Jump to content

Phraeudian

Members
  • Content Count

    180
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Phraeudian last won the day on May 21 2019

Phraeudian had the most liked content!

Community Reputation

72 Excellent

2 Followers

About Phraeudian

  • Rank
    Sofer
  • Birthday 09/28/1984

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    United Kingdom

Contact Methods

  • Yahoo
    Phraeudian

Recent Profile Visitors

1,695 profile views
  1. Articolul de mai jos reprezintă unul dintre motivele pentru care eu am ales să îmi părăsesc țara și să nu "contribui" la dezvoltarea/perpetuarea sclaviei legale din România. Mult succes colegilor noștri de pe maxi taxi! https://www.viata-libera.ro/eveniment/147497-controale-la-transportatori-concluzii-soferii-de-maxi-taxi-forjeaza-la-foc-automat
  2. Au venit românii să fure de la englezi... Gheorghe Avramescu, director (mai exact șofer... ) la firma proprie - GIGI TRANS Ltd. s-a ales cu o "factură" de la Basildon Crown Court: 2 ani de închisoare cu suspendare, 250 de ore de muncă în folosul comunității și cu plata £31.000 lire reprezentând carburant furat după ce a reușit să sustragă carburant din cisterna pe care o conducea, imediat după ce încarca marfa la terminalul de la Purfleet, Londra. Mai exact, prin 2018, după ce încarca cisterna și ieșea din terminal, oprea timp de 10 minute în curtea închiriată de el lângă terminal, unde sustrăgea carburant din cisternă. Firma pentru care era subcontractor a observat lipsurile de carburant după fiecare livrare făcută de Gheorghe Avramescu. În urma unei anchete făcute de o firmă privată de investigații, acesta a fost filmat în timp ce sustrăgea carburant în curtea proprie, direct din cisternă. Politia și-a făcut mai departe datoria iar colegul nostru român s-a ales cu pedeapsa de mai sus. Norocul lui a fost ca a scăpat de închisoare cu executare după ce și-a luat obligația sa plătească firmei tot carburantul furat, în valoare de £ 31.000. "Mulțumim" pentru "cinstea" și "onoarea" pe care ne-o fac anumiți concetățeni de-ai noștri!!! Cum spuneam, au venit românii să îi "învețe" pe englezi cum se fură... Aviz amatorilor.
  3. https://www.theguardian.com/uk-news/2020/apr/08/essex-lorry-deaths-driver-pleads-guilty-to-manslaughter-of-39-migrants Încă o dată, cetățenii români (pe lângă cetățeni ai altor state) dovedesc faptul că nu se dau în lături de la nimic atunci când vine vorba de făcut bani!!! "Among four other co-defendants who appeared on Wednesday was a British Romanian man, Gheorghe Nica, 43, from Langdon Hills, Essex, who denied 39 counts of manslaughter. He also denied one count of conspiracy to assist unlawful immigration between 1 May 2018 and 24 October 2019. A Romanian national, Alexandru-Ovidiu Hanga, 27, from Tilbury, Essex, denied a charge of conspiracy to assist unlawful immigration. [...] Valentin Calota, 37, from Birmingham, was not asked to enter a plea to the charge of conspiring to assist unlawful immigration." Instantele britanice urmează să stabilească în ce măsură se fac vinovați cei de mai sus de moartea a 39 de cetățeni vietnamezi într-un container frigorific. Aviz amatorilor.
  4. Nu mă mai surprinde nicio propoziție/frază/afirmație care conține cuvântul "român". Și asta de mult timp. Fiecare e pe barba lui. Când e controlat el, nu iau eu amendă. Mulți colegi "români" își riscă libertatea sau permisul cu măgării învățate în jungla din Europa și aplicate în UK, că vorba aia: "Hoțul neprins, negustor cinstit". Este? Dar mai e și ulciorul ăla...care...se știe cum e cu apa.
  5. Exact. Scrie clar acolo pe cine acoperă "relaxarea". Cine lucrează în UK și are habar ceva engleza, ar trebui sa înțeleagă cu ușurință informațiile de acolo. Succes tuturor!
  6. Pentru colegii din UK. https://www.gov.uk/government/publications/temporary-relaxation-of-the-enforcement-of-eu-drivers-hours-rules/temporary-relaxation-of-the-enforcement-of-the-drivers-hours-rules-delivery-of-essential-items-to-retailers
  7. https://www.viata-libera.ro/prima-pagina/143455-cate-20-000-de-lei-amenda-pentru-ca-nu-au-stat-in-izolare "Acel şofer de TIR, atunci când a fost contactat de colegii noştri, ne-a comunicat că i s-a spus de la firmă că lor nu li se aplică acest regim de izolare" Acum, intrebare: plătește firma amenda? ("prietenii știu de ce.")
  8. Se pare ca mai nou poți face și 3+9, scuze. Trebuie doar sa ai grija ca tot ce faci în ziua aia, inclusiv mișcările de urcat și coborât care sa nu depășească 1 ora ambele cumulate, împreună cu odihna de 11h sau 3+9 sa se încadreze in 24h, înțelegi tu. Eu cred ca tu, dacă ai sărit de 15h impreuna cu mișcările de urcat și coborât, după cum ai scris, ești cam în afara legii, deoarece odihna ta de 9 ore s-a terminat la 24h30m? Trebuie sa ai grija ca ora aia de urcat și coborât nu se adaugă la 15h, este inclusa în cele 15h, ok? De pe gov.uk citez: Journeys involving ferry or train transport Where a driver accompanies a vehicle that is being transported by ferry or train, the daily rest requirements are more flexible. A regular daily rest period, that is one of 11 hours duration or 12 hours if split, may be interrupted no more than twice, but the total interruption must not exceed 1 hour in total. This allows for a vehicle to be driven onto a ferry and off again at the end of the crossing. Where the rest period is interrupted in this way, the total accumulated rest period must still be at least 11 hours or 12 hours if split. A bunk or couchette must be available during the rest periods. Drivers who are engaged on multi-manning can also interrupt a rest period however they may only do so where the rest period in the 30 hour spreadover is a regular daily rest of at least 11 hours or 12 hours if it is a split daily rest.
  9. La trecerea cu vaporul nu poți face 3+9. Trebuie sa te oprești in 12h maxim ça sa îți mai rămână o ora la dispoziție pentru mișcarea mașinii. Iar odihna de 11 ore o poți întrerupe de 2 ori, cumulat sa nu depășească o ora. Astfel, ai 12+1+11. 24 ore. Asa se procedează. Dacă tu te-ai oprit la 12h30, îți mai rămân doar 30 minute pentru mișcarea mașinii. La trecerea cu vaporul trebuie odihna normala de 11h iar toată munca ta pe ziua aia sa nu depășească 13h, asta include și mișcările mașinii pentru urcat și coborât. Odihna zilnica normala de 3+9 nu se accepta.
  10. Cât timp balta are pește, pescarul nu își va schimba niciodată undița sau momeala.
  11. Cu 3k-4k euro dacă ai la saltea, încearcă UK. Se găsește de muncă peste tot, bani buni și în fiecare zi acasă. De închiriat case, la fel, se găsesc la greu. Poți începe cu o cameră într-o casă mai mare, ca să îți poți face actele, etc. și să poți începe munca. De muncă la greu, prin agenții la început, până prinzi un contract undeva. Începutul e mai greu puțin, până înveți mersurile treburilor. Apoi, vin de la sine toate. Din postarea ta am dedus că ești sătul de cabină. Prin Europa...mai greu cu venitul acasă zilnic în meseria asta. Dar în UK e chiar realizabil și foarte foarte posibil. Mult succes!
  12. https://incont.stirileprotv.ro/joburi-romania/povestea-romancei-care-a-ales-sa-fie-sofer-de-tir-alaturi-de-sot-cat-castiga-lunar.html 6000 lei = 1300 Euro... Lunar... Pentru stat la cabinet 24/7... Banii aceștia se câștigă săptămânal în vestul Europei... Dar românii ii câștigă LUNAR... "Prietenii" știu de ce... Povestea poveștilor...oricum e mai tare decât "Punguța cu doi bani"... Asta măcar e "Punguța cu 6000 de bani"...
  13. Greșești. După ce ai redus odihna zilnică la 9 ore, de 3 ori, ca să mai poți lucra 15h trebuie sa faci un 3h repas, care trebuie sa se regăsească în interiorul celor 15h ore ale tale, astfel încât, 15h (dintre care 3h repaos continuu - neintrerupt) + 9h odihna la sfârșitul zilei = 24h. Poți face așa în fiecare zi chiar, dacă te ține ficatul să prășești 15h zilnic...
  14. Curiozitate: cu cât se mai plătește în zilele astea munca pe cisterna carburanți în România?
  15. https://incont.stirileprotv.ro/social/romania-se-goleste-populatia-a-scazut-cu-125-500-de-persoane-in-2018-anul-in-care-romania-va-ajunge-la.html
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.