ei, cică "munca ușoară, conduci 2 ore dimineața și 3 ore seara". Zis și făcut, după ce conduci 2 ore dimineața, trebuie sa bagi obligatoriu la prânz un 3h pauza, ca să lucrezi 15h în fiecare zi având odihna zilnica normala 3+9. Iar cand vine ziua de salariu, ești plătit 8 ore minimul garantat pe zi, iar când întrebi de ce doar 8 ore în loc de 15, ți se raspunde: "pai ai condus 4 ore și noi te plătim dublu, 8 ore, nu e bine?", adică te face și prost puțin! Pai mai nene, tu crezi ca eu sunt la dispoziția ta 15 ore pe zi ca tu sa ma plătești 8 ore? După 2 săptămâni la ei, când am parcat în groapa de gunoi de la Filesti pe care ei o numesc autobaza, cheile pe roata și demisia prin e-mail. Asta e firma Vega 93 din Galați! Mult succes doritorilor! De fapt, nu e singura firma din estul tarii cu asa o reputație, aproape toate sunt la fel! P. S. : și era sa uit, iarna când nu au de munca datorita vremii de afara, ia de aici 2-3 luni de șomaj tehnic, iar cu banii respectivi nu îți plătești nici măcar chiria, ce sa mai faci dacă vrei sa mai și mănânci ceva? Trebuie al doilea job! Sclav la pătrat!
  7. http://incont.stirileprotv.ro/social/aproape-jumatate-dintre-angajatii-romani-sunt-platiti-cu-salariul-minim-pe-economie-muncitorii-necalificati.html A treia trâmbițare în decurs de o lună despre șoferi și criză acută de această rasă rară - șoferii !!! Chiar nu se găsește nimeni mai răsărit cu ceva funcție în stat să calmeze trâmbițarile astea? Șoferi sunt peste tot, gata de muncă, dar oamenii vor condiții contractuale decente, fără încălcarea legii și salarii care sa îți permită un trai decent în aceasta Românie în care preturile cresc de la o zi la alta! Dar firmele continua sa caute angajați care sa meargă cu maimuța, plata și la km dar și la caiet, cât și camioane vai de mama lor!!! Din proprie experiență vă spun: deși lucrez în străinătate de 7 ani, am fost recent în concediu în România și m-am prezentat (la mișto) la un interviu, la o firma locala din orașul în care locuiesc - Galați, pentru un post de șofer pe tir. Condițiile mi-au fost detaliate imediat cum m-am așezat pe scaun, fără nici un fel de perdeluta: plata la km, salariul minim pe cartea de munca și ceva diurna dacă ți se termina 15h și nu ajungi acasă în ziua respectiva, 3 curse locale pe zi cu încărcare și descărcare pe lateral plus 12-13 chingi pe cei 24-26 paleti...plus bonus funcție de KM și fără incidente! Iar camioanele...vai mamă mamă ... ce camioane...n-am cuvinte să descriu starea lor... Căci nu am cu ce să compar. Deci in Romania, țara membră UE de 11 ani împliniți, încă se mai merge cu maimuța si încă se mai plătește la km și la caiet...functie de când își încasează firma banii pe cursele pe care le-ai făcut... Pai mai nene, despre ce vorbim aici? Despre criza de șoferi sau despre criza de sclavi pe fata, cu niciun fel de drept legal și cu niciun fel de nevoi financiare? Bineînțeles, ARR doarme, ITM doarme, toate instituțiile care ar trebui sa îți apere drepturile ție, ca angajat, dorm!!! Poate pentru ca probabil le sunt plătite "drepturile" astfel încât somnul lor sa continue...la nesfârșit! Lumea striga recent prin strada un mesaj pentru PSD, un mesaj care începea cu M și se termina cu E. Nu e doar vina celor de la PSD pentru ceea ce se întâmplă în România, este și vina firmelor care nu se conformează legii cât și vina instituțiilor care nu verifica aceste firme și nu aplica legea! Pentru acestea din urma, din partea mea același mesaj care începe cu M și se termina cu E! Scandalos! Strigător la cer! În condițiile enumerate mai sus, sa lucreze membrii familiilor lor pe TIR, în special rudele de rang întâi!
  8. Corect, suntem sclavi moderni prin vest!!! Dar mai bine șofer sclav modern în vest pe salariu echivalent cu al președintelui României, decât șofer sclav modern în România pe salariu de necalificat (minimum pe economie pe cartea de munca suna familiar?) "Astfel, președintele Klaus Iohannis, are din luna ianuarie a anului 2018, o indemnizație netă de 13338 de lei. "
  9. http://incont.stirileprotv.ro/joburi-romania/cea-mai-cautata-meserie-din-romania-salariile-ajung-si-la-7-000-de-lei-net-pe-luna-iar-firmele-au-45-500.html Șoferii... Mămăliga lor de șoferi, au plecat în străinătate și au lăsat firmele românești fără personal... Măi măi măi...
  10. http://incont.stirileprotv.ro/transporturi/cea-mai-cautata-meserie-a-momentului-transportatorii-rutieri-solicita-bani-de-la-stat-pentru-pregatirea.html Iar e criza de șoferi? Sau e criza de muncitori care sa accepte salarii mici? Vreți profesioniști, creșteți salariile nene! Uite aici a condus lăcomia firmelor din România cărora le-a făcut o deosebita placere sa exploateze șoferii romani tinandu-i 24/7 in vestul Europei, dar pe salarii de Est!
  11. @crocozety bravo!!! Pentru toți colegii care au fost, sunt sau vor fi într-o situație similară cu a lui @crocozety: vedeți ca se poate? Trebuie doar puțin curaj, răbdare și rezultatele vor veni cu siguranță... @crocozety, pentru recuperarea cheltuielilor de judecata (și a oricăror alte cheltuieli pe care le-ai avut în toată aceasta acțiune de recuperare a sumelor datorate), se depune cerere separata de chemare în judecata, la judecătoria de care aparții. Atașează plângerii pe care o vei depune și orice soluționare anterioara a oricăror plângeri făcute împotriva acestui infractor, precum și chitante/facturi prin care sa dovedești cheltuielile pe care le-ai făcut. Îți garantez ca îți vei recupera fiecare leu, chiar dacă va mai dura putin, am văzut ca tu ai răbdare și ai procedat exact cum trebuie. Fă-ți curaj și depune și aceasta plângere la judecătorie, nu ai nimic de pierdut, ba mai mult de atât, îți poți recupera banii cheltuiți și cu ceva dobanda, dacă soliciți și dobânda, evident!!! Mult succes! Ma bucur sincer pentru reușita ta!!!
  12. http://bruxelles.blogs.liberation.fr/2018/12/06/transport-routier-lunion-met-fin-au-dumping-social/ Rezumat: -pentru o operațiune de cabotaj, șoferul trebuie sa fie platit ca un șofer local, din tara respectiva (unde are loc cabotajul). -după o operatiune de cabotaj, camionul respectiv trebuie sa părăsească tara unde a făcut cabotajul pentru minim 5 zile. -repausul săptămânal la hotel plătit de patron. -după 3 sau maxim 4 săptămâni pe comunitate, șoferul are dreptul sa se întoarcă acasă în tara de origine. -pentru cursele foarte lungi, șoferul va putea sa facă doua repausuri săptămânale reduse consecutive, urmate obligatoriu de un repaus săptămânal normal luat acasă (în tara de origine). -tahografe inteligente (cu localizare GPS) trebuie montate începând din 2022 pe camioanele noi și pana cel târziu în 2024 pe restul camioanelor vechi. Aproape toate tarile din Europa de Est au votat contra (în afara de Slovacia, Slovenia și Cehia). România s-a abținut de la vot! (LOL - greu de acceptat sau de înțeles noile restricții/îngrădiri europene, ai noștri au fost atât de șocați încât nu au putut vota?! ) Sa vedem ce va urma!
  13. In sfarsit un sofer care trage o teapa unui patron, ca eram satul sa tot aud doar de tepe trase de patroni soferilor!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.