Jump to content

Phraeudian

Members
  • Posts

    199
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Phraeudian last won the day on September 4

Phraeudian had the most liked content!

1 Follower

About Phraeudian

  • Birthday 09/28/1984

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    United Kingdom

Contact Methods

  • Yahoo
    Phraeudian

Recent Profile Visitors

2,545 profile views

Phraeudian's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

74

Reputation

  1. https://www.theguardian.com/environment/2021/jul/27/uk-government-backs-scheme-for-motorway-cables-to-power-lorries Dacă aș fi știut că voi ajunge vatman, as fi incercat sa copiez mai mult la bac!!! 🤣
  2. Dacă vrei să câștigi bani din meseria asta și să fii respectat ca angajat, trebuie să pleci din România. Nu meseria e de cacao, ci angajatorii/patronii români sunt de cacao. Meseria este, ca orice altă meserie, o simplă meserie, doar că în România e plătită prost. Sau nu e plătită deloc (la caiet sau teapă direct).
  3. Românii nu au stricat doar prețurile, au stricat condițiile de muncă, au stricat tot ce se poate strica, fără nicio excepție. Amazon? Cum e la Amazon? E "bici" făcut din rahat direct. Românii bagă la Amazon 5 zile pe TIR iar ultimele două zile ale săptămânii le baga pe dubă 3.5T livrând colete tot pentru Amazon. Când ii explici că nu e legal ce face și ca riscă permisul suspendat + pârnaie, te întreabă: "Ce face?", "Ce e aia?", "Unde ai auzit tu asta?". Românii. Când bagă pe TIR, îi vezi ajungând la Amazon la livrare cu 15h muncite pe card și intră în curte la Amazon cu cardul scos și pus pe funcția OUT la tacho. Numai să muncească și ei 18-19 ore, că acasă și-așa nu au ce să facă, măcar să facă bani dacă tot stau la cabină. Românii. 7 zile din 7. Muncă Non Stop. Românii. Nu sunt goange. Sunt adevăruri de care m-am lovit în cei 7+ ani de UK. "Prietenii știu de ce".
  4. 60km peste limita, se încadreaza la categoria 5 de abatere Excès de vitesse supérieur ou égal à 50 km/h 5ᵉ classe 1 500€ amende + 6 points + Suspension de 3 ans du permis de conduire (sans sursis ni « permis blanc ») Detalii aici: https://www.securite-routiere.gouv.fr/radars/radars-et-sanctions/sanctions-suite-un-flash-radar Deci asta i se aplica unui francez. Acum, dacă tu ai permis romanesc, depinde ce va considera polițistul care se va ocupa de depășirea ta de viteza, e posibil sa îți dea o amenda corelata cu gravitatea faptei, ori, dacă el se va considera depășit de situație, va trimite la tribunal dosarul tău și va lăsa un judecător sa decidă. Iar judecătorul va solicita cazierul tău rutier din România, va vedea ce "istoric" ai pe permis, iar dacă ai fost băiat obraznic la volan, așteaptă-te la suspendare permis, amenda pe măsură și ceva interdicție de a circula în Franța pentru 1-2 ani. Permisul când ți-l suspenda, vor trimite notificare în România ca ai permisul suspendat de justiția franceza și îți va veni acasă înștiințare sa vii sa predai permisul la politie în Ro.
  5. Semiremorci Dimensiuni (standard), în m: 13,60 x 2,48 x 2,60 Dimensiuni (mega) în m: 13,60 x 2,48 x 2,97 Ambele au înălțime 4m în mers. Dacă la cea mega pui roți mai mari (rază mai mare, deci diametru mai mare), remorca ta mega va mai avea 4m înălțime la final? Plus ca rotile alea mai mari ghici unde vor freca la remorca mega...
  6. Faptul că tu nu ai înțeles pe ce perioadă este suspendarea nu reprezintă o scuză în instanță. Deasemenea, necunoașterea legii nu reprezintă o scuză în instanță. Tu ai întrebat dacă ai vre-o șansă să ți se ia în considerare contestația, eu ți-am spus că nu prea cred. Ceea ce cred eu este ca s-ar putea sa cheltui mult mai mulți bani cu acea contestație, cu avocați etc, decât valoarea acelei amenzi penale și, la final, să pierzi și procesul și banii și să ramai și cu amenda penală. Așteaptă să vezi ce valoare are amenda penala și, dacă ți-o permiți, înghite și plătește, deoarece ai greșit. Desigur, dacă te decizi să o contești, mult succes și ai grijă ce declari în contestație, ți-am spus, necunoașterea legii sau faptul că nu ai înțeles exact pe ce perioada e suspendarea nu reprezintă argument valid în instanță. In Romania știi ce s-ar întâmpla cu un neamț căruia i s-ar suspenda permisul pe 3 luni iar el după o lună ar conduce pe drumurile publice? Îți spun eu: il vei vedea la toate canalele de știri și se lasă cu dosar penal și eventual închisoare cu suspendare. Tu ești norocos dacă ți-au oferit "doar" o amendă penală. Părerea mea. Ții sau nu cont de ea, e treaba ta. Mult succes!!!
  7. Salut. La ce anume să faci contestație, la faptul poliția te-a prins că ai condus camion în Germania când tu aveai dreptul de a conduce acolo suspendat? M-ar mira dacă judecătorul care se va ocupa de cazul tău nu va râde când îți va citi contestația, dar mă rog, e doar părerea mea. Oricum, mult succes!!!
  8. Dacă era rău la firma asta, toată lumea se plângea aici, cu siguranță. https://www.infotrucker.ro/romstyl-sanctionata-de-isctr-pentru-manipularea-tahografului/ In afară de faptul ca șoferii merg cu 120km/h in localitate și magnet pe cutie (vezi articolul de mai sus), cel mai probabil este bine la ei, de moment ce nu se plânge nimeni? 😃
  9. https://www.theguardian.com/uk-news/2020/dec/21/essex-lorry-trial-two-found-guilty-over-deaths-of-39-vietnamese-people Update: Gheorghe Nica, romanul de 43 de ani implicat în contrabanda cu imigranți ilegali în UK, în urma căreia 39 de vietnamezi au decedat sufocați în remorca frigorifică a unui TIR, a fost găsit vinovat de ceea ce a fost acuzat. Sentința urmează sa fie pronunțată și, cel mai probabil, se va materializa în zeci de ani de închisoare. Aviz amatorilor și celor care intenționează să introducă ilegal imigranți în UK, tentația e mare mai ales acum după Brexit, dar și consecințele sunt pe măsură. https://www.bbc.co.uk/news/uk-england-55399004
  10. Salut. Mai este valabil ce ai afirmat mai sus? Un update 2020 pls?
  11. https://incont.stirileprotv.ro/auto/untrr-transportatorii-din-romania-pot-recupea-taxele-de-drum-platite-in-germania-in-perioada-2017-2020.html
  12. https://www.bbc.co.uk/news/uk-england-essex-54930713 Update: românul implicat în traficul de persoane descris mai sus, în urma căruia au murit 39 de cetățeni vietnamezi în remorca frigorifică a unui TIR, a fugit în România, în ziua în care a aflat de la șoferul TIR-ului faptul ca toți cei din remorcă erau decedați, dar a fost arestat 4 luni mai târziu, în Germania. Cum a motivat plecarea lui din UK în seara respectivă, puteți găsi în articolul de mai sus. Procesul continuă...
  13. Cum ar zice un polonez despre cele de mai sus: "Katastrofa..." La tribunal cu ei, cocotierii lu' Pește' La cât mai multe plângeri la ITM și la cât mai multe procese la tribunal! Firme de doi lei.
  14. Angajații nu se plâng din lipsa altei activități recreative, angajații se plâng datorită degradării accelerate și continue a condițiilor de muncă, datorită remunerării necorespunzătoare în raport cu munca/efortul depus, etc. Multe cauze sunt datorate angajatorului, care eludează în mod vădit legile aplicabile atât în România cât și în UE, unicul scop fiind de a maximiza profiturile firmei pe cârca angajatului (contracte cu minim pe economie și restul diurnă pentru șoferii de camion, cutii OSB pentru repaus săptămânal normal, multe multe goange peste goange peste goange!!!) Dacă nimeni nu se plânge, condițiile de munca și/sau renumerația nu se vor îmbunătăți niciodată, firma crezând că "Las-o mă că merge așa!". Nu, nu merge așa. Plângerile trebuie să existe, pentru că doar astfel situația se va îmbunătăți. Așa că, acceptați plângerile și îmbunătățiți situația, nu mai trimiteți angajatul la psiholog deoarece a avut curajul să vă spună adevărul și ce are pe suflet referitor la exploatarea umană și atentatele la dignitatea umană existente în firma Dvs!
  15. Domnule Manager Resurse Umane, această atitudine a Dvs. și felul în care firmele din România tratează șoferii (firma Dvs. nefăcând excepție) reprezintă motivele de bază care m-au determinat să părăsesc definitiv România acum 10 ani! Firmele din România nu caută decât să facă profit masiv de pe urma angajaților, prin toate metodele posibile, metode mai mult sau mai puțin legale. Angajatul din România nu contează în ochii firmei, este doar piesa dintre scaun și volan, piesă care poate fi înlocuită oricând. De aici și atitudinea Dvs. Cu astfel de atitudine, nu vă doresc nimic altceva decât cale bătută și drum întins direct către faliment!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.