Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Phraeudian

Members
  • Content Count

    186
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Phraeudian last won the day on May 21 2019

Phraeudian had the most liked content!

Community Reputation

72 Excellent

1 Follower

About Phraeudian

  • Rank
    Sofer
  • Birthday 09/28/1984

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    United Kingdom

Contact Methods

  • Yahoo
    Phraeudian

Recent Profile Visitors

1,903 profile views
  1. Angajații nu se plâng din lipsa altei activități recreative, angajații se plâng datorită degradării accelerate și continue a condițiilor de muncă, datorită remunerării necorespunzătoare în raport cu munca/efortul depus, etc. Multe cauze sunt datorate angajatorului, care eludează în mod vădit legile aplicabile atât în România cât și în UE, unicul scop fiind de a maximiza profiturile firmei pe cârca angajatului (contracte cu minim pe economie și restul diurnă pentru șoferii de camion, cutii OSB pentru repaus săptămânal normal, multe multe goange peste goange peste goange!!!) Dacă nim
  2. Domnule Manager Resurse Umane, această atitudine a Dvs. și felul în care firmele din România tratează șoferii (firma Dvs. nefăcând excepție) reprezintă motivele de bază care m-au determinat să părăsesc definitiv România acum 10 ani! Firmele din România nu caută decât să facă profit masiv de pe urma angajaților, prin toate metodele posibile, metode mai mult sau mai puțin legale. Angajatul din România nu contează în ochii firmei, este doar piesa dintre scaun și volan, piesă care poate fi înlocuită oricând. De aici și atitudinea Dvs. Cu astfel de atitudine, nu vă doresc nimic a
  3. https://www.europarl.europa.eu/news/ro/headlines/society/20200630STO82385/conditii-mai-bune-de-munca-pentru-soferii-de-camion-din-intreaga-ue
  4. Românul care a provocat accidentul din Arezzo, în urma căruia doi dintre copiii săi și părinții au murit, iar alți 3 au fost răniți, conducea de 30 de ore și le-ar fi spus polițiștilor că era "obosit mort", scrie Corriere della Sera. Mai mult, românul avea o condamnare în Calabria pentru jaf. Corriere della Sera susține că romanul în vârstă de 30 de ani băuse o cafea chiar înainte de tragedie. Românul arestat după accidentul în care au murit doi dintre copiii săi (o fetiță de 2 ani și un baiat de 10 ani) și părinții de 50 de ani a condus neîntrerupt 30 de ore, din Transilvania spre Toscana
  5. Greșit. Partea cu studiile se referă la studenți din afara Uniunii Europene care isi folosesc mașina în UK, a se vedea mai jos exact litera legii: Using foreign number plates for longer than 6 months You might be able to use a vehicle with foreign number plates for longer than 6 months if all of the following apply: you normally live outside the UK or the EU you’re in the UK for a set period as a student or worker you claim relief from VAT and duty HM Revenue and Customs (HMRC) will give you a customs relief form when you claim relief – show it to police if y
  6. Articolul de mai jos reprezintă unul dintre motivele pentru care eu am ales să îmi părăsesc țara și să nu "contribui" la dezvoltarea/perpetuarea sclaviei legale din România. Mult succes colegilor noștri de pe maxi taxi! https://www.viata-libera.ro/eveniment/147497-controale-la-transportatori-concluzii-soferii-de-maxi-taxi-forjeaza-la-foc-automat
  7. Au venit românii să fure de la englezi... Gheorghe Avramescu, director (mai exact șofer... ) la firma proprie - GIGI TRANS Ltd. s-a ales cu o "factură" de la Basildon Crown Court: 2 ani de închisoare cu suspendare, 250 de ore de muncă în folosul comunității și cu plata £31.000 lire reprezentând carburant furat după ce a reușit să sustragă carburant din cisterna pe care o conducea, imediat după ce încarca marfa la terminalul de la Purfleet, Londra. Mai exact, prin 2018, după ce încarca cisterna și ieșea din terminal, oprea timp de 10 minute în curtea închiriată de el lângă terminal,
  8. https://www.theguardian.com/uk-news/2020/apr/08/essex-lorry-deaths-driver-pleads-guilty-to-manslaughter-of-39-migrants Încă o dată, cetățenii români (pe lângă cetățeni ai altor state) dovedesc faptul că nu se dau în lături de la nimic atunci când vine vorba de făcut bani!!! "Among four other co-defendants who appeared on Wednesday was a British Romanian man, Gheorghe Nica, 43, from Langdon Hills, Essex, who denied 39 counts of manslaughter. He also denied one count of conspiracy to assist unlawful immigration between 1 May 2018 and 24 October 2019. A Romanian national, Ale
  9. Nu mă mai surprinde nicio propoziție/frază/afirmație care conține cuvântul "român". Și asta de mult timp. Fiecare e pe barba lui. Când e controlat el, nu iau eu amendă. Mulți colegi "români" își riscă libertatea sau permisul cu măgării învățate în jungla din Europa și aplicate în UK, că vorba aia: "Hoțul neprins, negustor cinstit". Este? Dar mai e și ulciorul ăla...care...se știe cum e cu apa.
  10. Exact. Scrie clar acolo pe cine acoperă "relaxarea". Cine lucrează în UK și are habar ceva engleza, ar trebui sa înțeleagă cu ușurință informațiile de acolo. Succes tuturor!
  11. Pentru colegii din UK. https://www.gov.uk/government/publications/temporary-relaxation-of-the-enforcement-of-eu-drivers-hours-rules/temporary-relaxation-of-the-enforcement-of-the-drivers-hours-rules-delivery-of-essential-items-to-retailers
  12. https://www.viata-libera.ro/prima-pagina/143455-cate-20-000-de-lei-amenda-pentru-ca-nu-au-stat-in-izolare "Acel şofer de TIR, atunci când a fost contactat de colegii noştri, ne-a comunicat că i s-a spus de la firmă că lor nu li se aplică acest regim de izolare" Acum, intrebare: plătește firma amenda? ("prietenii știu de ce.")
  13. Se pare ca mai nou poți face și 3+9, scuze. Trebuie doar sa ai grija ca tot ce faci în ziua aia, inclusiv mișcările de urcat și coborât care sa nu depășească 1 ora ambele cumulate, împreună cu odihna de 11h sau 3+9 sa se încadreze in 24h, înțelegi tu. Eu cred ca tu, dacă ai sărit de 15h impreuna cu mișcările de urcat și coborât, după cum ai scris, ești cam în afara legii, deoarece odihna ta de 9 ore s-a terminat la 24h30m? Trebuie sa ai grija ca ora aia de urcat și coborât nu se adaugă la 15h, este inclusa în cele 15h, ok? De pe gov.uk citez: Journeys involving ferr
  14. La trecerea cu vaporul nu poți face 3+9. Trebuie sa te oprești in 12h maxim ça sa îți mai rămână o ora la dispoziție pentru mișcarea mașinii. Iar odihna de 11 ore o poți întrerupe de 2 ori, cumulat sa nu depășească o ora. Astfel, ai 12+1+11. 24 ore. Asa se procedează. Dacă tu te-ai oprit la 12h30, îți mai rămân doar 30 minute pentru mișcarea mașinii. La trecerea cu vaporul trebuie odihna normala de 11h iar toată munca ta pe ziua aia sa nu depășească 13h, asta include și mișcările mașinii pentru urcat și coborât. Odihna zilnica normala de 3+9 nu se accepta.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.